یک استادیوم ورزشی در بامیان ساخته می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۱/۳۱ کد خبر: 114799 منبع: پرینت

مسوولان تربیت بدنی کشور از ساخت یک استادیوم ورزشی در ولایت بامیان خبر دادند.

همایون خیری رییس عمومی فدارسیون تربیت بدنی می گوید:‌ قرار است کار ساخت یک استادیوم ورزشی مجهز را در سال جاری در این ولایت آغاز شود.

آقای خیری گفت: بامیان مناسب ترین مکان برای ورزش های فصلی در کشور بوده و از امنیت کامل نیز برخودار می باشد.

ورزشکاران بامیان ماه 4 پیش نسبت به بی توجهی مسوولان ورزشی در این ولایت یک حرکت اعتراضی انجام دادند. اما هر ساله در فصل زمستان از ورزش اسکی این ولایت اسقبال خوبی از اسکی بازان کشور و جهان در بامیان انجام می شود.

همچنین در این ولایت، دختران از بایسیکل رانی استقبال خوبی کرده اند، این ولایت از نظر توریستی و گردشگری نیز درخور توجه بوده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اول . برق بیاورید که ورزش کاران بعدازتمرینات به خانه های تاریک وسرد نروند
دوم . آب آشامیدنی برای بامیانی ها از اولویت ها وضروریتهای اولیه وحیاتی است بامیان ایکه دارای هفت بند آب که در جهان شهرت دارد هنوز آب آشامیدنی ندارند شرم به روی دولتمداران بامیانی که برای خود قصر ها ساخته اند ولی مردم بامیان هنوز هم در مغاره های قرون اولیه زندگی میکنند

>>>   بسیار گپ خوب است اگر عملی شود!
بودجه اش چقدر است؟ در کدام ساحه بامیان اعمار میگردد؟ مشخصات و امکانات استدیوم چی است؟ و؟؟؟
مرکز ولایت بامیان که پوهنتونی با 7000 محصل دارد، مرکز رو به افزایش نفوس از ولسوالی ها و ولایات فقیر همجوار است و بیشترین علاقمند فوتبال را دارد فعلا بیش از 10 سال میشود در یک میدان سنگی و خاکی بسیار کوچک هجوم میاورند و بیشتر از 100 نفر در این میدان که معادل نصف میدان فوتبال است، همه روزه حتی روی برف بازی میکنند و ریاست فدراسیون فوتبال و المپیک کشور سالها مسئولین فاسد ورزشی بامیان را به هیچ شراکت و بازی داده چطور ممکن است سال جاری استدیوم برای این مردم محروم و مظلوم بسازد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است