فرامرز سمندر به اتهام تجاوز، بازداشت شد!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۴/۵/۱۳ کد خبر: 100169 منبع: پرینت

احسان الله حیات سخنگوی والی هرات گفت: فرامرز سمندر سرپرست ولسوالی شیندند هرات از سوی نیروهای امنیتی به اتهام تجاوز بر یک خانم با سه سرباز اش باداشت شده اند.

به گفته حیات، تحقیات جهت روشن شدن این رویداد جریان دارد و در صورتی که این خبر واقعیت داشته باشد، آقای سمندر با سربازان بازداشت شده مطابق به قانون مجازات خواهند شد.

به نقل از خبررسانی شورای متخصصان، سخنگوی والی هرات افزود: در حال حاضر این خبر در حد یک ادعا است و پس از ختم تحقیقات این موضوع روشن خواهد شد.

در همین حال فرامرز سمندر، سرپرست ولسوالی شیندند اتهام تجاوز از سوی خود و سربازان اش را توطیه خواند و گفت که شب گذشته چند سرباز پولیس را به خانه فردی به نام داوود که آشپز ولسوالی است، فرستاده تا برای‌شان نان بپزد اما این فرد ادعا کرده است که آنها بر همسر وی تجاوز کرده اند.

آقای سمندر می‌افزاید: آماده است تا در اینباره به مقام‌های مسوول پاسخ دهد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب دلیل پولیس راشب هنګام به خانه مردم روان میکنند که نان برای شان بپزد ازدلیل بی جا وبی مورد این جنایتکار فهمیده میشود که مرتکب عمل شنیع تجاوز جنسی شده است
فریدون هراتی ازهرات باستان

>>>   چرادرخانه اش فرستادی آیادرولسوالی آشپزخانه نبود؟
ع

>>>   این کمپیوتر کار سر سرک باید بدار زده شود
پیر محمد بهادری

>>>   فهمش مشکل است .

>>>   مسوولین قضای اگر وجدان داشته باشند روابط بر ضوابط ترجیح ندهند مرتکبین قضیه را هر چه زودتر به کیفر اعمال شان برسانند تا عبرت دیگران شوند خصوصا کسانیکه در یک پست بلند صاحب قدرت باشند ظالم باشند نباید بر مظلومان ظلم کنند .

>>>   دلیل که جناب ولسوال میگوید هیچ منطق آنرا قبول نمیکند

>>>   وای از چنین روزی که چنین مظالمی بر مردم روا داشته شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است