چرا داکتر عبدالله از مافیای بدخشان حمایت می کند؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۴۵    ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ کد خبر: 113418 منبع: پرینت

قرار اطلاعات اخیرا رییس اجرایی حکومت وحدت ملی آگاه یا ناخودآگاه از مافیای مواد مخدر و قاچاقچیان سنگ های قیمتی در ولایت بدخشان حمایت نموده که همچو عملکردی نباید در شان یک رهبر باشد زمانیکه داکتر عبدالله خودش را به کرسی ریاست جمهوری کاندید نمود و پست فعلی ایشان نیز از برکت رای پاک همان مردم مظلوم و بی دفاع می باشد؛ اکنون بدون اندکی تعمق و تفکر، همه موازین رهبری، بزرگی و مردم داری را زیر پا نموده بر وفق مراد مافیای بدخشان آستین بر زده است.

دو تن از وکلای ولایت بدخشان به نام های زکریا سودا و عبدالله ناجی نظری که اکنون اکثریت قاچاق و تجارت مواد مخدر و سنگ های قیمتی را بصورت مشترک در این ولایت رهبری و مدیریت می کنند، گفته می شود که از سوی داکتر عبدالله مورد حمایت قرار گرفته و فرمایش های راهبردی ایشان بالای رهبری ولایت و منسوبین امنیتی تحمیل می گردد.

یک تن از مقام های ولایت بدخشان که نخواست نامش فاش شود گفت: اکنون وضعیت سابق در بدخشان تغییر کرده است، اکثر جنگ ها در این منطقه مافیایی است و قسمتی که شما می بینید، حتی بعضی وکیل های پارلمان و شورای ولایتی مثل ناجی نظری و سودا قاچاق مواد مخدر و سنگ را رهبری می کنند که حتی به طالبان نیز سهم می دهند.

این جنگ ها بخاطر پولدار شدن است و معلوم دار که این وکیل ها به مقام هایی مثل داکتر عبدالله نیز رسیدگی می توانند و از طرف ایشان پشتیبانی می شوند.

در همین حال، یک تن از مقام های امنیتی نیز با تایید این خبر می افزاید: از سوی رییس اجرایی بر ایشان فرمان و دستور می آید تا طبق میل رهبران مافیا اجرها صورت گیرد.

وی می گوید: شاید داکتر صاحب عبدالله نداند که این وکلا مشغول چه کارهایی هستند، اما بخاطر اینکه راه برای کار های خلاف شان باز گردد، می روند نزد داکتر صاحب و با نیرنگ های متفاوت و در موارد متفاوت از ایشان فرمان گرفته و بر ما تحمیل می کنند؛ حتی اجازه استخراج معادن، بیرون کردن سنگ های قیمتی، سبک دوش کردن افسران پولیس و دستگیری ناحق فرماندهان محلی که مانع کار و بار اینها شود. ما هم مجور هستیم طبق دستورهای بالا اجرا نماییم.

جناب داکتر صاحب عبدالله!
آیا شما نیز همانند رییس جمهور پیشین ناخوانده امضا می کنید؟
چرا خواست های نامشروع و خلاف منافع ملی کشور را لبیک گفته و ناخودآگاه بر راه دزدان چراغ می شوید؟
چرا شما منحیث یکی از رهبران جهاد و مقاومت و فرد اول مملکت بدون تحقیق و بررسی مسایل و بدون قید و شرط تصمیم گرفته، گفتار قاچاقبران را میرزا شده بر روی کاغذ میرزید تا حکم روایی این ظالمان بیشتر تحقق پیدا کند و جوانان بیشتر تباه و برباد شوند؟

مردم بدخشان از شما تقاضا دارند تا هیاتی را بنابر شناخت، درایت و دانایی خودتان تعیین نموده، اگر یکبار هم شده عملکرد ها و پرونده های این دو وکیل را تحقیق، بررسی و ریشه یابی کنید و هزاران جوان را از جلب و جذب در کنار طالبان و مواد مخدر نجات دهید. در غیر، فشارهای ناحق بر مقام ولایت، منسوبین نظامی، فرماندهان جهادی و مردم مظلوم و سرکف ولایت بدخشان بخاطر چند قاچاق بر وکیل نمای غیر مشروع، این سکوت ننگین را خواهند شکست.

نویسنده: جوانان بدخشان

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... مردم از دست تو دوذ چه کار کن وستی چاکی تو داور ی ... خاجی انجمدادی

>>>   بر طبق اطلاعات موثق هشتادو دو درصد از وزراء دوران حامدكرزى داراى پرونده هاى سنگين فساد و اختلاس و ارتشا و خيانت مالى مى باشند، كه سر به صد ها ميليون دالر مى زند.
يكى از دستآورد هاى درخشان حامد كرزى عدالت او در آفرينش بستر مناسب فساد براى تمام وزراء كابينه از همه اى اقوام بوده است كه از اين جهت مى توان او را فاسد ترين عادل عصردانست.

>>>   حمله به داكتر هارون فعال مدنى و يكى از جوانان پرتلاش در جهت اگاه سازى جامعه و انعكاس حقايق بغلان!
یک گروه پلیس پشت خانه من آمده مرا لت وکوب کرده اند وفعلا گروگان گرفته اند در کمربند بلاک های سمنت پلخمری

>>>   تیم ع همه همینگونه هستند تنها بدخشان نیست درهمه ولایات در کابینه دروزارت خانه ها همه غاصبین اختلاس گران اعضای تیم ع هستند اینها همان غنیمت گیران هستند که سی سال میشود گاهی بنام جهاد گاهی بنام مقاومت گاهی بنام قوم وسمت بر گرده مردم سوارهستند
ر

>>>   بــه جــــــــــوانان وپیران بدخشــــان !
آنــــهـــا جـــهــاد میکنند درطوب سیوچند سال همه کارشان همین بوده بخاطر پول آدم میکشند دزدی میکنند ظلم میکنند نامش را هم جهاد میگذارند

>>>   واه واه جناب داکترفشن.
ع

>>>   از وکیل زلمی مجددی مافیای سابق سنگ لاجورد بدخشان چیزی یاد آوری ننمودی ؟

>>>   به دیگر کارهای داکتر صاحب عبدالله غرضی ندارم اما باید بگویم که پست ریاست اجرائیه هیچگاهی با رأی مردم نصیب شان نشده است. این پست، یک پست تشریفاتی بیمعنی و خلاف قانون است که خیراتی از طرف اشرف غنی برایش داده شده و جناب داکتر صاحب هم از اینکه تشنۀ قدرت است، بسادگی این مقام خیراتی را قبول نمود.
م.ز

>>>   محترم داكتر صاحب عبدالله هم دهن وهم جيب دارد شايد حق دارى شود اكر نه بى خبر هم نيست كه فكر مئكنيد

>>>   کسانی که به ادرس داکتر صاحب عبدالله عبدالله الفاظ نادرست مینویسند ویا پست ریاست اجراییه را که داکتر صاحب در ان حضور دارد خیرات داده شده داکتر اشرف غنی میگویند اینها از جمله همان کسانی هستند که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۳ در تقلبکاری ها ودزدی های ارای مردم به نفع تیم خود شان دست داشتند در حالیکه همه میدانند که در هردو دور جناب داکتر عبدالله برنده انتخابات بود پس خیرات خور و خیرات داده جه کسی است اگر داکتر صاحب عبدالله گذشته از حق خود کرده و توفه بکسی دیگری داده بخاطر جلوگیری از استقلالیت افغانستان واحد ویکپارچه وقتل وقتال وخون ریزی مردم دو طرف بوده وبا این فهم که گذشت خصلت مردان است انصرف ازحق خود کرده است اگربفکر قوم پرستان باشد دیگر هیچ قومی وزبانی بجز از خودشان در دولت نباید سهم داشته باشند اما سایر اقوام که تعداد شان بیشتر از انها هم است به این فکر و خیال نبوده ونه هست خواهان شراکت همه مردم در دولت هستند نه دور شدن انها از بدنه دولت .

>>>   اسم من سعد عنبر است ازولایت پکتیا نظرمن دررابط به موضوع ولایت بدخشان این که ولایت بدخشا ن یک ولایت استراژیک است که ازطرف کشورهای اسیای میانه تهدید میشود

>>>   چون فیصدی میگیرد

>>>   با عرض ادب .داکتر صاحب به خاطر پول وطن را فروخت چندین ملیون دالر گرفت از آمریکای ها که همه خبر داربم این هم حمایت از قاچاقبر ها کدام کار جتلب نبست همه همین افراد هستند در چار طرف داکتر صاحب. فریدون از چاه آب

>>>   از داکتر عبدالله خبر ندارم. مگم زلمی مجددی. قواندان ملیک. آغای سردار. و برخی از قوماندانان پنجشیر این کار را انجام میدهند
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است