پیام تبریک دانش به نامزدان تایید شده در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۴/۱۰/۸ کد خبر: 108953 منبع: پرینت

بسم الله الرحمن الرحیم

خوشبختانه روز 7 جدی 1394 تمام شش نفر اعضای کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی و یک عضو باقی مانده دادگاه عالی جمهوری اسلامی افغانستان، از طرف مجلس نمایندگان رای اعتماد کسب کردند.

داکتر محمد قاسم هاشم زی، داکتر عبدالله شفایی، سید ابوبکر متقی، عبدالرووف هروی، عارف حافظ و غزال حارث به عنوان اعضای کمیسیون نظارت بر قانون اساسی و عبدالحسیب احدی بعنوان عضو باقیمانده دادگاه عالی افغانستان، امروز توانستند که رای اعتماد وکلای مردم در پارلمان را موفقانه به دست بیاورند.

اینجانب به تمام افراد فوق تبریک می گویم که اعتماد نمایندگان مردم را به دست آوردند و به عنوان خدمتگزاران مردم افغانستان وظایف شان را رسما به عهده می گیرند. برای همه آنان از پیشگاه خداوند بزرگ موفقیت در امر خدمت به مردم و کشور را خواهانم. امیدوار هستم که حافظان و نگهبانان راستین برای قانون اساسی کشور باشند.

همچنین از نمایندگان مردم در مجلس نمایندگان کشور نیز اظهار سپاس و قدردانی دارم که با درک عمیق از وضعیت و شرایط موجود کشور و اولویت های اساسی در راستای تقویت قانون و قانونمندی، به اعضای پیشنهادی کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی و یک نفر عضو باقیمانده دادگاه عالی اعتماد کردند و رای دادند. بدون تردید مشخص شدن اعضای کمیسون نظارت بر تطبیق قانون اساسی و همچنین تکمیل شدن اعضای دادگاه عالی، کمک شایانی به حاکمیت قانون و روندهای قانونی در کشور خواهد کرد.

یک بار دیگر برای همه هفت نفری که امروز رای اعتماد وکلای ملت را به دست آوردند، تبریک می گویم و هم چنین از همه اعضای مجلس نمایندگان کشور، تشکر و قدردانی می نمایم.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دانش خائن است دست کم خیانت او در حق مردم هزاره مانند روز روشن است. ایشان در عزل و نصب ها از سازمان نصر... فراتر نرفته و نخواهد رفت.
سوال: آیا غیر از نصری ها دیگر هیچ فردی از هزاره ها در افغانستان شایستگی ندارد؟ دانش و خلیلی روز قیامت باید جوابگو باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است