آشنا: کرزی تقلب انتخابات 93 را به دست داشت
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۴۵    ۱۳۹۵/۲/۱۵ کد خبر: 115413 منبع: پرینت

محمد یوسف نورستانی رییس سابق کمیسیون مستقل انتخابات، گفته است که به خاطر پایان یافتن فشارهای داخلی و خارجی بر حکومت وحدت ملی از مقامش استعفا داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، آصف آشنا فعال سیاسی، گفت: نورستانی بازیچه ای در دستان کرزی و اشرف غنی بود که در زمان انتخابات 93 کرزی با این عروسک کوکی بازی کرد و با بدنام کردن انتخابات، کودتای تقلب را به اجرا گذاشت تا اشرف غنی به قدرت برسد.

وی، ادامه داد: از لحظه ای که اشرف غنی به عنوان رییس حکومت وحدت ملی آمده است، این ماموریت بازی کردن با این عروسک کوکی را به دست گرفته است. مشکل انتخابات ما نوع نگاه، ذهنیت و باور زمامداران و آنهایی که بر کرسی قدرت تکیه زده اند، در چگونگی مدیریت قدرت و رهبری سیاسی افغانستان است.

آشنا گفت: تا زمانیکه این تفکر اصلاح نشود و تازمانیکه این باور به نقد کشیده نشود و ابطال چنین باوری انجام نشود، بحران های انتخابات ادامه خواهد داشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای کرزی یکی ازدستکیهای انگلیسها وامریکایها است که درظاهر شعار ضد امریکائی درباطن غلام امریکا وانگلیس است آقای اشرف غنی به تمام مردم دنیا وافغانستان معلوم است که درکدام دین است ومربوط کدام کشور است آقای غنی درانتخابات تقلب کرد وای به حال آنانیکه بدون فکرکردن به آقای غنی رای دادن ویا تقلب کردند اینها درآخرت چکونه جواب خداوند ج رامیدهند.

>>>   میگویند از آن ما رستم شدی به جان ما ستم شدی۰
کرزی کی بود و توسط کی آورده شد که حالا ضد امریکائی شده؟
دوره خدمت به باداران امریکائی اش ختم شد و حالا با سهو استفاده از لاف و پتاق دیورند و فاشیزم پشتونی میخواهد رهبر پشتونهای ناسیونالیست شود۰
پدر فساد، اوج دهنده کشمش های قومی، و دزد تمام دموکرسی و انتخابات ها در کشور همین ...ت بود و است۰

>>>   شاه شجاع سوم۰

>>>   کرزی قاتلها و جنایتکاران را از زندان آزاد کرد و از طلبان قاتل حمایت کرد. کرزی وظیفه خود را بغنی داد غنی از طالبان قاتل دفاع میکند و در ظاهر مخالفت دارد. کرزی و غنی در قتل مردم مقصر اند.

>>>   اقای اشرف غنی از عبدالله ..ی بهتر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است