مردم نگران جرایم جنایی در کابل هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۵    ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ کد خبر: 113645 منبع: پرینت

شماری از باشندگان کابل از افزایش جرایم جنایی در پایتخت شکایت می کنند.
آنان می گویند که پولیس کابل نسبت به مصوونیت جان و مال شان کم توجه است.

به گزارش نور، کابل شهری است که بیشتر از شش میلیون انسان در آن زندگی می کند و نزدیک به هشتاد درصد این شهر غیر معیاری اعمار شده است. سرقت های مسلحانه از بزرگترین مشکلات باشندگان کابل به شمار می رود.

شهر کابل به دلیل سرقت های مسلحانه، قتل و آلودگی هوا یکی از بدترین شهرهای جهان معرفی شده است و بارش باران در این چند روز به دلیل نبود آبرو های مناسب به مشکلات باشندگان این شهر نیز افزوده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رییس پولیس کابل و شهردار کابل باید به زندان محکوم شود. هر روز دزدی و سرقت مسلحانه مردم ما را هدف قرار میدهد. دیگر هیچکس تحمل این جنایتها را ندارند

>>>   حوصله کن خدا وند مهربان است از دست پولیس وشهردار کابل چیزی جور نمی شود صرف لاف و........

>>>   جرایم جنایی نتیجه مجبوریت و یا نادانی افراد است.
بخاطر مبارزه علیه نادانی تعلیم ضرور است و به خاطر از بین بردن مجبوریت آنها، دولت درست و کار فهم و متعهد و عاری از همه فساد و خیانت که زمینه کار و معیشت افراد جامعه خویش را فراهم کند و در رفع مشکلات مردم خویش کوشش کند.

>>>   همگیش از بیکاری است دولت و یک اعلان جلب و احصار شوند دین وطن هم ادا میشود لندعر دزد ادمکش واختطاف هم گم میشود.

>>>   هر چى عاجل تمام تيلفونهاى سالنگى برطرف شده وكرزى را بايد بشنوند.
تمام دزدان از اينها دستور ميگيرند. تمام كسانيكه تازه برطرف شده اند تحت تعقيب گرفته شوند. دروازه هاى كابل از هردو طرف يعنى دخول وخروج كنترول جدى شوند. گروپ هاى كه به سالنگى نزديك بودند تحت بازپرسى و خانه ودارايي هايشان. را موجودى وثبت نمايند. ولى اين همه يك خواب است. كى .........؟ ميتواند؟؟؟
ح. ع

>>>   اقای ح. ع از تعصب وکینه ودروغ وتهمت زدن که اسلام انرا حرام دانسته چیزی بدست اورده نمیتوانید جز خرید گناه بیشتر بخود تان ایا بهتر نیست که از قومگرایی وزبان اندیشی ودروغ گفتن وتهمت بستن دوری کنید که منفعت رسان هردو جهان تان است همه ملت خواهان این مطلب اند که باید چپاولگران ودزدان دارایی های عامه توسط اراکین بلند پایه دولتی و زور مندان که اموال ودارایی های عامه را به یغما برده اند وخود شانرا صاحبسرمایه های بزرگ ساخته اند بدون تعبیض قوم وزبان بطور مثال اگر گلاب منگل ویا عمر زاخیل وال ویا جمعه همدرد و یا ایوب سالنگی و یا بسم الله محمدی است وامثال انها در ارگانهای دولت در پانزده سال گذشته کار کرده اند ویا وکیل پارالمان و قوماندان وغیره وغیره بودند توسط یک ارگان با صلاحیت قوی وصادق بدون جانبدار بررسی گردد واموال واجناس دزدی کرده شانرا واپس از انها بگیرند ودوباره شامل بیت المال سازند اما این کاراسان نبوده بوقت وزمان ضرورت دارد ونیت دولت هم رول ارزنده دارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است