نمایندگان حزب اسلامی مهمان شورای صلح هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ کد خبر: 113665 منبع: پرینت

نماینده های حزب اسلامی گلبدین حکمتیار که چند روزی برای مذاکره با دولت افغانستان به کابل آمده اند، مهمان شورای صلح هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، همایون جریر، داماد گلبدین حکمتیار که بتازگی به عنوان مشاور ریاست جمهوری نیز تعیین شده است، به همراه دو تن دیگر بنام های محمدامین کریم و عبدالقدوس صافی، سرگرم گفتگو با اعضای شورای عالی صلح می باشند.

نماینده های حزب اسلامی در زمان حکومت حامد کرزی نیز چندین بار به کابل آمده و با سران دولت از جمله با اعضای شورای صلح گفتگو کردند اما این گفتگوها به نتیجه نرسید و اینبار نیز احتمال می رود که از این دست گفتگوها صرفا در حد ملاقات باقی بماند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خلاصه در این کشور بی پرسان و بی بازخواست هرکس هرکاری کند ، مورد بازخواست قرار نمی گیرد ، گل بی دین راکت یار مردم کابل را بمراتب راکت باران نمود و حتی در یکروز 1000 فیر راکت بالای شهریان بی دفاع کابل پرتاب نمود ، ولی بعدآ در دوران حاکمیت مجاهدین بصفت صدراعظم تعیین گردید و حالا نیز میخواهد در حاکمیت شریک شود . در این بین فقط مردم اند که قربانی میشوند و تیکه داران قومی در هرحال به پایه های قدرت تکیه زده و به ریش مردم می خندند . و از همه بدتر که یکتعداد مردم ما تا هنوز در عقب این تیکه داران روان اند وبه جان هم افتاده اند .
کوه کن

>>>   امید این بار نتیجه مطلوب بدهد وطالبان هم مانند حزب اسلامی با دولت مذاکرات را شروع کند تا وطن ازاین بدبختی نجات یابد ،جنگ پیروزی ندارد وصلح خیر وفلاح به جامعه بشری است .
عبدالله ریحان

>>>   حزب اسلا می دولت اسلا می می خو اهد مگر این دولت انقدر در فکر اسلا م نیست نمو نه مسا ل تلویزون یک و طلو ع متبا قی شما فکر کنید
احمد

>>>   سلام به ملت عزیز و رنجدیده کشورم.
سلام به شهدای سه دهه و آخرکه درجنگ میگذرد.
درباره حکمتیار صاحب ویابه عباره دیگر راکتیارصاحب یگویم که بسیار باتاسف که حکمیار صاحب درکدام جای پت شده اید که ازشرم مردم خود هیچ کله گک نیمزنید.
یا بسیار ترسو هستیدو یا اینکه بسیار از گناه های خودهم میترسید و هم میشرمید.
راکتیارصاحب اگر اشتباه نکرده باشم وبیاد شماباشدو ملت بزرگ کشورم در جریان است وهمه جهان نیز درجریان است که گروه خداناترس وبی هویت بنام داعش که هنوز گپ شان بسیار گرم درعراق بود وحتا به پاکستان نرسیده بودند که شمابسیاربه بی شرمی اعلان کردید و پشتیبانی خود را از گروه قاتل ووحشی داعش من پشتیبانی میکنم.
به نماینده گی از حزب خود اعلان کردید. به داعش پیوستید. و به فکر خام شما راکتیارصاحب گمان کردید که داعش کدام گروپ هیلائی و مسخره هستند شما را در پهلوی شان به اعلان شما میگیرند و شما از آنها بدتر و بیرحم تردست یکجا میکنید باقوت ترهردوی تان با هواداران تان سرملت مظلوم و بی دفاع رابابی رحمی از تن جدا میکنید. تکرار میکنم که داعشی شما راکتیارصاحب را هیچ آدم و انسان محاسبه نمیکنند.
دلیل میگویم یک نفربه طرفداری از یک نفریک گپ خیر میگوید تازنده است از او اظهارخورسندی مکیند و سپاسگذاری میکند. شمابه همه کروفشی که نزد خودتان داشتید و یک حزب قدرتمندهم محاسبه میشدید اعلام حمایت از داعش کردید حتایک تشگری خالی هم نکرد. و اگرکرده بگوئیدکه از کدام شبکه تلیوزیونی و کدام شبکه رادوئی بنام که از شمابه نماینده گی ازداعشی ها خدا ناتسر تشکری کرده باشد.
حکمتیار صاحب خوب ندانیدکه آنها مردم عادی نیستند که شما راکت بازان کنید و خواسته های ظالمانه و نامشروع خود را بالای داعشی ها بقبولانید. مطیین باشیدکه حتا در دهنت نسوارتف نمیکنند. چه رسدبه آن خواسته هاشما که از یکطرف مردم را همراه آن خداناترس ها مثل حیوان سربریده بیائید و شما را منحیث یک فرد پاینرتبه خود بگوید که راکتیارصاحب شما بالا بنشیندیا اینکه پائین بنشیند.
راکتیارصاحب آن راهی که میروید به ترکستان است. و یک گپ دیگر شمارا اگر خدای برزگ ومردم مظلوم افغاننستان وکابلی ها غزیز نبخشد بسیار جای تاسف است که شما به صلح بپیوندید یا به داعش من به عوض شما حکمتیارصاحب باشم در یک گوشه تنهائی که خدای بزرگ بداند و دیگر کسی نداند خود را شب ها و روزها پابه طهارت سرنشیب از پای خود را آویزان میکنم به دربارخدای بزرگ توبه کرده و از مردم مظلوم و مسلمان افغانستان و کابلی های عزیز بسیار به عذرخواهی و ندامت بخشش میخواهم که خدای بزرگ مرا به لطف وکرم بی پایان خویش عفوکند. اگر مسلمان هستید وبه نزدخدای بزرگ رفتن را ایمان داریدراه حل همین است به قرآن شریف مراجعه کن که خدای بزرگ درکلام پاک خودچه فرموده است.وشماچه کارکردیددرطول زنده گی خودحکمروائی های خودخوب سرخود رادرگریبان خودکن فکرکن راه حل همین است .گاه دامن داعش رامحکم میگیرید وگاه دامن اشرف غنی راکه من به صلح آماده هستم و شماهم به فکرم کدام 10ویا12نفر محافظ که همرای تان نداشته باشیددیگر کسی ندارید.
مردم مجاهد ومسملمان افغانستان کارکرد واعمال شماراکه دیدند همه ازپهلوی شماخودرا دورکردند.که همه درجریان هستندکه باشما دیگرکسی نمانده است که شما باداعش لبیک بگوئیدیا به اشرف غنی لبیک بگوئید. واگربدانید همین لبیک شمابه شورای عالی صلح بسیاربه شما شرم است . بخاطریکه شما که به داعش اعلان پشتیانی کردیدو شماراتا بحال آنهایا داعشی هااعلان نکردندکه ما حکمیار رانمیخواهیم.و گپ دیگر اینکه شمادیروز به داعش اعلان کردید وامروز به دولت اعلان میدهید واین دوگروپ سخت درتضاد وجنگ رویاروئی قرار دارند.
شماچه فکر میکنید. تکرارمیکنم که ازگپ گپ پیدا میشودو داعشی هاکدام سرباز عادی به اعلان بیشرمانه شماگمان میرود که لبیک نگفته باشد واگرلبیکه میگفتند شما دروازه دیگری دقلباب نمیکردید. گپ واضح شد. که شماهم درمیدان ماندید وهم هیچ کسی شماپرسان نمیکرد. ومولوی غنی یک چندمرتبه در رسانه حکمتارصاحب گفته زنانبازی کرد. شمابیدار شدیدکه گمان کردیدکه ماهنوزازیاد مولوی غنی نرفته ایم. که مارایاد میکندهمین گپ های مولوی غنی بسیاربه موقع وبه نفع شمااست وبه موقع گفته شد.
به هرصورت راکتیارصاحب به خدای بزرگ توکل کنید. شمافکری که دارید. فعلآ مردم افغانستان آن مردم چندسال قبل نیستند. هرفردعادی کشور خودرا از شما بالاتر میداند. مطمین باشیدکه وعده خدای بزرگ حق است دربرابر ملت جوابگو هستید.
مادرچه خیال و حکمتیار درچه خیال. ماخام خیالیم و فلک پخته خیال.
احترام به تک تک ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.
سیدهارون از کابل زیبا سرباز شما ملت بزرگ و خداپرست.
سلامی به کارمندانی شبکه موفق افغان سال نوهمه شمامبارک باد.

>>>   این نماینده ها را به جرمی ویرانی کابل و به شهادت رساندنی 80000 انسانی بیگناه محاکمه شوند .
زلمی

>>>   مهمانی چی کار چی! اینها خو از نخستین روزهای تاسیس شورای صلح مهمان بودند و خواهند بود. در ضمن علاوه از مهمانی در ریاست جمهوری حالا مشاور ریاست جمهوری هم هستند.
زمری الکوزی

>>>   بی حیاترین ، خادم ترین عنصر استخبارات پاکستان ، قاتل و منفورترین چهرهٔ جهادی ، معامله گر ترین وماجراجوترین شخصیت غیرانسانی ، آقای راکتیار بوده که درهر رژیم مستقیماُ شریک قدرت بوده وبازهم شرکای خودرا به دستور آی اس آی ازعقب خنجر زده وبغاوت نموده است ، باکه نبوده که این وطن فروش نا مسلمان معامله نکرده وتا آخر وفادار باقی مانده جز پاکستان واستخبارات آن!
این چهرهٔ ....به مردم افغانستان خسته کن شده واز قدوم بد و هدف غیر انسانی وغیر اسلامی این غلام حلقه به گوش پاکستان ، افغانستان یک بار دیگر روز های دشواری را سپری خواهد کرد ویکتعداد انسانهای بیگناه دیگر بافیر راکت های آقای راکتیار به فرمان آی اس آی جام شهادت خواهند نوشید ، پس بهتراست دولت وحدت ملی با این چهرهٔ .....مقاطعه وبیشتر وقت خود را تلف ننموده واز بودجهٔ بیت المال یک افغای را مصرف یاران
سنجرکابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است