مخالفان ملا اختر منصور به دنبال رهبر جدید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104598 منبع: پرینت

مخالفان ملا اختر منصور رهبر گروه طالبان تلاش می کنند که یک رهبر جدید انتخاب کنند.

به نقل از نگاه، عبدالمنان نیازی سخنگوی گروه مخالف ملا منصور به خبرگزاری رویترز گفته است که در آینده نزدیک یک نشست بخاطر انتخاب رهبر جدید برگزار می شود.

آقای نیازی افزود: در این نشست ملا منصور از رهبری گروه طالبان برکنار و شخص دیگری به جای آن گماشته خواهد شد.

وی گفته است که منابع مالی طالبان در دو ساله گذشته که مسوولیت آن را ملا منصور داشت، ضعیف شده و ملا منصور از پول های گروه طالبان سوء استفاده کرده است.

عبدالمنان نیازی تاکید کرده است که اشخاص خوبی در بین طالبان وجود دارد که رهبری این گروه را بر عهده گیرند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وحشی و ترویست خوب و مزدور خوب و خراب ندارد ...خداوند به هم شما باد.

>>>   ملا پاروق وردک ملا غنی ملا کرزی همه بیکار اند بیایند یکی از اینهارا رهبر خود تعیین کنند چون اینها هم از ملاع عمر در جهالت و بی عقلی کم از او نیستند

>>>   اگـــر این کار به رضائیت آی اس آی باشد حتما عملی میشود اگر موافقت آی اس آی نباشد این ها با آتش بازی میکنند و دری نخواهد گذشت که یا زندانی یا ترور یا بزور اختر را تائید میکنند، همین خود نشان دهنده جهالت اشرار است که فکر می کنند هر چه خواسته باشند میتوانند ! از زور کاکاست که دال حواله است ! بخواهد فردا کنار ملا غنی شمارا می خواباند.

>>>   کـــــانــدیــد اصــلــی آی اس آی وپاکستان پســــر حــــقـــانی است وفــعــلا ملا اختر موقتی است چون جنرال حمید گل سالها قبل گفته بود : گلبدین وحقانی پیشتر از من پاکستانی هستند

>>>   کسانی که در گروه طاتلبان دخیل اند همه شان جاسوسان پاکستان هستند چه فرق میکند که این جاسوس رهبری گروه شانرا بگیرد ویا ان جاسوس پلان تخریبکاری وانتحاری وانفجاری وتعلیم وتجهیز همه گروه بنام طالبان از یک منیع که ای اس ای پاکستان است صورت میگیرد جنگ افغانستان با چند تن طالب نمای افغان خود فروخته شده نبوده ونیست بلکه در مقابل استخبارات پاکستان است که با استفاده از نام چند تن محدود خود فروخته شده ازین کشور برای بدست اوردن هداف پاکستان راه اندازی شده وجنگ طولانی گردیده است ورنه توان مالی ونظامی وبشری این جنگ طولانی از توان چند بی سواد لنده غر ودزد وراه گیر طلب نمای افغان خیلی بدور است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است