ابرهای مزدور و غلامان حلقه به گوش آسمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ کد خبر: 111430 منبع: پرینت

سازمان هواشناسی کشور دلیل نباریدن برف و باران در زمستان را فعالیت های مسلحانه طالبان دانست و ادعا دارد که این گروه زاویه خورشید را به طرف دیگری چرخانده و چند پایه از ابرهای آسمان کشور را از بیخ و بُن منهدم کردند.

مولوی ابرآلود آخوند، سخنگوی طالبان در قسمت آب و هوا اعلام کرده است که مجاهدان جان برکف ما تا الحال تواسته اند چند ابر ملحد در آسمان کشور را انفجار داده و به قوت الهی توانسته ایم ابرهای مزدور و غلامان حلقه به گوش آسمان کفار را به جزای شان برسانیم.

نیروهای نظامی و امنیتی کشور نیز در واکنش به آسمان رفتند و به صورت عاجل برای واپس گیری مناطق تصرف شده اقدام نموده که در این راه تعدادی از سربازان شجاع کشور جان شان را از دست دادند و فعلا به آسمان هفتم ابدی شدند. در این حال گزارش ها نشان می دهد که جنرال " باران علی برف یار" برای بار چندم راهی آسمان شد تا برای واپس گیری مناطق ابرآباد علیه طالبان بجنگند و با تفنگ های آب پاش آنها را شکست دهد. در این حال قوای خارجی از مساعدت چند ابر مجهز به سیستم های پیشرفته ژاله و برف از کوه های هیمالایا به حکومت افغانستان خبر می دهند.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: مهندسان مسلکی این سازمان در صورت امنیت آسمان و برقراری آرامش آماده رفتن به آسمان هستند تا چند ابر متلاشی شده را توسط سریش های اوهو بچسپانند و همچنان از سیستم تُف کاری برای بهبود سیستم های بارندگی آنان استفاده نمایند.

این سازمان در صفحه فیسبوک شان خطاب به مردم برف ندیده نگاشته اند که مردم قهرمان و غیور افغانستان می توانند باز هم صبر کنند و اگر این زمستان برفی نیامد حتما در زمستان سال بعد برفباری شروع خواهد شد؛ در غیر آن از قوای کشورهای مساعدت کننده خارجی خواهش می کنیم که در کنفرانس بُن چهاردهم در آلمان فیصله نمایند که به مقدار چند کانتینر برف و چند تانکر باران به حکومت افغانستان کمک نمایند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تغیر اوضاع جوی از اثزگازهای گلخانه ئی کشورهای صنعتی جهان است که درکشورهای کم باران خشکسالی بیشتر ودر کشورهای بارانی برف وباران بیشتر میشودمثلا طوفان چند روز پیش ذرامریکا که اضافه از شصت سانتی متر برف بارید اما از ما هنوز هم خزان است وزمستان شروع نشده رهبران ما اینرا فهمیده اند که از پیش در دبی ترکیه انگلستان برای شان خانه ساخته اند!
اگر برف وباران نشد هم خیر است ما غیرت داریم .

>>>   حبیب الله یوسفزی<< خدا را هزار بار شکر میکنم
از مجاهدین جان بر کف طالبان هم دو هزار بارتشکر میکنم
بخواطری اتش باری شان درین سردیی زمستان خانه های
مان گرم میباشد به برق هم نیاز نداریم
جاغوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است