تاخیر در روند اصلاحات انتخاباتی پرسش برانگیز است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۵/۱/۱۵ کد خبر: 114147 منبع: پرینت

انتظار می رفت پس از برکناری رییس کمیسیون انتخابات فرمان جدید اصلاحات انتخاباتی به شورای ملی فرستاده شود و کار کمیته گزینش کمیشنران کمیسیون های انتخاباتی از سر گرفته شود. اما تا کنون خبری از این فرمان نیست و نمایندگان مجلس همچنان در انتظار اصلاحات جدید انتخابات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، اعضای مجلس نمایندگان می گویند نزدیک به 1 ماه است که شورای ملی بگونه رسمی مشغول به کار هستند اما تا کنون از فرمان تقنینی رییس جمهور خبری نشده است و این بحث پرسش بر انگیز است.

اعضای مجلس نمایندگان همچنین تاکید کردند که تاخیر در روند اصلاحات انتخاباتی باعث می شود که ما نتوانیم این اصلاحات را بگونه جدی بررسی کنیم و در سال روان دیگر نمی توانیم شاهد انتخاباتی با اصلاحات جدید باشیم.

آقای ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان نیز بحث انتخابات را یک امر مهم خواند و گفت بحث انتخابات به مردم و آینده کشور بستگی دارد.

با این حال هاشمی معاون سخنگوی رییس جمهور بار دیگر از تعهد در روند اصلاحات انتخاباتی سخن زد و گفت هیچ فرد یا گروهی نمی تواند مانع این روند در حکومت شود.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای معاون سخنگوی ریاست جمهوری از کدام روند واز کدام اصلاحات انتخاباتی سخن میزند و میگوید هیچ فرد یا گروهی نمیتواند مانع این روند شود
دیگر مردم به این وعده های عوام فریبانه و دور از واقعیت تان باور نمیکنند موضوع توزیع تذکره های الکترونیکی به همین شکل امروز وفردا کرده مردم را فریب دادید واکنون هیچ خبری از ان نیست وحتی دیگر از تذکره های برقی حرف وحدیثی در حکومت وجود ندارد بکلی این صدا را خاموش کرده اند به همین ترتیب اکون موضوع اصلاح قانون انتخابات و تعین وگزینش اعضای جدید کمیسون های انتخاباتی بجای اعضای فعلی اشخاص متقلب ودزد ارای پاک مردم که با عمل خاینانه شان انتخابات ریاست جمهوری را بد نام کردند میخواهند که سرو صدای انتخابات شورا های ولسوالی ها وولایات وپارالمان کشور را هم به باد فراموش بگذارند ومردم را نیزی با این وعده های میان تهی واغوا کننده شان نا امید سازند تا دیگر صدای شانرا در اینمورد بلند نکنند این حکومت دولت وحدت ملی بمردم صادق نبوده ونیستند فقط بدوام حکومت شان وبقای خود شان فکر میکنند وبس .

>>>   انشاالله که انتخابات شود ودیگر از قوم اوغان ریس جمهور
نشود که پوست مردم افغانستان را کندند.
جمیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است