فاسدان و‌ دزدان جمهوریت، ساکت باشند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۳۶    ۱۴۰۳/۲/۹ کد خبر: 175253 منبع: پرینت

شاید برای فاسدان و‌دزدان جمهوریت بهتر این باشد که ساکت باشند و دهن های خود را ببندند. نه چیزی از مبارزه، آزادی و حقوق بشر و‌حقوق زنان بگویند، نه با رسانه ها مصاحبه کنند، نه طرحی برای سرنگونی و شکست طالبان بریزند و نه هم با وطن ‌‌گفتن و مردم افغانستان گفتن خود را وطندوست و دلسوز مردم معرفی کنند.

هر قدر که این ها اینگونه گپ می زنند، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند، دامن خود را بر سر خود چپه می کنند. خود زنی می کنند و بروی همدیگر خود تف می اندازند. یک فاسد جمهوریت دیگر فاسد جمهوریت را فاسد، روسیاه و‌ خایین می گوید و فکر می کند که با این کار روی او‌ سفید و دامنش از فساد و خیانت پاک می شود.

هر قدر که این ها اینگونه گپ میزنند و اینگونه در انظار ظاهر می شوند، لعن و نفرت مردم را بیشتر به خود کسب می کنند. به کمنت ها و‌دیدگاه های مردم و‌کاربران در شبکه های اجتماعی در پای اظهارات و یادداشت های این ها نگاه کنید!
مردم در افغانستان به فاسدان و دزدان جمهوریت اعتماد ندارند. چونکه مردم این ها را در مسند قدرت و حاکمیت دیدند و تجربه کردند.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دزدان جمهوریت
فاسدان حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   سیاستمداران در دوره جمهوریت بیست سال فرصت داشتند تا سرزمین ما را از نوبسازند. بیست سال زمان اندکی نیست. بالاتر از ۲۰۰۰میلیارد دالر کومک های جهانی در طول این ۲۰سال به دست حکومتها ودولتها رسید. با این سرمایه بزرگ چی کردند؟ به جای آبادانی کشور و از بین بردن فقر وفلاکت بی شرمانه به ان دست درازی کردند وهرکس در هرجایگاهی برای خود بلندمنزلها ساخته وبا موترهای گران قیمت جلوی مردم مصیبت دیده رژه رفتند و کوس رسوایی فساد وفحشا بصدا درآمد جنرالهای لافوک از این پول باد آورده سهم گرفتند وبه وقت مصیبت فراری شدند.افسوس وصد افسوس که در این ۲۰سال به جای ساختن دوباره وطن به فکر اندوختن مال ومنال بودند وسرگرم بازی های سیاسی کثیف و عاقبت ۴۰ملیون نفوس را به روزسیاه نشاندند.پس برای این چپاولگران بهتر آن است که خفه شوند وهیچ نگویند.اگرچه قرار نیست این بمثابه سکوت باشد در برابر طالبان خونریز و وحشی آنطور که نویسنده می خواهد. خواست مردم نیست.ما به همان اندازه که از غارتگری و سو استفاده روسای جمهوریت بد دلیم از طالبان بیشتر بیزاری می جوییم.قرارنیست باحمله به فاسدان حکومت قبلی طالبان را تایید کنیم.طالبان هم حکومتی است دست نشانده که از سوی پاکستان وشیوخ عرب با رهبری آمریکا حمایت میشود وسبب ویرانی بیشتر وطن ما و مهاجرشدن بیش از ده ملیون مردمی که برای درامان ماندن از ظلم طالب در دوسال گذشته به کشورای همسایه رفتند .والسلام

>>>   آری دیدیم و تجربه کردیم.

>>>   💦 نظام استکباری (مرکزی جمهوریت) پیشینه چندین دهه مفسدین پشتونی وافغانپشتونی منافقینی دارند.
ما پارسیگویان/ترکتباران نظام جدید فدرالی و حکومت نامتمرکز، ناپشتونی و اسلام غیرقومیتی و اسلامناپشتونی را خواهانیم، ناقلینسرحدی ممنوع

>>>   الحق که سخن است گفتی ای برادر!
اینها از غضب زمین های دولتی و شخصی گرفته دالرهای امریکایی را دزدیدند وبرای شان در دوری ترکیه و جاهای دیگر قصر ساختند و اکنون کهزنانودختران و مردم عادی افغانستان در آتش طالبان کباب میشوند آنها با خانواده های شان درصدهای سازندگی میکنند وباز هم با بیشرمی از مردم افغانستان دم میزنند.
تصور کنید که ۱۰۰ میلیون دالر چقدر پول است ، اکنون محمد محقق و یکی از گردانندگان پول هایش بنام ممد ایلاق در کانادا درتیلیفون دعوا میکنند. یک ملای ذکات خور این پول را از کجا کرده؟
با اینحال او بازهم از هزاره و قوم دم میزند،
من که با پدر و مادرم در یک غار در بامیان زندگی میکردم تا هنوز صدهزار افغانی را ندیده ام چه رسد به ضد میلیون دالر.
خدایان دزدان خائن ووطنفروش را دیگر به افغانستان نیاورد.
رضا از بامیان. بازار کهنه پیشروی صلصال

>>>   "شاید برای فاسدان و‌دزدان جمهوریت بهتر این باشد که ساکت باشند..." باید به این نوشتار این چیز هارا اضافه کنیم تاپخته تر شود:
شاید برای دموکراتیک های سوویتیست، اشرار چرکستانی (بویژه جمعیتی، اسلامی و اتحادی)، فاسدان و‌دزدان در رژیم "مولی کراسی"، طالبچه هایی پاچه کشال نوکرزی بهتر این باشد که ساکت باشند. اگر جنایت، خیانت و نوکر منشی هم بوده و است همین قدر کافی است و شرم بیشتر کمر های شان را خواهد شکست!!!
آتش‌خاوری

>>>   دزدهای جمهوریت مافیاهای مواد مخدر و زمین خواران، تکه داران قومی همه شان پول مردم افغانستان را دزدی کردند و بخارج انتقال دادند و عیش و نوش دارند، اینها همان جنایت کاران هستند که در طول بیست سال توسط آمریکای خونخوار و ناتو جنایتکار بالای مردم افغانستان حکومت کردند و همه چیز را بغارت بردند.
سید عالم خان

>>>   فاسدان و دزدان ....دوره غنی کرزی نوکران آمریکای شیاطین نابود باد.

>>>   فاسدان جمهوریت از کرزی تا غنی،
شما بد بخت ها باعث بروز سرطان فساد در قلب مبلغین دینی شدید و این سرطان اگر به همت مقاومتیان معاصر و بدون دخالت شما مهار نشود فاصله مسلمانان افغانستان را با ملا ها چنان وسیع خواهد ساخت که دیگر هیچ ملایی حرفش شنیده نخواهد شد و وبای منافقت بر جامعه مسلط خواهد شد و چه بسا نماز گذرانی که مجبور به نماز شوند فهمی از وضو نخواهند داشت.
شما عالیجنابان فاسد ، حتی همین حالا هم حاضر نیستید تا از پول های به یغما برده ملت به جبهات مقاومت کمک کنید بلکه مثل جوک های خونخوار منتظر هستید تا چگونه خود را به بدنه کدام پروژه سیاسی نظامی بچسپانید تا بیشتر بپندید.
عفت کلام اجازه نمیدهد وگرنه میگفتم آنچه را که ولگرد های سر کوچه نثارتان میکنند.
اگر حد اقل شرافت دارید از آسمان کبر و غرور و حماقت پایین شوید و در خدمت مقاومتگران جوان قرار گیرید تا شاید خداوند کمی بالای تان رحم کند .
شما جرثومه های فساد از همه اقوام ساکن افغانستان تشکیل شده اید و هیچ قومی نیست که چند تایی از شما ها نداشته باشد.

>>>   افغانستان و عراق در یک زمان شروع به ساخت نوین جمهوریت خود کردند چرا عراق موفق شد اما افغانستان نه ؟ دلیل ان همین سران فاسد بودند که حکومت را نه بر زمین حقیقت که بر زمین منافع خود گذاشتند حکومت فدرال عراق بر زمین حقیقت جامعه عراقی پایه بود اما حکومت افغانستان بر پایه فرصت طلبی پشتونیسم و منفعت طلبی و خیانت غیر پشتون به کشور و باشنده گانش نتیجه بعثیسم به عراق باز نگشت اما طالب مزدور چرکستان کثافت کرد به 20 سال زحمت مردم و جهان در ساخت کشور افغانستان

>>>   دزدان جمهوریت خارج نشین لوکس امروز نوکران اصلی آمریکائی های خونخوار مسلمان خور.

>>>   به اینها نباید لقب سیاسیون یا بزرگان اقوام افغانستان داد 1 به اینها باید دوزدای تاریخ گفت طالب اگر واقعا میخواد اسلام و شریعت در افغانستان جاری کند اول که دست کرزای قطع کند دوم دست عبدالله عبدالله را قطع کند اون باقیای فراری را برایشان فرونده قضای صادرکند فساد فی الارض ولی یک چیز دیگراست که ما هیچ جای تو این مناقشه جای نداریم این حرفای ما ملت باد هوا است درمقابل این سیاسیون خودفروخته لندغر دوزدای بین المللی ازنظر من نه از دولت اشرف دیوانه ملت به آسایش رسید میلیاردها دالر به این کشور آمد می‌شد افغانستان را دو بار خراب کرد دوباره دوبار جور شود جور که نشد بتر شد گداها بیشتر شد خود فروشی درتمام افغانستان امری عادی شد به نظر من ما ملت که نه قدرت نه هم چوکی به ما می رسه نهم قدرت به ما می رسه حامیان دولت بهتر است برای ما ملت 1 امنیت داریم آزادانه هرجای افغانستان سفر میکنی روز شب فرق نمی کنه 2 زورمندان نیست که ترافیک سرچهارا لت کوب بشه 3فساد فحشاء بی خی نیست 4 شکایت کرده میتوانی ازهرکس که باشد پس ما چی میخواهیم پس حامون بهتر که جنگ سالاران ودوزدان فحشاء کران از افغانستان فراری استن

>>>   یک گپ راست.
به جز همین دیروزی هایی که حالا همه بر ایشان می تازند آیا در حالت موجود کدام نر دیگر هم وجود دارد؟؟؟؟؟؟

>>>   دزدهای دوره کرزی غنی شریک جرم و جنایت شیطان بزرک امریکا

>>>   "به جز همین دیروزی هایی که حالا همه بر ایشان می تازند آیا در حالت موجود کدام نر دیگر هم وجود دارد؟؟؟؟"
شاید سوالت این باشد که کدام ماکیان تسلیم پذیر مثل این نوکرزاده ها هم وجود دارد.
آتش خاوری

>>>   جناب اندیشمند صاحب حفظکم الله
توقع ملت از شما دانشمند ها اینست که خطرات استعمار ونیرنگهای متجاوزین واستعمارگران راتوضیح ومعرفی بدارید وملت رابرای مبارزه ومقابله با دشمن عیار واماده سازید اینکه دزدها چه کردند و عده ای از هم وطنان من وتو به این دنیای چند روزه مغرور شدند وفریب خوردند به گذشته تعلق میگیرد حال که کمی فرصت باقی مانده وهنوز امکانات نا چیز در اختیار ما است باید در پی ملت سازی ووحدت ویکپارچگی هم میهنان مان برایم وکار کنیم وکشور خودرا ازاسارت وملت را از خطر بردگی نجات دهیم انهای که لغزیدند وکجروی کردند تاجای خودشان کوتاه فکری نمودند وهمچنان استعمار اگاهانه زمینه را برای دستبرد وچپاول مهیا ساختند تا خیانت های بزرگ ویغما های ملیارده وصدها ملیاردی خودرا در زیر این جنایات پنهان نمایند عده ای از اگاهان این ملت را به قتل رسانیدند وبسیاری ها را به تبعیدهای اجباری ونا خواسته سوق دادند وبعض دیگر را الوده به فساد وجنایت کردند ولی مسبب اصلی و عاملین دست اول خود خارجی ها میباشد
شیخک بلخابی سرپلی

>>>   به نظر دهنده 8 از دوزدای جمهوریت بزاری می جوی از چوچه های بغاوت گران سفید نمای میکنی همه شان سر یک سرخان نان دوزدی خوردنند ومی خورد اینها که حال در خارج در بهترین خانه ها زندگی میکند بهترین ماشین سوار میشه نه کنه با عرق جبین در آورده است نی قند لکم تو خودت یک از اینها استی گفتی اگر راه بغاوت معاصر محیا نشه راه مردم مسلمان افغانستان از ملا و اسلام این قدر دور شود نماز گذاران فهم وضو نداند همه مردم افغانستان مثل خودت وهم قطارانت نبین که هم دین هم اسلامت احمد مسعود ....است دالر است این مقاومت یعنی بغاوت گران مأمون ادوزدان جمهوریت استن 1 احمد مسعود ....عطای اسماعیل ناصالح دوستم سیاف محقق خلیلی وووو این مگر همه شان دزدان جمهوریت نیستن که در راس ش اسمم مسعود است هرکس که اسلام به خاطر این بیشرفا ایله میکنه حامون بهتر که نباشه

>>>   جناب اندیشمند صاحب حفظکم الله
توقع ملت از شما دانشمند ها اینست که خطرات استعمار ونیرنگهای متجاوزین واستعمارگران راتوضیح ومعرفی بدارید وملت رابرای مبارزه ومقابله با دشمن عیار واماده سازید اینکه دزدها چه کردند و عده ای از هم وطنان من وتو به این دنیای چند روزه مغرور شدند وفریب خوردند به گذشته تعلق میگیرد حال که کمی فرصت باقی مانده وهنوز امکانات نا چیز در اختیار ما است باید در پی ملت سازی ووحدت ویکپارچگی هم میهنان مان برایم وکار کنیم وکشور خودرا ازاسارت وملت را از خطر بردگی نجات دهیم انهای که لغزیدند وکجروی کردند تاجای خودشان کوتاه فکری نمودند وهمچنان استعمار اگاهانه زمینه را برای دستبرد وچپاول مهیا ساختند تا خیانت های بزرگ ویغما های ملیارده وصدها ملیاردی خودرا در زیر این جنایات پنهان نمایند عده ای از اگاهان این ملت را به قتل رسانیدند وبسیاری ها را به تبعیدهای اجباری ونا خواسته سوق دادند وبعض دیگر را الوده به فساد وجنایت کردند ولی مسبب اصلی و عاملین دست اول خود خارجی ها میباشد
شیخک بلخابی سرپلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است