داعش چند طالب را در ننگرهار منفجر کرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۴/۵/۱۹ کد خبر: 100552 منبع: پرینت

داعش چند طالب را در ننگرهار نخست گرفتار کرد، بعد چشمان شان را بست و چقری به اندازه یک بمب کند و طالبان اسیر شده را بالای آن بمب ها جابجا کرد و انفجار داد.

حامد پویا

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508101003572992.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508101004314039.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508101004313281.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508101004313481.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این همه پیشرفت.... را نشان میدهد!!!

>>>   خون ناحق دست از دامان قاتل برنداشت

>>>   گفتا که کی را کشتی تا کشته شدی زار تا باز کی او را بکشد آنکه ترا کشت
آیا طالبان از قتل عام مردم بیگناه در امان میمانندمنتظر باشند که چوب خدا صدا ندارد و خدای دیر گیر سخت گیر است انشا الله آه مظلومین ایشان را به عذاب دردناک مبتلا میسازد ما میبینیم ای دست نشانده های پاکستان به چی مصیبتی مبتلا خواهند شد

>>>   لعنت خدا بر این ها

>>>   خیلی کاری خوب کرده دوتایی شون موزدور ی پاکستان است
احمد لرگری

>>>   پاسخ ظلم با ظلم و این است عاقبت ظلم و استبداد بر علیه ملت بی گناه افغانستان، جهنم جایگاه تان باد

>>>   داعش نهایت کار خوبی کرده است زیرا ظلم وستم طالبان مزدور از حد گذشته بود خداوند داعش ظالم را بالای ظالم بوجود آورد.

>>>   مشغول شدن ظالمان با یکدیگر. هردوی این جنایتکاران دو روی یک سکه هستند. از خداوند تبارک و تعالی عاجزانه درخواست می کنم که شر این ظالمین و هابیهای جاهل را از سر مردم افغانستان کم نماید.
شهر وند ایرانی

>>>   طالبان را چه شده است که نمی تواند در مقابل این جنایت پیشه گان کاری نمی توانند انجام دهند؟

>>>   بسیار بسیار عالی طالیب های کافیر باید همی رقم شون
هنوز دگام خوب میشه اگر جنازه شان را به آتش بکشن چرا که خاک افقانیستان به این ادم کوشها حرام است
اسد تورونتو کانادا

>>>   خوب است که این روش را دولت ما هم پیش گیرد
، چون طالبان مذدور خیلی مشتاق انفجار است.

>>>   دست شان درد نکند

>>>   خداوند بر یک ظالم ظالم دیگر را مسلط میکند طالبان ظلم ناروایی زیادی در حق ملت ماکرده اند وهنوز دوام دارد یک طایفه ظالم دیگر بر انها مسلط گردیده وجزای اعمال شانرامی بینند واین ظالمان هم مانند مکروبی اند که یکی دیگری خود را می خورد وروزی ما شاهد خواهیم بود که همین پرازید ها سر خور مخترع شان یعنی پاکستان خواهد شد انشاالله .

>>>   نمیتوان باین افرین گفت وبان دیگری اظهار همدردی نمود این جکومت های مزدور ودست نشانده بودند که طالب را دسته دسته وگروه گروه از زندان ها رها نموده با دادن هدایا وتحایف انهارا دوباره به مراکز انفجار سوق میدادند تا مبادا در صفوف انها کمی رخ ندهد واز تعداد برادران شان کم نشود درینجا کسی به غم ملت مظلوم نیست وفرهنگ استعفا درین کشور ویرانه رائیج نگردیده در بعض کشور ها اگر یک انفجار رخ میدهد ویا بی سبب دو نفر از بین میرود دستگاه های امنیتی همه استعفای خود را تقدیم مینمایند ویا لا اقل مقصرین امنیتی مجازات میشوند درینجابقول عده ای دوست ها همه در کرسی های پلاستیکی سرش شده اند اهن روبای کرسی انها را چنان بخود محکم نموده که اب از اب تکان نمیخورد حتی به شکا تظاهر وتمثیلی هم که شده کدام پهره دار ویا حاضر باش از وظیفه سبک دوش نمیگردد
روزیقل تگذاری

>>>   همه این وحشی ها پاکستانی هستند بنام داغش هرچه خوایسته باشند انجام میدهند

>>>   خدا میداند اینها چه کسانی هستند .و بهتر بگم اینها طالب نیستند .وای بر طالبی که یک موشت غارتگر و ادمکش بتواند انان را اسیر کند .
حبیب الله یوسفزی

>>>   الهم الشغل الظالمین

>>>   هر دوجنایت کارند اما داعش جانی تر و وحشی ترند ،مردم افغانستان باید هوشیار وآگاه باشند واین گروه های وحشی را قبل از قوی شدن باید نابود کنند.
نادرشاه

>>>   چاه کن درچاه است.
ع خ کندز

>>>   توبه توبه بنام اسلام، جهاد و مجاهد کدام کارهای است که نشده اند، مجاهد، طالب، داعش.... یک پروژه غربی بخاطر بدبخت ساختن کشورهای اسلامی میباشد
اصیل خراسانی
از پوهنتون کابل

>>>   جاوید از هرات:
لعنت بر هر دو شما ( طالب و داعش) .. نوکران پاکستان، اسرائیل ..عربستان و امریکا

>>>   خوب است خوشحال شدم بلای خودشان بالای خودشان

>>>   وای عچب کاری شد فوق العاده عالی امید وارم تمام این طالبان کثیف بی منطق بی فرهنگ نامسلمان مانند سگ های دیوانه به همین سزای اعمال شان برسند و مردار شوند
با احترام
شیما از کابل

>>>   سگ زرد برادر شغال است
مکروب مکروب را از بین میبرد وای امیدوارم این کار ادامه داشته و این سگ های دیوانه ای اس ای مردار شوند

>>>   کاربسیارخوب وپسندیده .
ع

>>>   داعشی وجود ندارد ملیشه های پاکستان ( سازمان استخبارات )پاکستان است که می خواهند اینبار از این نام استفاده کرده ومردم ما را به خاک و خون کشیده و بادران خویش را راضی نگهدارد. سوال اینجاست که در طول تقریبا چهار دهه گذشته ما درس عبرت نگرفته باز هم دست به دامن قاتلان مردم بیگناه خود انداخته واز آ نها التماس میکنیم که بیا باما صلح کن. به خدا جای خجالت است که سران ما در این مدت نتوانستن جایگزین برای این دانه سرطانی ثعب العلاج پیداکنند؟ چرا با این دشمن دیرینه قطع رابطه نمی کنند بهتر نیست که مردم ما به جای انتحاری از گرسنگی بمرند. اگر چشم شان بسته است کوریای شمالی و جنوبی را ببینید که چگونه از پس این کار بر می آیند.

>>>   هر کسی از نام اسلام استفاده کرد. طالب+داعش+جنگسالار+القاعده+... پزوژه یهود و نصارا برای بدبختی جهان اسلام. هر کسی که این را قبول ندارد از حقایق چشم پوشی میکند و جواب را خواهد داد.
خراسانی

>>>   امید وارم اینها همان داوطلبان انتحاری بوده باشند گرچه خوش شدن به کشته شدن انسانها دور از دستورات دینی ماست اما محو شدن انهای که میخواهند انسانیت را محو ونابود کنند به نفع تداوم نصل بشر است. مرگ بر طالب و طالبانیزم .

>>>   سلام برای همه هموطنم خداوند راهی راست نیشان بیده
تا مهلت از دست اینا راحت بیشه

>>>   نوبت تو هم میرسد یوسفزی غم مخور .

>>>   اگرداعش ویا طالب است هردو افغان اند: سوال دراینجا است که کی اینها را بین هم درگیرساخته است وچرا؟ این افراد فریب بیگانه را خورده است گروه داعش اگرمسلمان باشند اینکاررا نمیکند بخاطریکه قتل ناحق دراسلام منع قرارداده شده است.
ناصرازکابل

>>>   توصیه به طالبان جاهل ومزدور! مردم مثلمان ومظلوم که 40 سال جنگ،انتحار رنج ومشقت،آوارگی .....کشیده اند منبعد نکُشید.واقعآ اگر غیرت دارید بروید از داعش قصد بگیرید. لعنت ونفرین به هر دو طایفه شما(طالب وداعش).

>>>   برادران که از چیزی خبر ندارند باید بدانند اینهای که شما میگید کاری خوبی بهشان کردند که انفجار دادند اینها مردم ملکی سه روستا در ننگرهار بودن که با داعش مخالف بودند گریم میگیره وقتی میبینم هموطنم از کشته شدن هموطن خودش خوشحال میشود

>>>   نظر شما چی است حبیب الله"یوسفزی"! 2-3 روز قبل گفته بودی که او پلوخوران کابلی مه روزانه به 10 ها بمب ومواد انفجاری را داخل کابل میسازم.اینست یک مُجاهد واقعی. برو که داعشی ها که از شما بدتر لاشخورا ودرنده تر هستند افراد تانر انفجار دادند با ایشان جهاد کُن.مردم کابل راچرا میکشی.یا روزی بطرف داعش میروی.چرا از جاهل استفاده خوب صورت میگیرد.

>>>   لعنت خدا برهردوی این گروها خداوند خودش این هارا نیست ونابود کند

>>>   مشکل نسیت هردوی انها برادریک دیگرهستند خداوند هردوی شان را مورد هدایت اسلامی قراردهد .

>>>   این طالبان یک وقت انسانهای بیگناه و بیغرض را ب با پاهای لوچ باالای خار بسته می کردند

>>>   ولولا دفع الله الناس بعضهم ببعض لفسدت الارض
اگر خدا بعضی مردم را توسط بعضی ازبین نبرد زمین را فساد میگیرد
سوره بقره

>>>   گرگ،گرگ را می درد. بی پناه مانده گوسفند. این گرگ جدید دندانش از گرگ قبلی تیزتر است آآآآآآآآآآآآی گوسفندا

>>>   کارخوب نیست زیرا درهرصورت افغانی کشته میشود و بچه افغان یتیم میشود کارخوب وقتی میشودکه بادارای اینها به میزعدالت کشانده شود.وبه سزای اعمال شان بره سند.

>>>   طالب وداعش هر دو مزدور امریکا است
ازطریق پاکستان دستورداده میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است