غنی و کرزی جنایتکارانی که به طالب کمک کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۳۹۵/۱/۳ کد خبر: 113743 منبع: پرینت

بسیاری از مردم بر این عقیده اند که حامد کرزی و محمد اشرف غنی روسای جمهوری سابق و فعلی کشور، هرکدام بنوعی در تقویت مخالفان مسلح در کشور دخالت داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بسم الله شیر آگاه امور سیاسی، در خصوص صحبت های اشرف غنی مبنی براینکه که ما افغانستان را قبرستان دهشت افکنی می کنیم، گفت: مردم افغانستان دیگر با شعارهای رهبران فریب نمی خورند. مردم می دانند آنها دروغ می گویند.

وی افزود: از بین بردن طالبان و داعش به رهبری نیاز دارد که مجازات و مکافات کند و به حال مظلومانی که هر روز به دست ظالمان کشته می شوند مویه کند. درحالیکه حکومت افغانستان مانند همیشه حرف می زند و به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نمی کند.

بسم الله شیر گفت: اشرف غنی و کرزی جنایتکارانی هستند که به داعش و طالب کمک می کنند و خون کودکان وطن را به دست دشمنان می سپارند. شورای عالی صلح هم مربیان طالبان هستند که ادعای صلح می کنند اما جنگ می آورند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگــــــــــــر بسم الله شیر ... در ترکیه می بودی حرف زدن واظهار نظر را برایت می آموختاندند !
هدف اظهار نظر است یا جنگ ودشنام؟؟
ر

>>>   جناب اشرف خان خاطر جمع باش که روز می رسد که خون مظلو ترین ملت عالم فقیر ترین ملت جهان دامن تو کرزی و دیگر خاینین را میگیرد همانطور که دامن ببرک ونجیب را گرفت آنها از شما هزار درجه بهتر بود ولی چون کشور را فروخته بود مکافات شدند وامروز لکه ننگ دامنش را گرفته وپاک نمی شود وبزودی شما دونفر انشااله به بلای گرفتار میشوید که آنسرش نا پیداست پون شما به پاکستان ومزدوران پاکستان کمک کردید تا خانه های مردم را خراب کند وجان زن وبچه ومردهای مظلوم شان را بیگیرد پس مطمین باش که خداوند انتقام اینها را از شما خانواده ای شما میگیرد ومن دعامیکنم وهر کس این متن را میخوان آمین بنویسد خدا یا تورا به آبروبی رسول گرامی اسلام انتقام خون مردم بی گناه این ملت را از پاکستان وطالبان و وحامیان داخلی ایشان بیگیر و بخاک سیاه بنشان شان انشاالله

>>>   راستی طالب قوم شان است نمخواهند که طالب کشته شود زندانی شود چنانچه دیدیم از زندان ها رها شدند به جبهات جنگ رفتند. اشرف غنی هم قبل از ریاست جمهوری اش در زندان بگرام رفته بود دربیانیه خود گفته بود که در زندان ها ترکیب ملیتی در نظر گرفته نشده از یک قوم خاص در زندان زیاد است از یک قوم خاص زیاد کشته میشود عقده دارد برخورد عقده یی میکند باید از دیگر اقوام هم کشته شود اگر بیگناه هم باشند باید کشته شوند سقوط قندز شاهد ادعای من است که خانه بخانه رفتند از قوم خاصی را کشتند. ومنالله.

>>>   حق دارند افغانی ها همه آدم کشند ریاست جمهوری که بیش از 5 سال نیست بعدش از دست این همه آدم کش نجات پیدا نمی کند. پس سران حکومت باید کشته شوند, بنابر این از ترس جانش هم شده دو رویه می زنند هم طالبند و هم داعش و هم دولت دستش است. این سیاست خوب است نه بد. من هم بودم از ترس جانم همین کار را می کردم.
پس باید مردم یعنی عموم مردم آرامش را دنبال کنند و کشتن و احساسات را کمی با نیروی عقل به میانه روی تعدیل کنند, تا از این بحران نجات پیدا کنند.
آرامش تنها کاری کرزی و غنی و ... تا 100 نفر هم باشند نیست. باید مردم تصمیم عمومی بگیرند.
دایکندی والا

>>>   در ابتدا حکومت دست نشانده غرب که کرزي نافهم انتخاب شد غیر از طالب همه مردم همه نژاد ها از کرزي از ته دل واقعا پشتیبانی میکردند مردم فکر می کردند شخص که بحيث رهبر در افغانستان انتظار ش را می کشیدیم همین کرزي است.اما پشت پرده ویا به گفته وطنداران ما پشت کلاه قرهقل وچپن پست ترین وفاسد ترین و شیطان صفت ترین انسان پنهان شده بود البته در اواخر حکومتش مردم متوجه واگاه شدن دیگر هیچ کاری نمی شد کرد کار از کار گذشته بود اگر این درآن زمان با اراده قوی و با ایمان محکم رهبری کشور مارا انجام میداد حالا وحالا مردم از وی حمایت میکردند . شاعر گفته شانس یک دفه در خانه آدم را میزند

>>>   ما مردم افغانستان نمی دانیم این چه رویش و این چه نوع خصلت و سیاست است که این سردمداران کشور ما حکومت میکنند ازیک طرف بالای 40ميلون آدم بی گناه حکومت میکنند ازیک طرف هم از دشمنان همین مردم حمایت می کنند وهمچنين این دیگر چه طوری جنگ است که هیچ تمام نمیشه به لحاظ خدا یک زره بشرميد با این همه نیرو اردوی ملی پوليس ملی و نیروهای خارجی یک یک راهی حلی پيدا نمیشود این جنگ خانمانسوز تمام شود به خدا مردم خسته شدن . خداوند هزار بار لعنت کند آنهایی که هم به نعل میزنند و هم به میخ رسوای عالم بگردن

>>>   همه ما وجهانیان می بینندو میدانند که همین قوم وزبان اگر در حکومت شاهی بود ویا حکومت کمونستی بود ویا به اصطلاح خود شان امارت اسلامی بود ویا در پانزده سال حکومت جدید است همین قوم وزبان به هر شکلی از اشکال که توانسته اند در صدرکار بودند وهستند واگر بطرف گروه های ترورستی ودهشت افگنی نظر اندازی کنیم دیده میشود همین قوم وزبان خاص بخاطر بقدرت رسیدن شان حلقه غلامی کشور های بیگانه را بگردن انداخته اند تا قدرت مملکت را بدست بگیرند که در این مورد میتوان از گلبیدین حکمتیار(راکت یار) ودارودسته اش وگروه مزدور طالبان ترورست به رهبری ملا عمر کشته شده دست بادارش که مخفیانه کشته شده ومخفیانه در جای نا معلوم بدون تکفین وتجهیز ونماز جنازه زیر خاک پنهان شده واکنون همان گروه طالبان به چند پارچه تقسیم شده وگنجشک را نا گرفته باهم در گیر جنگ اند به رهبری ملا منصور وملا رسول وچند تن دیگر ملا های ساختگی دیگر نامبرد از حدودی تقریبا دو صد سال گذشته تا اکنون که همین قوم قدرت دولتی افغانستان را خواه به مهر وسوگند به قران بوده اما عمل به ان نکرده بلکه فریب بوده ویا به جعل وتقلب بوده ویا زاری وپای گیری بوده به هر شکلی از اشکال بوده قدرت دولت را در دست گرفته اند جز ضر رسانی به اکثریت مردم کشور وکمک به طبقه خاص خودشان دیگر کدام کاری نکرده اند وتا زمانیکه همین قوم در قدرت دولت تکیه کرده باشند امید تحقق عدالت و پیشرفت وترقی را از ذهن تان دور کنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است