اتحاد طالبان و داعش به سبک صهیونیست ها!
طراح این روش های اعدام، اعضای عادی داعش نیستند بلکه این روش ها مخصوص به سازمان سیای آمریکا یا موساد صهیونیست است که با هدف ایجاد رعب و وحشت فراوان به تکفیری های داعش آموزش داده می شود. نکته دیگر این اعدام ها پیامی است به مخالفان مسلح دولت کابل که یا با پول به ما بپیوندید یا به زور همدست ما خواهید شد 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۶    ۱۳۹۴/۵/۲۱ کد خبر: 100654 منبع: پرینت

روز گذشته تصاویری از اعدام طالبان به شیوه ای غیرمعمول و وحشتناک توسط داعش در ولایت ننگرهار در فضای مجازی منتشر شد که در آن افراد متهم از دید داعش، بر روی بمب های کار گذاری شده در زیر خاک نشسته و سپس بمب ها منفجر شدند و تکه های بدن این افراد در فضا منتشر شد.

این روش های جدید و ترسناک اعدام مخالفان داعش، چند نکته به همراه دارد اول اینکه طراح این روش های اعدام، اعضای عادی داعش نیستند بلکه این روش ها مخصوص به سازمان سیای آمریکا یا موساد صهیونیست است که با هدف ایجاد رعب و وحشت فراوان به تکفیری های داعش آموزش داده می شود. نکته دیگر اینکه پیامی است به مخالفان دولت کابل که یا با پول به ما بپیوندید یا به زور همدست ما خواهید شد.

آنچه مسلم است این تهدید و تشویق برای یکجا شدن شبه نظامیان مسلح در خاک افغانستان یک برنامه ی طرح ریزی شده از سوی اربابان غربی داعش و طالبان است تا هرچه زودتر به اهداف منطقوی خود دست یابند.

از گزارشها نیز این چنین بر می آید که طی یک سال گذشته داعش و طالبان با یکدیگر متحد شده اند و تروریست های داعش به سرعت در حال حمایت از طالبان و آموزش نیروهای آنها با هدف افزایش ظرفیت طالبان برای انجام جنگ گسترده تر هستند که اخیرا شاهد ورود گسترده جنگجویان خارجی از کشورهای چچن، پاکستان و تاجیکستان به ولایات شرقی کشور نیز بوده ایم.

در اینکه داعش و طالبان یکی هستند و تحت لوای مکتب وهابیت فعایت می کنند، شکی نیست ولی باید وابستگان به این گروه را به سه گروه تقسیم بندی کرد تا بدانیم به چه کسانی مواجه هستیم.

گروه اول این شبه نظامیان حاضر در افغانستان، افراط‌گرایان شیفته داعش هستند که آمادگی انجام وحشیانه‌ترین اقدام تروریستی را دارند و تعداد آن‌ها به‌اندازه کافی زیاد می باشد که به تازگی توانسته اند حضور گسترده ی خود را در عملیات های نظامی رعب آور نشان دهند.

گروه دوم از این شبه نظامیان جدید الورود، به‌طور مستقیم با شاخه‌های داعش در عراق و سوریه در ارتباط هستند که برخلاف طالبان از لحاظ مالی و تسلیحاتی در مضیقه نیستند و اکثرا از سوی فرماندهان پاکستانی یا عرب هدایت می شوند که آمارها نشان می دهند تعداد این اشخاص از هزار نفر تجاوز کرده است.

گروه سوم را شبه‌نظامیان دیگر گروه‌های شبه نظامی از ‌جمله جنبش اسلامی ازبکستان، لشکر طیبه و طالبان تشکیل می‌دهند که از مدتها پیش تصمیم گرفتند به داعش بپیوندند و هم اکنون اتحاد خود را به داعش اعلام کرده و در جاهای مختلف پرچم سیاه رنگ داعش را بلند می کنند.

دلیل حمایت طالبان از داعش نیز، گستردگی خلافت فرضی داعش است که به اصطلاح خودشان تبلیغ شریعت حد و مرز ندارد. قطعا طالبان قصد نداشتند از افغانستان پیشتر بروند و نهایت در منطقه مرزهای پنجاب بمانند. اما حرکت اسلامی ازبکستان آمادگی انتقال ایدئولوژی داعش به کل منطقه آسیای مرکزی را دارد.

خلاصه ی کلام اینکه درگیری بین طالبان و داعش بیشتر از آنکه واقعیت باشد، فریبی برای اذهان عمومی است زیرا حامیان تروريست‌ها در نظر دارند، سال جاري جايگاهی براي خود در افغانستان پيدا کنند تا نه تنها مردم ما، بلکه کشورهاي منطقه را مورد تهديد قرار دهند. تنها چیزی که دشمنان اسلامی و کفار و غربی ها به دنبال آن هستند این است که مسلمانان نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سراسر دنیا با یکدیگر درگیر شده و مذهب و فرق مختلف مسلمانان علیه همدیگر دست به سلاح ببرند و در صدد کشتار همدیگر برآیند که متاسفانه گروه داعش و طالبان در این مسیر قرار گرفته اند و در حال تامین منافع کشورهای غربی می باشند.

لذا یکبار دیگر می توان به یقین ادعا کرد که اگر آمریکا بخواهد برای رسیدن به اهدافش تمامی طالبان افراطی و گروه های سلفی را در یک نقطه جمع می آورد و برای این کار بهانه ی کافی دارد به ویژه اینکه مزدوران غرب همیشه در ارگ ریاست جمهوری کابل حضور فعال داشته اند به ویژه در حکومت فعلی.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مکن بد که بینی در جهان بد *** ز بد گردد اندر جهان نام بد.
هر انسان در برابر کرده های خود عکس العمل های آنها و یا پیامد های آنها را می بیند.
طالبان در طول سال های گذشته بحیث یک وسیله سوء استفاده برای پاکستان علیه وطن و مردم خود شان قرار گرفتند که حتی وقتی مرگ ملا محمد عمر رهبر تحریک طالبان افشا می شود هیچ کسی نیست که در مورد چگونگی مرگ ملا عمر اندک راز هائی را دریابد تا بداند که قضیه از چه قرار است و در رباطه به آن اقدامات بعدی خود را داشته باشند، چون کسی که در اختیار کس دیگر باشد معمول همین استکه مطابق به میل بادار خود حرکت نماید.
بعد از مرگ ملاعمر ضمن اینکه بدون کدام تصمیم گیری عاقلانه و منطقی توسط باقی سران طالبان تصمیم گرفته شود که کی و یا کدام شخص دیگری را بجای ملاعمر بگمارند، پاکستان بدون تأمل و توجه به بقیه نوکران خود (مجموعه سران و سربازان طالبان) تصمیم می گیرند تا ملا .................. را بجای ملاعمر تعین نمایند که همین کار را کردند و بعد ها بعضی از سران طالبان به دادخواهی برخواستند و می خواهند که شخص مورد نظر (جاگزین شده ملاعمر) را از قدرت ازل نموده شخص مورد قبول همگان را تعین نمایند که شاید در آینده به ضرر پاکستان تمام شود بدین ملحوط پاکستان اینکار را اجازه نمی دهد. این ها همه و همه دلایلی هستند که نشان می دهد پروژه طالبان رو به ختم است می خواهند هم طالبان را در بین خود شان به جنگ وا دارند و از طرف دیگر داعش یک پروژه جدید با امکانات خیلی قوی وارد صحنه بسازند بهمین ملحوظ است که گروهک داعش طالبان ملائیک قبلی، تیکه داران قبلی دین را دستگیر کرده به سخت ترین نوع مجازات به قتل می رسانند.
اگر مسئله تطبیق دین و شریعت دین اسلام باشد در حقیقت هر دو گروهک تروریستی از سخت ترین تیکه داران اسلام هستند هر کدام فجیع ترین اعمال ضد انسانی را هم انجام می دهند، ولی چرا باید به مرور زمان اعضای گروک تروریستی طالبان آهسته آهسته دامن و وجود شان از افغانستان و پاکستان برچیده شود و گروهک تروریستی جان ایشان را بگیرد، زیرا اعضای گروهک طالبان مانند همان مواد های کاری هستند که در جریان کار وقتی از کیفیت مورد نظر کار فرمای خون آشام را ارائیه نکرد، کارفرمای خون آشام به قمیت گزافتر و کیفیت بالاتر از بازار سیاست و دهشت مواد مورد ضرورت خود را تهیه می نماید تا جاگزین مواد اولیه بیکاره نماید. روی همین دلایل است که طالبان بخصوص عساکر این گروهک تروریستی دستگیر شده بالای مواد های منفجره گذاشته شده به بدترین حالت به قتل می رسند. که باید تذکر داد که دیگر جای در اسلام، سیاست، حکومت و ....... برای طالبان نمانده است بهتر است سلاح های خود را بگذارند و شغل آزاد روی بیاورند درغیر آن به بد ترین وجه به سزای اعمال خود خواهند رسید.
م. ه. ی. د. از شهر پلخمری ولایت بغلان

>>>   آنها طالب نبودند بلکه مردمان محلی بودند. داعش از آسمان نیامده بلکه همان طالب های مزدور وسگ های پاکستانی هستند.

>>>   داعش و طالب دو تفکر غیر هستند....

>>>   هر دو گروه بنام دین اسلام وقرآن را به نفع خویش تفسیر میکنند و به نام دین وحشتناک ترین جنایات را انجام میدهند تا به قدرت و مال و منال برسند ،افغان

>>>   خبردار!
برادران و خواهران گرامی توجه داشته باشید که داعش و داعیشیان هرگز طالبان تروریست و کثیف و خونریز را اعدام نمیکنند، که دلایل آنرا اینجا ذکر خواهم کرد ، ویدیویی که در سایت ها و فیس بک ها و غیره پخش شده است و در آن ادعا شده که داعش، چند نفر طالبان کثیف را بوسیله انفجار بمب کشته اند کاملا دروغ بود و آنهائیکه کشته شده اند مردم بیچاره و مظلوم سرزمین ما بودند که علیه زور گویی های داعش از ننگ و ناموس خود حمایت کردند و میخواستند زنها و اطفال خویشرا به جایی امنی انتقال بدهند که بوسیله گروهی بنام داعش گرفتار شدند و بعد بیرحمانه به قتل رسیدند و این عمل را به این جهت انجام دادند که :
1- نشان بدهند داعش بر ضد طالبان بوده و از اوامر آنها و رهبر جدید شان اطاعت نمیکنند و یک گروه مستقل بوده و با طالب ارتباطی ندارند.
2- آن افراد را بخاطر به قتل رساندند تا کسانی که از طالبان خونریز دل خوشی ندارند بسوی گروه نامنهاد جدید داعش جذب شده و به بهانه اینکه آین گروه بر ضد طالبان عمل میکند، صفوف خودشان را قوی تر میسازند وبا این قتل ها مردم را فریب میدهند.
3- چون طالبان از گروه پشتونها ساخته شده اند و بدون تردید یکنفر تاجک و یا هزاره و یا ازبک و از دیگر اقوام غیر پشتون ساکن افغانستان در میان آنها وجود ندارد، گروه نامنهاد داعش بدینوسیله میخواهد آنانیکه بر ضد طالبان و پشتونها هستند بخصوص تاجکها و ازبکها در کنار آنها بایستند و صفوف شانر بیشر نمایند و به عباره دیگر جنایات شانرا با همه اقوام تقسیم نمایند و به همه بفهمانند که داعش از همه اقوام ساخته شده است.
4- گروه نامنهاد داعش با قتل وحشتناکی که انجام داده است، میخواهد ذهنیت مردم را به سوی دیگری بچرخاند و آنانیرا که بیگناه کشته است ، قتل شانرا موجه جلوه بدهد.
مریم- کابل

>>>   مردم ما اسیر ودلباخته ریش اند ومعیار مسلمانی را به ریش قیاس میکنند درحالیکه خداوند وفقط قلب را می بیند:
مردی با پدرش در سفر بود که پدرش از دنیا رفت.
از چوپانی در آن حوالی پرسید:
چه کسی بر مرده های شما نماز می خواند؟
چوپان گفت: ما شخص خاصی را برای این کار نداریم٬ خودم نماز آن ها را می خوانم.
مرد گفت: خوب لطف کن نماز پدر مرا هم بخوان!
چوپان مقابل جنازه ایستاد و چند جمله ای زمزمه کرد و گفت :
نمازش تمام شد!
مرد که تعجب کرده بود گفت: این چه نمازی بود؟
چوپان گفت: بهترازاین بلد نبودم.
مرد از روی ناچاری پدر را دفن کرد و رفت.
شب هنگام، در عالم رؤیا پدرش را دید که روزگار خوبی دارد. از پدر پرسید: چه شد که این گونه راحت و آسوده ای؟
پدرش گفت: هر چه دارم از دعای آن چوپان دارم!
مرد، فردای آن روز به سراغ چوپان رفت و از او خواست تا بگوید در کنار جنازۀ پدرش چه کرده و چه دعایی خوانده؟
چوپان گفت: وقتی کنار جنازه آمدم و ارتباطی میان من و خداوند برقرار شد، با خدا گفتم :
خدایا اگر این مرد، امشب مهمان من بود، یک گوسفند برایش زمین می زدم. حالا این مرد، امشب مهمان توست. ببینم تو با او چگونه رفتار می کنی؟
.به نام خدای آن چوپان که قلب مهربان آن چوپان، قطره ای از اقیانوس بی کران عشق و محبت اوست.
(( ر ))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است