پیام تبریک وزیر داخله به مناسبت عید قربان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۴/۷/۱ کد خبر: 102920 منبع: پرینت

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

فرا رسیدن عید سعید اضحی را به فرد فرد نیروهای شجاع پولیس ملی افغانستان که جان بازانه در راستای تامین امنیت مردم خویش می رزمند و خواب و راحت خود را حتی در روزهای عید نثار مردم شان می کنند، مبارک باد عرض می دارم.

به مردم شریف و متدین افغانستان نیز فرا رسیدن عید سعید اضحی را مبارک باد عرض می دارم و از خداوند منان متمنی ام تا طاعات و عبادات شان را در این ایام پر میمنت مقبول درگاه خویش نماید.

من به حیث وزیر داخله کشور، ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای پولیس در امر مبارزه با تروریزم و دهشت افکنی، به روح شهدای پولیس ملی اتحاف دعا می کنم و یک بار دیگر تعهد خود را مبنی بر رسیدگی جدی به زخمیان و بازماندگان شهدای پولیس تکرار می کنم.

چنان که مردم شریف افغانستان شاهد هستند، امسال دشمنان مردم ما با تشدید حملات تروریستی خویش تلاش کردند تا برخی از نقاط کشور را با تهدید جدی روبرو نموده و یا برای خود جای پای دایمی در کشور عزیز ما بسازند که با شکست روبرو شده و به اهداف خود نرسیدند.

بدون شک این موفقیت نتیجه مبارزه دلیرانه نیروهای امنیتی کشور بوده است و این نیروها با دادن قربانی این پیروزی را رقم زده اند که مایه افتخار و امیدواری است!

مردم شریف افغانستان در گذشته بارها ثابت ساخته اند که به عنوان حامی و پشتیبان قوی نیروهای امنیتی خویش به ویژه نیروهای پولیس ملی در صحنه حضور داشته اند. این بار نیز از مردم شریف خود متوقع ایم که در روز های مبارک عید، همکاری و حمایت خویش را از نیروهای پولیس داشته باشند و در امر جلوگیری از هر نوع ناامنی این نیروها را کمک کنند.

ما به مردم افغانستان اطمینان می دهیم که نیروهای امنیتی شان از توانایی بالایی در مقابله با دشمنان مردم برخوردار بوده و این نیروها اجازه نخواهند داد که تروریستان و بدخواهان این سرزمین به اهداف شوم خود دست یابند.
عید برهمگان مبارک باد!
نورالحق علومی وزیر داخله کشور

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است