طرح اسراییل برای تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ کد خبر: 113653 منبع: پرینت

کابوس ورود حزب‌الله به شهرک‌های الجلیل در هر گونه رویارویی آینده، بر جان ارتش رژیم اشغالگر لرزه انداخته است.

روزنامه معاریو، طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه شماری از شهرک های صهیونیست نشین مرزی را در ساعات اولیه هرگونه درگیری با حزب الله لبنان که به کابوسی برای تل آویو تبدیل شده است، فاش کرد.

براساس این گزارش، این روزنامه به برخورداری حزب الله از موشک های کوتاه بُرد اشاره کرد و نوشت، این موشک ها می توانند مناطقی را نابود و خسارت های سنگینی ایجاد کنند.

این گزارش می افزاید، کابوس ورود حزب الله به شهرک های الجلیل در هر گونه رویارویی آینده بر ارتش رژیم اشغالگر سایه افکنده است.

روزنامه معاریو فاش کرد، ارتش رژیم اشغالگر طرحی آماده کرده است تا بتواند ظرف ساعات اولیه هر گونه درگیری، وارد عملیات تخلیه گسترده 24 شهرک مرزی شود و شهرک نشین ها را به دره اردن و منطقه بحرالمیت منتقل کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشنج در یک منطقه رقابت تسلیحاتی را ببار می آورد. رقابت تسلیحاتی زمینه فروش سلاح را ببار می آورد. فروش سلاح سبب خورسندی کشور های سلاح فروش میشود.
بنآ کشور های سلاح فروش دعایی مانند (الهی شوری برخیزد که خیر ما در آن باشد) نمی کنند ، بلکه آنها خود شان شوری برپا میکنند که خیر شان در آن باشد.
زیرا آنها افراد خوشباوری نیستند که به قدرت ماورای طبیعت اعتقاد داشته باشند، بکه اعتقاد های مذهبی را واگذار میشوند به افراد مذهبی که باعث عقب ماندگی کشور های خود شده اند و در جمله مصرف کنندگان اند،نه تولید کنندگان و در مقابل هر کاری از احساسات دینی خویش استفاده میکنند،نه از عقل خود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است