میان دو رهبر، بر سر فرمان تقنینی جنجال وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ کد خبر: 113407 منبع: پرینت

ریاست جمهوری هفته پیش از امضای فرمان تقنینی آوردن اصلاح نظام انتخاباتی خبر داد اما تا اکنون این فرمان به هیچ اداره و رسانه ای فرستاده نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالقادر زازی وطندوست عضو مجلس نمایندگان، گفت: مشخص است که میان دو رهبر حکومت، بر سر این فرمان جنجال های زیادی وجود دارد. تا به حال هم که انتخابات برگزار نشده است به خاطر اختلاف ها و مشکلاتی است که میان این دو وجود دارد.

وی افزود: هرکدام از آنها تلاش می کنند، این فرمان طوری طرح شود تا دوستان و خواست های شخصی شان در آن گنجانده شود. حالا هم که این فرمان صادر شده، امکان دارد دوباره بر سر آن جنجال شود و دوباره رد شود.

زازی، گفت: فراتر از رییس جمهور و رییس اجرایی کسانی دیگر هم، اقتدار و قدرت دارند و مانع اصلاحات انتخابات و حتی برگزاری آن می شوند. اینها همان کسانی هستند که یک روز، به رییس جمهور، رییس اجرایی، این حکومت و به این نظام صدمه خواهند زد و این نظام را از بین خواهند برد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر اش همین است که این عبدالله چشم خم را روانه کدام ارایش ګاه کند.

>>>   بهتر خواهد بود که عفت کلام را در هر حالت مد نظر داشته و از سخن های بیهوده خود داری کنیم این در حالی به تحقق می انجامد که تربیه وتعلیم با هم موازی پیش بروند اگر تعلیم به اوج خود می رسد و تربیه با ان موازی حرکت نداشته باشد تعلیم به نظر من ضرب صفر است.

>>>   خارجی ها نیز اراده ای برای برگزاری انتخابات ندارند، به همین دلیل سعی در به حاشیه راندن داکتر عبدالله می کنند و گفت: اعلانی که چند وقت قبل توسط کمیسیون انتخابات انجام گرفت و در آن اشرف غنی را رییس منتخب افغانستان اعلام کرد، یک نوع زنگ خطر برای رییس اجرایی و تیم وی بود. این زنگ را کمیسیون انتخابات با پشتیبانی خارجی ها نواخته است. خارجی ها در این دو سال دریافتند که با این حکومت وحدت ملی که خود تشکیل داده اند و این اوضاعی که در افغانستان جریان دارد، امکان دارد حتی کل نظام از هم بپاشد به همین دلیل سعی در حذف رییس اجرایی دارند تا اشرف غنی را نگاه دارند و اهداف خود را به پیش ببرند.

>>>   میگویند قصاب بسیارشد گوسفند مردار شد

>>>   بهتر است که اشرف غنی احمدزی وعده خلاف وتعهد شکن قومگرای از کرسی ریاست جمهوری کنار زده شود زیرا هیچکاری را بنفع ملت انجام نداده ودر کاراش ناتوان است وضعیف عمل کرده .

>>>   درود!
ببینید چگونه امریکا از مزدور خود پشتیبانی نموده و از عبدالله عبدالله میخواهد از اجرای دستوراتیکه از سوی امریکا به غنی و دسته اش میرسد ،‌ جلوگیری نکند ،‌ خداوند که مرده را میشرماند ....سر تخته میاید .
اکنون این وطن فروشان (خیل و ختک غنی و هوادارانش) را ببینید که ازین پشتیبانی بادار شان جقدر خرسند شده اند!!

>>>   دو رهبر خفته بر روی دو بستر
دو عسکر خسته در بین دو سنگر
دو رهبر پشت میز صلح، خندان
دو بیرق بر سر گور دو عسکر

>>>   آقای شخص بيغز متفكر قلابي بيكفايت قوم انتحاري فاشيست هم بايد به اصليت خود برگردد يعني به شتر چرانی و رمه داری خود برود هر دوی این ها بدرد بخور ملت نیستند یکی اصلیتش کوچی گری و گوسفند چرانی و دیگرش به آرایش گری علاقه خاص دارد.

>>>   درین موقع پارلمان باید وظیفه وصلاحیت قانونی خودرا استفاده نمایند وفرمانرا مانند گذشته رد نمایند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است