تیم کرکت افغانستان تسلیم تیم کرکت سریلانکا شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۹    ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ کد خبر: 113615 منبع: پرینت

تیم ملی کرکت افغانستان روز پنجشنبه شکست در برابر تیم کرکت سریلانکا را پذیرفت.
تیم کرکت سریلانکا، تیم ملی کرکت افغانستان در بازی های ۲۰ آوری جام جهانی در کلکته هند با تفاوت شش وکت شکست داد.

تل کرتنی دلشن، بازی کن تیم ملی کرکت سریلانکا توانست تیم خود را در برابر افغانستان به پیروزی برساند و بهترین بازیکن تیم خود شناخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اصغر استانکزی کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان با بردن قرعه توپ زنی را انتخاب کرد و برای تیم سریلانکا هدف ۱۵۴ را با از دست دادن ۷ بازی کن تعیین کند.
دراین بازی استانکزی توانست ۶۲ دوش بسازد.

پس از برنده شدن مسابقه کاپیتان سریلانکا انگلو متویس گفت که برنده شدن در این مسابقه برای شان بسیار دشوار بود بخاطریکه باید قهرمانی را حفظ می کردند.

درهمین حال آقای ستانکزی گفت که فکر می کرد که هدف ۱۵۴ هدفی خوبی برای تیم رقیب بود و تیم شان خوب درخشیدند.

وی در ادامه افزود: تیم شان تحت فشار روحی زیادی قرار داشت بخصوص در بازی کرن در برابر تیم های قوی.

آقای استانکزی گفت که می خواست با استفاده از فرصت پیامی به رییس جمهور داشته باشد و با فرستادن وزرا و اعضای پارلمان برای تشویش بازیکنان اظهار قدردانی کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بازی کن تیم کرکیت باید وزن زیاد نداشته باشد اما برعکس بازی کنان افغانستان همه داری شکم های لمیده هستند که حتی دویدن هم برایشان پشت تو ب سختی میکند در مسابقه امشب همه این موضوع را می گفتند باید دولت در این زمینه توجه جدی نماید تا در آینده یک تیم ملی وباوزن کم داشته باشیم
با احترام حقگو کابل

>>>   تيم ملى كريكت افغانستان خيلى خوب درخشيد و اگر بجاى ستانكزى يك كپتان زرنگتر ميبود از انتخاب يكى دو تا بازيكنان بى فايده در همچو بازى مهم خود دارى ميكرد، اميد است در بازى هاى اينده ازين تجربه اموخته باشد.
البته هموطننان بايد متوجه شده باشند كه مشكل اصلى در حضور وزراء نحس دولت ذلت ملى ميباشد كه حضور شان در هر مسابقه ورزشى باعث شكست تيم هاى ورزشى افغانستان ميگردد. از مقام رياست جمهورى تقاضا ميگردد در اينده جلو سفر و حضور اين منحوسين را كه باعث شكست تيّم هاى ملى ما ميگردند ، بگيريد.
خادم ملت و دين

>>>   بسیار خوب شد که با خت در غیر آن این افغا نک ها بسیار مست می شدن
حمید از پنجشیر

>>>   مسلمان ما، قهرمان ما، مجاهد ما، این سریلانکا های سیاگگ چه هستند که بردند، باز هم نوش جان شان، ماره لاف کشت توره غریبی.

>>>   من فکر میکنم تمام بازی کنان تیم کرکت همه برادران پشتون میباشد ‏.باید بهترین بازکنان ازتمام اقوام درین تیم گنجانیده شود ‏.من که بازی را مستقیم ازطریق تلویزیون الماس تماشا میکردم باز کن ناکارا بنام کریم خان توجه مرا بخود جلب کرد ‏.کریم خان دریک أور شش توپ را ضایع کرد حتی یک امتیاز هم گرفته نتوانست باید این شخص بیکاره دیگر اجازه بازی را درین تیم پیدانکند.بااحترام فاریابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است