ایجاد صف قوی مجاهدین در کنار نظامیان کشور
به زودی شورای مجاهدین ایجاد می شود تا در کنار نیروهای امنیتی در دفاع از امنیت کشور سهم بگیرند و برنامه های جدید را برای دفاع از کشور طرح کنند 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۵/۱/۲ کد خبر: 113702 منبع: پرینت

احمد ضیا مسعود، نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، که در ایام سال نو به پنجشیر سفر کرده بود، در همایش تجلیل از نوروز، تاکید ورزید که پیش از گفتگوهای صلح باید مخالفان مسلح تضعیف شوند و نیز قدرت دفاعی نیروهای دولتی بلند برده شود و در همین رابطه به زودی صف قوی مجاهدین برای دفاع از کشور در کنار نیروهای امنیتی ایجاد می شود.

مسعود، در این مراسم که در بر سر مزار احمدشاه مسعود برگزار شده بود، از فرماندهان جهادی خواست تا در برابر مسایل سیاسی و امنیتی کشور بی تفاوت نباشند.
وی افزود: به زودی شورای مجاهدین ایجاد می شود تا در کنار نیروهای امنیتی در دفاع از امنیت کشور سهم بگیرند و برنامه های جدید را برای دفاع از کشور طرح کنند.

در این همایش نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، گفتگوهای صلح را بر حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و ثبات سیاسی کشور مشروط می کند.

آقای مسعود گفت: گفتگوهای صلح باید سبب حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و استقلال کشور شود، پیش از این گفتگوها باید مخالفان مسلح سرکوب شوند و نیز توانایی دفاعی نیروهای دولتی بلند برده شود تا آنان آماده به گفتگو شوند. طالبان، داعش و هراس افگنی جهانی بقای خود را در جنگ می بینند، آنان وحشی هستند و می خواهند که به کشتار شهروندان کشور ادامه بدهند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی خوب میشود که ترورستان طالبان سرکوب شوند تا سر تسلیم به صلح خواهی دولت خم کنند واز حرکات فرعون گونه شان کوتاه بیایند .

>>>   اگرمجاهدین واقعا"حیثت وآبروی جهادرانبرده بودندوانطور
که لازم بودعمل میکردندامروزبدون اینکه ازمردم نظر
بخواهندمیتوانستندواردعمل میشدندمردم هم باهمه توان
پشت سرشان ایستاده بودندبه نظرخودجناب مسعودچقدر
به کارهای که کردی وبه آن مهرجهادرازدی ا حترام قایلی؟؟
یک سوال آیادرصورتی که کشورافغانستان پرازنیروهای کفر
وخارجی است شمانیروهایتان رابرعلیه کافران که درکشور
هستندبسیج میکنیدیابرعلیه طالبان وداعش که آنهاهم دم از
جهادمیزنندجهادشماکه میخواهیدزیرپچم کفروبه پشوانه ای
متجاوزین که اینهاباشوروی سابق چی فرقی دارد.ومانند
حکومت کمونیستی سرمردم حکومت کنیدجهادشمابرحق
است یاازطالب وداعش که برای بیرون راندن متجاوزینی که
به خواست شماواردافغانستان شدند وشماها ماحده
استراتژیک باآنهابه امضارسانیدیدازبرای خدادیگرازنام جهاد
ومجاهدسوی استفاده نکنیدمردمهاازدست ظلم شماها
گروهی به ادیان دیگرپناه میبرندازبرای خدادیگربیشترازاین
ارواح اجدادتانرا نسوزانید..
معلم

>>>   بس است که بچه 21 ساله ات را به معاش ماهانه 16000 دالر در شورای امنیت مشاور حنیف اتمر مقرر کرده ای.

>>>   یکسی از همین مجاهدین سوال کنند که که کشور را که به این وضعیت دچار کرد که امروز برای دفاع از کشور فرمان بسیج میدهند بعد از خروج ارتش سرخ شوروی چرا فرماندهانی به استلاح جهادی درمورید سرنوشت کشور دلسوز نبودن قریب به 11 سال جنگ داخلی وآواره شدنی هفت میلیون افغانستانی کشته شدن هزاران زن و مرد ...واز دست رفتن سرمایه های ملی وتفرقه قومی و مذهبی ونژادی از هم دیگر! مگر مردم افغانستان برای دفاع از کشور متحد نبو در مقابل ارتش شوروی سابق پس چرا الان ازهم دیگر نفرت دارند این نتیجه مدیریت دوران مجاهدین است که مال افغانستان نبودن بلکه غلام بیگانگان بودن!! بنظرمن فرماندهان جهادی دایی دل سوز تر از مادر برای مردم افغانستان نشوند که پش مردم خود آبروی ندارند سلام

>>>   بسبارگپ عالی است دوراز تبعیض ونژاد دوراز چورو چپاول خداوند اتفاق واتحاد نصیبشان باد. .
محمدسعیدفاضای ازاداره امور

>>>   شما دو سه پنچرمین پلیت دایم از روبا صفت میکنید. که او قهرمان ملی نی بلکه قهرمان مولی بود

>>>   آقای ضیاء مسعود در چمنزار خشک می چرد
حسیب توانا

>>>   خوب است اما : به شرطی که سلاح ومهمات را وند نزند
ودزدی نکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   آقای مسعود ، کدام مجاهدین ، همان مجاهدین که امریکا را به افغانستان آورد . نمیدانم که با امریکا جهاد میکنید یا با طالب ، داعش و القاعده . از شما سوال مینمایم که فرق میان جهاد با روس و امریکا چه میباشد . خون ملت را خوردید قصر ها را آباد نمودید . ملک مردم را بزور تان غصب نمودید ، حالا به خاطر نګهداشت ان باز جهاد میکنید که از دست تان نرود . بس است دیګر جهاد . مردم مجاهد دیګر فریب تان را نمی خورند به جز از همان کاسه لیسان تان .
ګلالی از کابل

>>>   بیشترین زمینه سازلاف وپتاقی که جناب بان فخر میکنند حمایت مردمی ودالر های سیل اسا بود که غرض نایل شدن باهداق استراتیژیک خود کشورهای مجرم جهانی ومنطقوی سرازیر شدن حال ان دهه نیست تا همچو شعار ها بتواند ملت را فریب کنند پخش سلاح تهدید امنیت غصب زمین های دولتی چور وچپاول وجود بیش از حد اشخاص مسلح غیر مسول اختطاف قتل تجاوز بر جان ونوامیس ملت وامثال ان بیشترین عوامل زمینه ساز بحران حالت فعلی ما میباشد قضاوت به مردم است که محاسبه نمایند چه تعداد درین موارد مسولیت دارند
کابلی

>>>   مسعودکه گفته صف قوی مجاهدین درکنارنیروی نظامی خار
جی منضورش است یاداخلی اگرواضعیترصحبت کنیدبسیار
خوب خواهدبود ,
حبیب

>>>   چقدربااقتدارنام مجاهدین رامیگیره فقطکه همه دنیارااز
غلامی خلاص کرده باشید ده پکول گویتانه کردین.
ف د

>>>   جمع آوری ..... آدم کشان سال های 1372و73 را جهت فنافع شخصی خود باز شرایت را مساعد خواهد ساخت که طالبان نیرومند شود و دو باره تمامی افغانستان را تحت کنترول خود در آورد.

>>>   فعلا تاریخ این گپها تیرشده به درد نمیخورد صرف خود را خوش میسازند واندوخته های حرام وقدرت خود را به این بهانه میخواهند حفظ داشته باشند

>>>   حالا چیزی نیست که مجاهدین سربکف ما تصاحب کنند نه دیپو های دوران نجیب است نه یک وجب زمین بدون غصب باقی مانده نه چیزی برای غنیمت گرفتن است
ر

>>>   جهاد در مقابل طالبان ترورست وطنفروش اله دست پاکستان که هسته گذار گروه طالبان ومرکز تعلیم وتربیه انها توسط پاکستان وتسهیل وتهجیز سلاح انها توسط پاکستان وحامی انها پاکستان است وهمچنان عمل انها مخالف با دستورات اسلامی و احادیث نبوی وفتوای علمای جهد جهان اسلام بشمول مفتی اعظم محکمه معظمه است جهاد علیه این گروه بدنام ساز دین اسلام صد در صد روا وجایز است وعلاوتا که هم مانند طالبان گروه داعش والقاعده که با استفاده از نام اسلام که در حقیقت خلاف نظر اسلامی در ممالک اسلامی در جنگ هستند جهاد نیز علیه انها جواز دارد وعلمای دینی ومذهبی کشور ما جنگ وجهاد را علیه گروه طالبان و داعش و القاعده یک امر اسلامی ودینی گفته اند جهاد علیه این سه گروه حکم شرعی دارد اما تا کنون علمای کشور ما وروحانیون وطن ما در مورد امریکا که برطبق در خواست اکثریت مردم ما و فیصله ملل متحد با یکتعداد کشور های دیگر بخاطر نجات کشور ما از چنگ اشغالگران ترورستان طالبان وجلوگیری از دست اندازی کشور های همسایه به کشور ما امده اند وهدف شان کم رسانی بمردم وکشور ماست فتوای جهاد علیه انها صادر نشده بنبر ان جهاد علیه انها مجوز شرعی حقوقی وحکمی ندارد فتوای دشمنان مردم وجاسوسان بیگانه که اله دست استخبارات بیگانه هستند کدام حیثیت حقوقی وشرعی ندارد زیرا جهاد علیه خود شان از طرف علمای جهد کشور صادرشده ونافذ است پس حرف انها چه اعتبار دارد .

>>>   ببینیم که برعلیه این مجاهدین کی وچی وقت اعلام جهاد
میکنه.. ملک

>>>   به نظرم که منطقه افشارسیلووغرب کابل بازهم یک کمی جان گرفته ومجاهدین حزب اتحادسیاف وشورای نظار باید بسیج شوند برای پیکارجویی وکار ناتمام آمرصاحب رامیخواهدبرادرش ضیامسعودبه اکمال برساند...
کابل

>>>   این ها بازمیخواهند کابل را چور وچپاول کند.
روشنفکران

>>>   بایدپول وداراییهای کسانیکه درصف مجاهدین وبه نام جهاد
بدست آوردندمصادره شودوبرای آبادی افغانستان ومحتاجان
مصرف شودتاکسانیکه داد ازجهاد ومجاهدبودن میزننداول
پاک شوندبعدنعره جهادسربدهند..غ ع

>>>   تا کی با عناوین مختلف مسلمانان را در مقابل هم قرار می دهند وقت آن نرسیده که تمام مسلمانان با یکدیگر متحد شون و بر ضد کافران به پا خیزند و زمینه حکومت خلیفه الهی مهدی موعود را به پا کنند اخیرا کتابی مطالعه می کردم با نام بازگشت به اسلام نوشته علامه منصور هاشمی خراسانی که راه نجات مسلمانان از گرفتاری را اتحاد و گرد آمدن زیر یک پرچم بیان کرده بو و یک طرح بسیار جالب را هم مطرح کرده بود و آن تشکیل اتحادیه تمام کشور های اسلامی با پول و سپاه و مرز و.. مشترک برای مقابله با شبکه شیطانی و کفار بود کاری که غرب مدت هاست مشغول به انجام ان است و هرروز دارد ارتش و مرز های خود را گسترش می دهد نظر شما چیست دوستان؟

>>>   اقای مسعود سوال ا ینجاست: فرق بین مجاهد. طالب. القاعده .داعش.چیست .در چور وچپاول. در انسان دزدی. در انسان کشی در خرید وفروش مواد مخدره. در وطن فروشی. با دشمنان اجداد هم کاسه شند ن . درچه ودرچه جان برادر. منهم مجاهدم ولی مردم با مانیست که نیست . به گفته نور محمد ترکی : د خلق زو ر دخدای زو ردی. افسوس بحال ما .

>>>   آغای ظیا برسر مجاهدین دگر در ین عصر ۲۱ که عصر دانش است نه عصر بی سوادان مانند تو و دوستم تجارت سیاسی نه کن

>>>   افسوس صد افسوس که شما کلاه محلی وعنعنوی ورا با لنگی و چپن وطن را مسخره نمودهید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است