افشاگری ظاهر قدیر در خانه ملت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 108004 منبع: پرینت

واقعیت ها در مورد فرود هواپیماها در ولایت هرات از سوی مسوولان گفته نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، ظاهر قدیر معاون اول مجلس نمایندگان با اشاره به استجواب مسوولان امنیتی در جلسه قبلی خانه ملت گفت: در جلسه قبل روی هواپیماهایی که در هرات فرود آمدند بحث شد اما واقعیت ها گفته نشد.

وی افزود: اصل ماجرا بر این بود که پسر یکی از بزرگان افغانستان به قطر سفر نمود و در آنجا 25 لند کروزر، 37 عراده داتسون و 7 لک و 65 هزار دالر خیمه خریداری کرد.

وی ادامه داد: همچنین در برگشت به جای یک هواپیما که مسوولان ادعا کرده بودند فرود نیامده است، 5 هواپیما به همراه 2 میلیون دالر پول نقد در ولایت هرات فرود آمده است.

ظاهر قدیر با اشاره به این که مسوولان اصل ماجرا را بیان نکردند، گفت: فیصله شده بود که این هیات برای چند ساعت در هرات خیمه بزنند و 200 میل اسلحه هم در آنجا خریداری کنند، هیات مذکور به هرات آمد و موترها، خیمه ها و پول داده شد و اسلحه ها نیز خریداری شد.

این معامله در حالی با امکانات دولتی صورت گرفت که از دید مسوولان پنهان ماند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید سرنوشت طیاره معلوم شود و بعد سرنوشت اقای دزد یعنی ظاهر قدیر هم معلوم شود که این 400 میلیون دلار را ایشان از کجا کرده ؟؟ و 200 نفر ملیشه مسلح را از کجا کرده ؟؟

>>>   پشتون های آن طرف خط سرحدی دیورند پاکستانی ها هستند، و اگر واژه افغان بمعنی شهروندان افغانستان است، پس آن پشتون های پاکستانی افغان نیستند۰
ولی اگر کسی پا فشاری دارد که آن پاکستانی ها هم افغان هستند، پس ما صد در صد افتخار میکنیم که افغان نیستیم

>>>   گوش دولت کر و زبان دولت لال است این ظاهر قدیر که خود را دلسوز ملت میداند نباید نام خاینان ارگ نشین را پنهان کنند او باید بداند که در مقابل ملت مسئول است و باید آنچه در قبال این خاینان میداند در انظار عمومی به ملت شریف افغانستان بازگو نمایند.
میرویس از ننگرهار

>>>   از کجا کرده این همه سیم وزر اش - یا خودش دزد بوده یا پدرش
خداوندا از شر این دزدان نگهدار ملت افغانستان باشی .
عبدالله ریحان

>>>   این یک بی انصافی فوق العاده نا بخشودنیست که به جای اینکه ظاهر قدیر تقدیر شود شما آنرا ملامت میکنید کجاست او افغان غیرتی که برابر ظاهر قدیر افشاگری کند این فدا کاری میخواهد گپ مفت خو ، نیست کمی انصاف داشته باشید به جای پشتیبانی حرف های نامعقول میزنید آفرین بر تو ای ظاهر قدیر که مردی و افغانی .... و مقاومت جوانمردانه میکنی

>>>   هدف این ها از آوردن این همه تجهیزات در هرات فکر کنم که بدست گرفتن کامل ولایت هرات و تصرف غرف افغانستان بوده و اعلام حمایت از داعش بوده است.

>>>   ظاهر قدير موضوع را افشا نه بلكه ذهنيت ها را مغشوش مي سازد.
اين ادمك خيلي كوشش ميكند خود را مطرح سازد ولي توانمندي انرا نداشته برعكس خود را دفن مينمايد.
ذالفقار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است