هیاهوی گرفتن زن کویتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۴/۱۲/۲ کد خبر: 112223 منبع: پرینت

حالا کویت یک حرفی زده و گفته است که هر کسی دلش می خواهد داماد ما شود برایش تابعیت کویتی می دهیم. این حرف هنوز از دهانشان در حالت چهل و پنج درجه خارج نشده بود که چهل درصد مجردان عزیزمان در افغانستان که اصلا از زندگی کردن ناامید شده بودند هوس رفتن به کویت کردند و احتمالا باغ سرخ و سبز را تا حالا بیست بار مثل فیلم های هندی مرور کردند و فعلا در خیالات "یا حبیبی" گفته جان شان را کشیده اند، در کورس های زبان عربی هم اشتراک کرده و به دنبال ویزای کویت ده ملاق می زنند تا به مقصود برسند.

در همین حال چند درصد بچه های مجرد دیگر هم که بسیار "دخترِ وطنی دوست" هستند در حالت ناز و کرشمه اعلام کردند ما حوصله نداریم زن کویتی بگیریم، یک خرمن موی دختران وطن را به یک خرمن دختران کویتی مبادله نمی کنیم بعد شروع کردند به مدح و شعر از لب و چشم و دهان و موهای افشان دختران کشور.

تعدادی از ایتلاف اجتماع دخترانه هم نسبت به این موضوع شدیدا واکنش نشان داده و این کار کویتی ها را دسیسه دشمنان قسم خورده زنان دانسته و این مزاوجه را در هر حالت، در هر جا و هر روش و طریقه ای تقبیح کردند و احتمال می رود که یک تظاهرات وسیعی بر علیه کویتی ها برگزار کنند.

از حال و هوای مجردان کشور که بگذریم؛ تعدادی از متاهلان کشور که دارای عیال و تشکیلات و یک دوجین فرزند هستند و برخی از آنان در موذی گری و دغل بازی پشت کله ابلیس را خارانده اند شله تر از مجردها این موضوع را به صورت کاملا محرمانه تعقیب می کنند و تلاش دارند تا دور از چشم مجردان عزیز روابط سیاسی خود را برای گرفتن زن کویتی با مقام های کویت برقرار کنند.

جالب اینجا است که مقام های کویت با این هیاهویی که در افغانستان پیدا شده احتمال دارد از خیر زن دادن و داماد گرفتن منصرف شوند و مردان عزیزمان را دوباره به همان حالت قبلی شان واگذارد تا این عزیزان و سروران گرامی به جای زن گرفتن به فکر جانشان باشند و خودشان بروند اینبار برای داماد یابی از سومالیا اقدام کنند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من از مجردی به کویت رسیدم
که جز کویت دیگر هویت ندیدم

>>>   هههه لعنت ب ما افغانیا عجب ملت عقب مونده ای هستیم هرکی هرچ میگه با قیمت جون مون هم تموم او ن را باور میکنیم مث رفتن ب اروپا اونم با این همه را ه های سخت اونم با خا نواده از ناموس ما ن هم خجالت نمیکشیم معلوم نیست تو راه چه بلا ب سر ش میاد عجب عجب اوووف دیگ انقد غصه خوردم ک کچل شدم آخه چطور ملتی بی کله هستیم ب همین راحتی فریب دشمنان را میخوریم
داوود مهاجر تهران

>>>   چه بیگویم ازدست این مردم یک روز همه چیز ی مارا خواهند گرفت

>>>   هههه هههه هههه هههه هههه هههه هههه هههه هههه
اگر راست می گویند مثل آلمان سرحدات را از طریق پل هوای بازکنند

>>>   توخ کین او مردم زن دادن بهانه است می خوایه تو را در یمن و سوریه ری کنه. اونجا جنگ است جنگ می فامی. اخه کویت همپیان عربستان است عسکر لازم شده.

>>>   البته از این که مردم افغانستان در هر صحنه حاضر اند قابل تشکر است.
اما از این که مردم افغانستان به فکر کشور و مردم خود نیستند یا بسیار کم اهمیت اند باعث تأسف است.
شهرستانی

>>>   سلام
جالبه ها...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است