لالی حمیدزی در تقابل با ظاهر قدیر !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۵    ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ کد خبر: 113471 منبع: پرینت

اعضای مجلس نمایندگان بعد از چندین دور انتخابات بالاخره موفق شدند تا منشی، نایب منشی و معاون اول این مجلس را انتخاب نمایند.

در پست معاونیت اول مجلس آقای ظاهر قدیر با کسب اکثریت آرا موفق گردید. اما تا حال سرنوشت معاونیت دوم مشخص نیست.

لالی حمیدزی عضو مجلس که خود نیز یک دور نامزد پست معاونیت اول بوده، بالای نحوه رای گیری و اعلام فیصدی آرای معاونیت اول اعتراض کرده است. اما معاون منشی هرگونه دستبرد در آرای معاونیت اول را رد کرده است.
مجلس نمایندگان نیز بخاطر بررسی بیشتر این قضیه کمیسیون حقیقت یاب ایجاد کرده است.

فکر من در این است بازی ها در افغانستان تاچه اندازه خطرناک است، تاچندی قبل لالی حمیدزی یکی از اعضای گروپ پارلمانی به ریاست ظاهر قدیر و یکی از همپیمانان خوب ظاهر قدیر بود.
در مجلس نیز حیثیت دم روباه را داشت. ظاهر قدیر هرچه می گفت این تایید می کرد. نمی دانم چطور یکی به یکی در تقابل با ظاهر قدیر افتاد.

حالا لالی حق است یا ظاهر قدیر، بستگی به واقعیت نگری کمیسیون حقیقت یاب دارد. شاید هم به مثل ادعاهای چند روز قبل برخی از اعضای مجلس دالرها دست به دست شود، هرکدام که بیشتر داد حق کمتر داده روسیاه شود.
منتظریم.

فرید

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی پای منافع شحصی دربین آمد دیگر نه عهد یست نه قولی اینها نه پشت دارند نه روی این کمیشن کاران نه بایکــــــدیگـــــر وفاداراند نه با ملت نه ایده دارند نه خطی هرچه دالر گفت بگو میگویم !
ر

>>>   رياست اجرايه مال شخصى عبدالله نيست عبدالله نماينده چند ميليون نَفَر است. ما خواهان تغير سيستم از متمركز به غير متمركز هستيم. سيستم رياستى در كشور غير دموكراتيك مانند افغانستان كه با اجنداى قومى رهبرى ميشود مساوى است به ديكتاتورى بد تَر از ديكتاتورى هاى ايديالوژيك!
بناً ما خواهان حكومت غير متمركز و خواهان انتخابى شدن شهردار ها و والى ها هستيم !

>>>   بسیار آشکار است میخواهند هردو چوکی ومنصب را از آن خود بسازند بگفته ای مردم یکی تک ودیگری تگمار شده اند پیش مردم خودرا رقیب نشان میدهند ولی درخلوت همان رفیق ودوست قدیمی همدیگر هستند قسمیکه دیده میشود در کشور وقتی یک هم قبیله یا هم زبان اشرفک جیغ و داد میکند بعد از یک مدت صاحب منصب ومقام میشود مانند بارکزی وظاهر قدیر و غیره دیده شود که کاندیدای آینده کی باشد. ؟

>>>   برادر ان محترم در معاونیت پارلمان باید هم جان کری بیاید تا بین لالی و ظاهر قدیر فیصله کند که کدامش برنده است و گرنی در پارلمان هم بایت یک پوست معاونیت اجرائیه جورشود. روکی از فرانسه

>>>   خق بالالی نیست بلکه باظاهراست.
امانظردهنده دوم بدون خلته فیرکرده لطفامطلب راخوانده نظربده اینجادرمودر ریاست اجراییه چیزی گفته نشده است.
ع

>>>   لالی حمید زی با وصف اینکه در چند دوره از شورای ملی سنگ درجایش سنگین است نشسته اما با انهم از بد ماشی وپای لچی ولچکی دست نکشید با هر کدام از اعضای مجلس روی خواست خودش دست اندازی ولچکی میکند تا خواست خود را بر اورده سازد افسوس وصد افسوس از چنین اشخاص که به نمایندگی مردم درپارالمان راه پیدا کرده است وازین فهمیده میشود که در انتخابات پارالمانی به اثر تقلب وبدماشی خودرا نماینده محل نه بخواست مردم اکنون که بطرف ظاهر قدیر دست دراز کرده ظاهر قدیر پوز وچنه انرا میده خواهد کرد واز این شرارت وبدماشی اش خواهد انداخت اش .

>>>   حق با ظاهر قدیر است.

>>>   ... زود برادر شغال است. همه گل يك باغ است.

>>>   از قدیم شعر گفته اند:
بارم چه کنم نا کسان، کسان شدند
دلاک، سگباز نماینده پارلمان شدند
از رقص و بازی لالی هنوز حرف نزدم
از جاسوسی اش به پاکستانی ها چه پنهان کنم
من شاعر تازه نفس،گاهی پادشاه و گاهی جاروکش
در آخر از کاته های بی شمار لالی جان چه پنهان کنم

>>>   در بارهء بازى كنان كركت مان به زبان اردوگپ هاى جالب نوشته شده، مه «توله توله»اردو مى فهمم، يگان كسى كه «بهوت اچه» مى فهمد ترجمه كند
بازيكنان تيم كركت افغانستان، "پاكستانى" هستند.

>>>   هر دو (قدیر و زی ) از تیم متقلب اند و یکدیگر خود را خوب می شناسند.

>>>   هزاره ها، تاجیک ها، ازبیک ها، ترکمن ها، و غیره باید بدانند که درین معادله تمامیت خواهی پشتونها هر کدام آنها جدا جدا بازنده هستند۰ این نکته حیاتی است که تمام قوم های غیر پشتون باید خصومت های مختلف گذشته بین هم را کنار بگذارند و باید سخت باهم متحد شوند تا بتواند برضد تمامیت خواهی پشتون ایستادگی کنند۰
این نکته حیاتی را نمیشود با جنگ و گلایه ویا رویه منفی بالمثل به یکدیگر آموخت۰ درینجا ازخودگزری، تحمل، و ایثار کار است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است