تنها موجودی که هیچ گاه نمی میرد + عکس
به درخواست مکرر شما خوانندگان محترم سایت، اخبار گوناگون و جذاب روز دنیا از این به بعد در قسمت جدیدترین اخبار شبکه اطلاع رسانی افغانستان قرار می گیرد تا ضمن تنوع در مطالب، به نظرات شما عزیزان نیز احترام گذاشته باشیم 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۳    ۱۳۸۹/۲/۲۸ کد خبر: 10462 منبع: پرینت

این حیوان ممکن است تنها موجودی باشد که عمر جاودان دارد. از آن‌جایی که این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحله‌ی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحله‌ی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد.

دانشمندان می گویند hydrozoan jellyfish تنها حیوانی است که می تواند بارها و بارها در زمان به عقب برگردد و دوباره حالت بواسیر لحمی خود را (مرحله اول از زندگی) پیدا کند. آن‌ها می‌خواهند بفهمند چه‌طور این حیوان می‌تواند جریان سالخوردگی خود را به حالت معکوس درآورد.

 از آنجایی که این حیوان هیچ‌وقت نمی‌میرد، تعداد آن‌ها در اقیانوس‌ها روز به روز در حال افزایش است.

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام وعرض ادب خدمت همه خوانندگان محترم سایت ،ودر ضمن میخواستم در باره این موجودو مخصوصآ آن دانشمند که نظرش را در باره این موجود جاویدانی ابراز داشته به همه گان وانمود سازم که اصلآ این چیز قابل قبول نست ومنطق الهی که ما مسلمانا ن به آن ایمان داریم متضاد میباشد و بویژه به آنآیه کریمه که خداوند ج میفرماید ،بسم الله ....کل وجه هالک الا وجهه .هر او چیز که نفس درتن دارد میمیرد مگر ذات پا ک الله ج وبنا نظر به این آیه گفته اودانشمند بی اساس است منطق الهی میگوید هر جنبنده در روی زمین میمیرند مگرذات او تعالی.
تشکر احمدی فیروزکوه

>>>   امکان دارد که عمر طولانی داشته باشد اما نه اینکه جاویدان یا برای همیش زنده بماند چراکه همه چیزها فانی و هلاک شدنی است مگر ذات پاک الله جل جلاله وبس

>>>   برادران وخواهران عزیز ومهربان
این حیوان امکان عمر طولانی دارد شاید دوهزار سال و یا سه هزار سال مگر این بدین معنی نیست که او هرگز نمی میرد و در دو ویا سه هزار سال امکان دارد که چندین مرتبه دوره ای دوباره بازگشت را طی کند وباز هم نمیدانند که این حیوان چند هزار سال قبل در این دنیا تولد شده که هنوز هم زنده است.ودیگر در دو هزار سال ویاقبل ازآن این تحقیقات وجود نداشت که بگویند که آن حیوان هنوز زنده است.
ودیگر اینکه درختهای هستند که دو ویاسه هزار سال عمر شان میگردد وهنوزهم زنده هستند ودرخت هم یک موجود زنده میباشد.
وهمچنان عمر انسانها قبلا اظافه از هزار سال بود ومثلا حضرت نوح(ع) چقد طولانی عمر کرد واین عمر ها شکل جاویدان بودن را دارد ونه به این معنی که هیچ فانی نمیشوند واگر درین دنیا تاآخرین روز باقی بمانند باز هم فانی میشوند.و دیگر مطلب مهم این است که اگر این حیوان را ما بکشیم قابلیت مردن را دارا میباشد پس گفته میتوانیم که این حیوان میمیرد وهمچنان شیطان نیز یک موجودی است که تا قیامت ازخداوند عمر خواسته است وخداوند برایش اعطا نموده است وتاقیامت زنده است. آیا گفته میتوانیم که شیطان نمیمیرد؟نه چراکه درقیامت او میمیرد . و این حیوان هم امکان دارد که همین قسم مراحل عمر را برایش خداوند (ج) اعطا کرده باشد.و خداوند (ج) به هر شی توانا است وقادر وعالم است. وخداوند(ج) این دنیا را به چی زیبای آفریده واین عمر خو یک کوچکتربن جزءاز آن خواهد بود.
وخداوند(ج) قادر است.
دوست شما از هند

>>>   کل نفس ذایقة الموت
هر زنده جانی مزۀ مرگ را میچشد- آری بلاخره همه چیز و همه کس میمرند جز ذات پاک پروردگار حی توانا.
محمود از کابل

>>>   هیچ چیز در این جهان جاویدان بوده نمی تواند بجز الله.
از شبکه افغان پیپر خواهش دارم که در مورد حادثه عجیبی که در یک زیارت غزنی اتفاق افتاده یک مطلب تهیه کنند.
بابه گک
کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است