اسلام آباد تحریم بانک های ایرانی را لغو کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112535 منبع: پرینت

یکی از مقامات ارشد بانکی پاکستان گفت: بانک پاکستان بعد از گذشت ۴ سال تحریم علیه بانکهای ایران آن را لغو کرد. با لغو شدن این تحریم "ال سی" (اعتبار نامه بانکی) برای تجارت با ایران به راحتی باز می شود.

به نقل از روزنامه پاکستان، وی در ادامه افزود: بعد از اعمال تحریم بانکی علیه ایران و فشار قدرتهای جهانی، حجم مبادلات تجاری ایران و پاکستان تا میزان زیادی کاهش یافته بود و تمام مبادلات تجاری دو کشور از طریق دبی انجام می شد.

«سراج الدین قاسم تیلی» رییس سابق یکی از اتاق های بازرگانی در کراچی گفت: بعد از لغو شدن این تحریم توسط بانک مرکزی پاکستان هیچگونه مانعی در راه روابط تجاری ایران و پاکستان وجود نخواهد داشت. روابط تجاری دو کشور بیش از پیش رونق می یابد و حجم مبادلات تجاری نیز به میلیاردها دلار خواهد رسید.

لازم به ذکر است دو روز پیش سخنگوی بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد: با توجه به اینکه دولت اسلام آباد تحریم های اتخاذ شده علیه ایران را لغو کرده است، شرکت ها و سازمانهای ایران و پاکستان می توانند به راحتی با هم مبادلات تجاری داشته باشند و به بانک های پاکستانی اجازه داده می شود با بانک های ایرانی مبادلات پولی را به آسانی انجام دهند.

وی در ادامه افزوده است: بعد از صدور احکام مربوطه، بانک های پاکستانی اجازه خواهند یافت در نقل و انتقال پول با بانک های ایرانی همکاری داشته باشند و تجار دو کشور به آسانی بتوانند مبادلات پولی و ارزی خود را از طریق بانکهای دو کشور به آسانی انجام دهند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر است بگوهیم کافرآباد تحریم بانک هایی ایرانی رالغو کرد زیرا همدستی اسلام با کافر درتحریم کشور اسلامی دیگر غیر قابل توضیح است.
أزاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است