پاکسازی 10 ولسوالی در هرات از خطر ماین
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104275 منبع: پرینت

از مجموع 15 ولسوالی ولایت هرات 10 ولسوالی از خطر موجودیت ماین های منفجر نشده معلوم پاکسازی شده است.

به ادامه 6 ولسوالی قبلی، 4 ولسوالی دیگر ولایت هرات که از خطر موجودیت ماین های منفجر نشده معلوم پاکسازی گردیده بود، در حضور سفیر کشور انگستان و محترم محمد آصف رحیمی والی هرات به اداره محلی تسلیم داده شد.

محترم رحیمی که در محفل تسلیمی ساحات پاک شده ولسوالی های کشک رباط سنگی، پشتون زرغون، فرسی و غوریان از خطرات ماین و مهمات منفجر نشده معلوم اشتراک ورزید، بر پاکسازی تمام مناطق از موجودیت ماین های مخرب و منفجر نشده تاکید نمود.

در این محفل که سفیر کشور انگستان کارن پیینس و مقام های موسسه های مربوط نیز حضور داشتند، مسوولان وعده سپردند که عملیات پاکسازی ولسوالی های باقیمانده نیز تکمیل می گردد.

در همین حال سفیر کشور انگلستان نیز در عرصه های مختلف وعده همکاری سپرد و از توسعه فعالیت ها یادآوری کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مانند سایر جنایات نابخشودنی طالبان یکی هم ماین گذاری از جانب طالبان است چون تاب مقاومت ورویارویی را با شیر مردان دلیر قوای مسلح کشور ما ندارند از طریق کشت ماین در یک منطقه برای چندروز خود را با کارگذاری ماین ها از حمله قوای مسلح حفظ میکنند امابا انهم از دید ذرهبین شیر مردان وطن مادر امان نمی مانند در همانجا تار ومار میگردند اما افسوس که با ماین های مخفی انها در کنارجاده ها مردمان ملکی ما تا کنون تلفات زیاد را دیده اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است