آیا سرور دانش ‫‏استعفا‬ خواهد داد!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۵/۲/۱۴ کد خبر: 115380 منبع: پرینت

آیا سرور دانش ‫‏استعفا‬ خواهد داد!

سرور دانش معاون دوم رییس جمهور هشدار داده است؛ در صورت تغییر مسیر پروژه ‫‏برق توتاپ‬ از مناطق مرکزی به سالنگ ها از حکومت کنار خواهد رفت.

دانش گفته است، در فیصله اخیر کابینه، حکومت شرافت سیاسی ام را به چالش کشیده است.

فطرت

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرچه زود تر استعفا کن آقای دانش شما وامثال تان درد ملت را دوا نمیکند. جز بد بختی

>>>   چال زده از وقت با غنی به موافقه رسیده صرف اینکار برای نام بدی عبدالله بود که شد. شما شاهد باشید که مسیر برق تعغیر خواهند کرد اما وای به جان عبدالله که همینقدر سیاست را هم نمیداند.
مشاور رایگان

>>>   دانش شرافت سیاسی دارد؟

>>>   از کله وی خیر نیست
وی فقط به مسایل حقوقی میپردازد و کدام صلاحیت اجرائیوی ندارد

>>>   افرین دانش صا حب دفا ع کن از حق وطندارانت
محقیق خو در غم چو ر و چپا ول است او هر وزیر را که مقرر کرده ما ها نه از نزد شا ن به دالر جزیه می گرید

>>>   آفرین دانش این بهترین وقت استعفا است شما که تنوانستید هیچ کار در حکومت برای محرومترین قشر جامعه انجام دهید حالا وقت کنار رفتن هست. شما نیاز به استراحت دارید خسته شدید...

>>>   خدا کند این مخنث استعفا بدهد!!! اینها کجا و "شرافت سیاسی" کجا؟؟؟

>>>   جناب محترم آقای دانش احترام به شما عالیقدر:
میدانم که شما صادقانه آرزوی خدمت به همه ملیت های ساکن درافغانستان هستید اما حلقات معین فاشیستی درون ارگ خواهان برتری جویی قومی وتباری خود اند واحیای دوران امیر عبدالرحمان ونادر غدار را خواهان اند.
دید گاه ونظرشما عالیست اگراشتباه نکرده باشم درسابق های چند سال قبل وقتیکه کتاب سراجالتواریخ ازطرف حزب وحدت به طبع میرسید جناب شما درمقدمه آن کتاب چندصفحه حقایق تاریخی را خوب نوشته بودید(اگراشتباه نکرده باشم).
شمادرمقدمه حقایق گزشته را به قلم توانای تان بسیار شفاف نوشته بودید که تاحال بیاد دارم ومیدانم که خوب حقایق انکارناپذیر گزشته را میدانید. پس لازم است که بابیداری کامل باین برتری جویی های ارگ نشینان تک قومی فریب نخواهند خورد آنها به یک دست خود شمشیر وبه دست دیگر خود قرآن پاک را دارند. اگر زور شدند باشمشیر گردن میزنند اگر مغلوب شدند قرآن پاک را سپر میکنند . طالب نیکتایی دار ولنگی دار چشم سرمه یی هردو یکی اند هردو رخ سکه یکی است.
بااحترام داکتر عبید الله(فضل پور).

>>>   هوشدار بی تاثیر طالبان به دولت وحدت ملی کم بود که اکنون سرور دانش هوشدار خود را در صورت عدم خواست اش صادر کرده همان طوریکه هوشدار طالبان ترورست بر تصمیم اتخاز شده اثر گذار نبوده این هوشدار هم تاثیر گذار نخواهد بود خواهش ما از سرور دانش وخلیلی اینست که از تحریکات تفرقه انداز خود داری کند زیرا در شرایط حاضر چنین حرف ها وانهم از طریق رسانه ها بنفع هیچکسی نیست ودشمن از ان نفع برداری میکنند .

>>>   اگر دانش اين اندازه جرات و شهامت ميداشت وضع هزاره ها اينگونه نمى بود. دانش در مدت معاونت حتا يك نفر را هم نتوانسته در يك اداره مقرر نمايد. فقط چند آشپز و خدمه دفتر معاونت را به سختى جابجا كرده است و از آن بحيث دستاورد دوره معاونتش ياد ميكند.
مصطفى م

>>>   وطندار هاي هزاره، به هر حالت شكر نمائيد، و هر قضيه را سياسي نسازيد، بند برق چك وردك نزديك ما و شما است، با تقويه اين بند براي همه مناطق ما برق كافي توليد خواهد. اگر هدف مان دسترسي به انرژي برق باشد. اما اگر هدف اين باشد كه سيم برق از باميان بگذرد، تا در صورت مخالفت با حكومت مركزي از آن مانند حربه و ابزار جنگهاي استفاده شود، (مثل زمستان گذشته در بغلان چند بار پايه هاي برق توسط هزاره ها در منطقه منهدم شد)، از طرف ديگر متوجه باشيد كه حزب اسلامي آمدني است، اين ناز ها ديگر بجاي نميرسد، و حكومت هم مجبور است كه يكعده پست هاي مهم را به آنها خالي نمايد.
علي حسن، ارگ جمهوري

>>>   همان شرافت سیاسی که معاون غنی ... دوستم شد؟

>>>   اگر دانش استعفا دهد کار دولت وحدت ملی تمام است
چون دیگر نه دولتی می ماند نه وحدت ملی

>>>   پروزه توتاب حق ماست ما صاحبان اصلی کشوریم در جامعه که به جز از قوم گرایی چیزی دیگری وجود ندارد حق خودرا باید به زور گرفت

>>>   اگر صرف معاون از ادرس قوم خود باشد بلی درغیران نخیر ولی به هر صورت بالای دولت کدام تاثیر نخواهند داشت؟

>>>   اگرجناب دانش ازمقامش استعفاکرد گزینه دوم احمدضیامسعود ویا افراد حزب اسلامی است که بجایش مینیشیند وآقای غنی هم درقصه اش نمیشود.
ع

>>>   خواست جناب دانش صاحب یک خواست معقول است.مورد تایید همه مردم وبه نفع مردم میباشد. بااحترام داکتر عبید الله فضل..

>>>   با درود خدمت همشهریان عزیر و به خصوص علی حسن خان در ارگ ریا و خباثت جمهوری عرض کنم که فکرکنم دیگر دوران شاخ و شانه کشیدن و زورنشان دادن از توپ و تانگ گذشته باشد و حزب اسلامی هم بقدر کافی اموخته است حذف فزیکی هرکس تاوان سنگینی دارد این را تاریخ دهه هفتاد و هشتاد تا حالا بخوبی درس میدهد .
و اما اگر کسی بسوی ما سنگ پرتاب کند باید فکر کند که خودش هم در خانه شیشیه ای زندگی میکند ...
هزاره ها هیچ وقت جنگ طلب نبوده بلکه جنگ بر انها تحمیل شده است ،و اگر روزی خدا نخواهدی جنگی رخ دهد چیزی برای از دست دادن ندارد ........

>>>   در این حکومت هیچ کدام شرافت سیاسی ندارند. غنی، دوستم، عبدالله، محقق، خان محمد همه نخاله های خلق و پرچم و جهاد و زیر بیرق غرب زده ای به نام غنی که اصلا اشرف نیست. بلکه کوچی است.
کدام شرافت سیاسی کدام ؟؟؟؟

>>>   آقای دانش بود و نبودت در این دولت فاسد مساوی است لطفا خود تان را سبک دوش کنید. از صدور بیانیه های پی در پی شما در روزهای اول معاونت و رفتن شتابزده شما در مجلس ؟؟؟ و پارتی بازی شما در معرفی اعضای کمیسیون قانون اساسی و ... مقدمه استعفای شما شد اند. فراموش کردید که خدایی هم وجود دارد و فرصت می دهد اما خوب عمل نکنید.

>>>   مشت بعد از جنگ را بسر خودت باید بزنی. چرا کاری کند عاقل که بار آرد پشیمانی. قوم ازبک و هزاره مورد استعمال کرزی و غنی شدند

>>>   هز گز چون داعیه مردم برایش مهم نبوده و نه است

>>>   کدام شرافت سیاسی؟

>>>   تنها آنهایکه شرافت سیاسی داشته باشند استعفا میکنند نه این معامله گر ها

>>>   مردم هزاره همین طور هم از شما وامسالتان خیرندیده اند بود و نبودتان هیج دردی را دوا نمیکند اگر میکرد اول مسله کوچیها را حل وفصل میکردید که خون مردم هزاره را در شیشه کرده اول امنیت بیاورید بعد به فکر امکانات باشید..ی

>>>   حدود بیشتر از ده سال است که ملیت هزاره پا را از گلیم خود فراتر گذاشته ، به نحوی وانمود مینماید که حق ما هزاره ها در کشور پایمال گردیده است. این مردم با نیرنگ و خدعه دموکراسی و آزادی بیان را ابزار سیاسی قرارداده و میخواهد حق و حقوق دیگر ملیت ها را غصب نماید.
هزاره ها باید بدانند که با این حقه بازی ها نه تنها چیزی برایتان حاصل نمیشود ، بلکه ارزش های زیادی را از دست خواهند داد.

>>>   کجا استعفا میدهد!
موی سفید را فلکم رایگان نداد
این نکته را به نقد جوانی خریده ام
ایشان نیز این کرسی را به قیمت گران خریده اند وباصطلاح دیگر ایشان را درین مقام نصب کرده اند اما مطلبی که عنوانشده باید پاپلاین گاز ونفت از بالای بامیان برود ماهم میگویم اگر دوخط میبود یکی راباید ازان مسیر میکشیدند مگر مسار این خط فعلی جزءی خاک کشور نیست ؟این دعوی بان میماند که میگویند ناخورده شکر مکن با استعفای اقای دانش دیوار ارگ می جنبد وه هم برگی از درخت کاخ سفید می افتد منتها شاید بهانه ای برای تمویل کنندگان ومجریان این برنام شود تا راه دیگری بجز از افغانستان بخود سراغ نمایند وشاید هم بعض کشور ها بخاطر تغییر مسیر این خط از افغانستان اقای دانش وخلیلی را تحریک نموده باشند که اگر شود پاداش خوبتر از انها میگیرند کس به غم بامیان ودایکندی نیست اینها به غم {.....}اند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   من افتخاردارم رهبران مردم هزاره درباره پروژه برق توتاپ ازخودواکنش نشان بیدهد اگراین کارنکند دیگرمردم هزاره ازاین رهبران خودداری نماید چونکی حق مردم هزاره هیشه زیرپاشده است این رهبران ازنامی رهبربزرگ شهبد وحدت ملی استفاده سومیکند مردم ماباید بیداند
حسین باقرزاده قریه ده یک ولسوالی یکه ولنگ ولایت بامیان

>>>   اقای‌ دانش‌ شرافت‌ انسان ‌بهتر ‌از ‌وزارت ‌یک‌ روزه ‌است ‌‌ما‌هم‌ با‌ شما‌ هستیم‌ ‌از ‌حق ‌مردم‌ نباید ‌گذشت
‌از‌مشهد

>>>   اگر مردم غیرت دارند بروند ارگ را بگیرند و حکومت مستقل خراسان را اعلان کنند در غیر آن بیغم بنشینند که همینطور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشند. طالب و اشرف غنی هر دویش نوکر یک بادار است.

>>>   من بشما نصیحت مینمایم تا دیگر اقوام را جدا جدا نسازید حقوق خودرا منهای قومیت وفراقومی بخواهید این خطه ای باستانی {بامیان } جزءی خاک کشور است وازبدنه ای افغانستان عزیز چرا پاپلاینها از ان مسیر نکشند وچرا حقوق بیشتر از این برایش ندهند ؟ وقتی گفتی هزاره اوزبک تاجک وپشتون دیگر این خانه را ویران نمودی وکاشانه را با خاک یکسان کردی ایران وپاکستان وامریکا وانگلیس را چه غم انها به این اظهارات به ارزوی دیرین خود میرسند این ذهنیت ها را انها در خورد ملت میدهند وما بیچاره ها را بیچاره تر میسازند تورا بخدا ایا فکرکرده ای که این دنیا از بامیان ووبلخ وکابل بسیار بزرگ است از حدود اربعه ای کشور که برای تورا با این حکومت ورهبریتت بشمار انسان نمیشمرند اگر به یک خارجی هزار بار بگوی بامیان بامیان تنها ان بت های غول پیکر بامیام شاید در ذهنش خطور نماید وبس انهم از یک ملیون انسان یکی متباقی از اافغانستانت کم شنیده اند چه رسد به بلخ وبامیان وبلخاب ما---باز میگویم که هوشیار باش وبیداری را از دست مده افغانستان ازاد وقهرمان ونامدار را بساز تا من وتو هم پر زیر چتر این کشور نامی نام پیداکنیم ونشانی بدست اوریم انها که همه مزدورشده اند وخود فروخته میسزد تا ازاد اندیشان وازادگان در فکر وطن وهم وطن باشند
شیخ سرور از بلخاب سرپل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است