80 هزار پناهجو در راه افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۶    ۱۳۹۵/۱/۳ کد خبر: 113739 منبع: پرینت

درحالی که وزارت های مهاجرین و خارجه قویا از پذیرش اخراج اجباری و مهاجرین عودت داده شده امتناع می کنند؛ اتحادیه ی اروپا فشارهای خود را افزایش داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) و به نقل از روزنامه ی دیلی میل تلگراف، اتحادیه ی اروپا در تصمیم گیری اخیر خود در خصوص موج مهاجرت به غرب بر آن شده است تا 80 هزار پناهجوی افغانستانی را اخراج کند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که درصورت عدم پذیرش و عدم همکاری طرف افغانستانی از مهاجرین و پناهندگان خود، کمک های اتحادیه ی اروپا قطع خواهد شد.
هرچند این تصمیم قابل پیش بینی بود اما وضعیت کنونی افغانستان، پناهندگان در معرض اخراج را با نگرانی های جدی مواجه کرده است.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا از اول رفتن؟ خب معلومه که اروپا عکس العمل نشون میده

>>>   تصمیم اتحادیه اروپا درموردبه اصتعلا پناهندگان افغانستان بسیارتصمیم بجاومنطقی میباشد امیدوارم مسولان کشورهای اتحادیه فوق بر تصمیم شان مصمم ومستحکم و پابرجابمانندو واقعا اینکارعملی کنند چون واقعاً اینها پناهنده و پناه جوی حقیقی نیست اینهاباوضیعت مالی خوبشان ازقبل حوس اروپاو جای پیشرفته را درسرداشتند تاکه بجای مردم فقیر بنام پناهنده وپناه جو رفتند وبه وطن شان بی وفایی و خیانت کردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است