از جابجایی های کابینه در چند روز آینده مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۹    ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ کد خبر: 112852 منبع: پرینت

قرار معلومات یک منبع در کاخ ریاست جمهوری رییس جمهور و رییس اجرایی از کار تعدادی از وزرای کابینه راضی نبوده و با شروع دوره تقنینی جدید، افراد نو به جای وزاری قبلی معرفی می گردند.

نبی فراهی وزیر دولت در امور پارلمانی بعوض عبدالباری جهانی
اکرم اخپلواک مشاور ارشد سیاسی رییس جمهور بعوض نبی فراهی
محمد ایوب سالنگی معاون اسبق وزارت داخله بحیث معاون شورای امنیت ملی و یا والی پروان
فوزیه کوفی عضو مجلس بعوض دلبر نظری وزیر امور زنان
کمال سادات بحیث وزیر امور جوانان
فضل کریم فضل رییس تلویزیون شمشاد و مشاور مطبوعاتی رییس جمهور بعوض گلاب منگل

یاداشت: روی گزینه کاندید ریاست امنیت ملی انکشافات صورت گرفته و تا هنوز مشخص نیست. در همین حال سفیر اسبق افغانستان در اسلام آباد آقای جانان موسی زی هم در یک بست مهم در کاخ ریاست جمهوری مقرر می شود. موصوف از مقرری اش با دوستان اش صحبت کرده ولی منبع نخواست تا این را افشا نماید ولی تایید کرد که موصوف بعد از این در نشست های شورای امنیت ملی و کاخ ریاست جمهوری دیده خواهد شد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا نباشد چیزهکی مردم نگویند چیز ها تعینات جدید کابینه نسبت به گذشته خوبتر است گلاب منگل نسبت امضای تفاهمنانمه اش ودادن دهنه ی غوری به طالبان ترورست که اکنون در پس گیری ان منطقه مشکلات زیاد بوجود امده بایدبه تحقیق ومحاکمه کشانده شود .

>>>   سلام.
باز هم همان آش وهمان کاسه. در یکجای که جیب های شان پر شد .بازدر جای دیگر نوبت پر کردن بوجی میرسد. در افغا نستان بدون از اینهادیگر تحصیل یافته نیست . صرف همین چار کلاه وداله ما ران مستحق هستند.
خدا وند به حال مردم وکشور رحم کند.
حقجو.

>>>   مسجد گرم گدا آسوده ولی درکشور ما این ضرب المثل تغییر کرده کابینه گرم ومعاش های مفت وقتی مقرری ها را میشنویم گاهی فکر میشود که کشور توسط 100 تا150 نفر اداره میشود ومثل بازی شطرنج دانه هارا جا به جا میکنند چه شد شعار مردم سالاری چه شد حالا بدبخت نفرپیدا نمیتواند که فقط دزد های سرگردنه هستند که با ایندو دلقک وخاین سر جوال را گرفته مرگ هم نمیتواند بدنامی های ایندو مضحک را از بین ببرد ننگ و شرم باد به این عروسک های کوکی

>>>   انتخاب فوزیه کوفی بجای دلبر نظری خیلی بجا بوده زیرا دلبر نظری تا کنون هیچکاری را منحیث وزیر زنان انجام نداده است .

>>>   برادر مخترم فقط چند نفر مخد ود در افغا نستا ن است
که از یک چو کی به چو کی دیگر تبدیل می شود با قی تما م مردم افغا نستا ن بی سو اد اند خد اوند به روی حبیبش این دو لت را سر نگو ن کند تا اینکه دیگر مردم هم از این امتیازات جها نی بر حر دار شو ند

>>>   انتخاب هیچ کدام بجانیست.
ع

>>>   فضل کریم فضل بد تر از اسمعیل یون است او از سال 57 تا حال در پاکستان زندگی ورفت وآمد ومعامله دارد

>>>   ایوب سالنگی را باید رئیس کابل بانک بسازند که خوب خدمت کند

>>>   رئیس تدارکات شهرسازی فرارکرد ایوب سالنگی چرا فرار نمیکند؟؟
حالا ثابت شد هرکس هرچه زیادتر دزدی کندپست بالاتر را میگیرد این دزد ها همه ازتیــــــــــم ع است

>>>   جابجایی های داخلی خوب نیست .پارلمان باید دخالت بیشتری بردولت داشته باشد.
شیوا.بلخ

>>>   جهانی بحیث سفیر !!! هرچه پسمانده اختلاس گر بیکاره وتنبل که دیگر نمیتواند در حکومت جای داشته باشد بحیث سفیر ! از همین خاطر است که همه رسانه ها از سفارت خانه ها شکایت دارند

>>>   سفارت خانه یعنی نماینده یک کشور ، طبق سازمان ملل ، و در یک سفارت خانه از کشور مذکور اشخاص با تعصیلات عالی و با شعور و فهم دپلوماسی ، اما در کشور افغانستان قسم که به گوش می رسد همه خلاف کار دور از حرف تعین شده انتخاب و هر کاری که دل جنابان خواست دور از چشم دولت انجام می دهند جای افسوس و تاسف است ،چون خشت نهد معمار کیچ تا ثریا می رود دیوار کیچ .

>>>   چیزی به نام وزارت جوانان وجود ندارد. کمال سادات معین جوانان هستند.
اکرم خپلواک یک شخصی متعصب اند باید مقرر نشود، باری جهانی خوب است که برکنار شود.
فضل کریم شاید بدتر از گلاب منگل باشد.

>>>   ای کاش بسوی وزارت نا انکشاف دهات هم نظری می داشتند حال روز کارمندانیکه واقعیت علاقمند کار هستند و استعداد کاری دارند خراب است کجا وکیل صاحب اقارب بی سواد خود را بیاورد و به یک امتحان دروغین در پست دلخواهش انتخاب کند وزیر تا جائیکه تیم منحصرش تصمیم بگیرد کی از حال و روز انکشاف دهات خبر دارد اصلا کار به اهل کار سپرده نشده روحیه سر زنش - توهین بد دهانی و اخلاق بد این وزیر باید ثبت تاریخ شود ای کاش مردم به واسطه انکشاف دهات میتوانستند اواز خود را بگوش رسانه ها و کلانها برسانند به امید استخدام یک وزیر خوب در وزارت انکشاف دهات.

>>>   بـــه (ای کاش بسوی وزارت نا انکشاف.....
حقیقت ندارد کاملا برعکس گفتی بهترین وزیر وبهترین اداره است فعلا آنقدرکه وکلا قبلا مداخله میکردند فعلا نمیتوانند
ر

>>>   ... به این تصمیم گیرند های بی اصول یک زن که تمام اعضای خانواده های شان به قاچاق مواد مخدر که مخرب کننده یک ملت نه بلکه تمام دنیا است چطور در پست وزارت جای میدهد ؟ از این خانم باید پرسان شود که برادران آن خانم فعلا به کدام اساس بندی است؟ از این انسان های ... شک نیست هر چه را بخواهند میکنند چرا که سلیقه قانون را اسیر نموده و خود حاکمیت میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است