مسابقه فوتبال فلسطین و سوریه در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۰    ۱۳۹۵/۲/۱۶ کد خبر: 115494 منبع: پرینت

فدراسیون فوتبال افغانستان کاملا آماده پذیرایی از تیم های فلسطین و سوریه می باشد

فدراسیون فوتبال فلسطین طی یک نامه از فدراسیون فوتبال افغانستان خواسته است تا میزبان این کشور برای بازیهای پیش رو باشد.
در این نامه ذکر شده است که دو تیم سوریه و فلسطین در یک بازی به مصاف یکدیگر می روند و فدراسیون فوتبال فلسطین از فدراسیون فوتبال افغانستان خواسته است تا در قسمت میزبانی با فوتبال فلسطین همکاری نماید.

سید علی کاظمی سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در مصاحبه به خبرنگار رادیو "سپوتنیک" گفت که فدراسیون فوتبال افغانستان نیز این مکتوب را در اختیار وزارت محترم امور خارجه سپرده تا این وزارت بتواند در این قسمت فوتبال افغانستان را همکاری نماید.

وی افزود: اگر وزارت امور خارجه و دولت جمهوری اسلامی افغانستان بتوانند با میزبانی افغانستان برای بازیهای فلسطین موافقت نماید فدراسیون فوتبال افغانستان کاملا آماده پذیرایی از تیم های فلسطین و سوریه می باشد و آماده گی کامل برای فراهم نمودن تسهیلات این مسابقات روی دست دارد.
کاظمی میگوید که این بازی میتواند نکته امید و باور فوتبال فلسطین از شرایط میزبانی کابل برای بازیهای این تیم باشد و این می تواند قدرت فوتبال افغانستان را به رخ آسیا بکشد.

گفتنی است که در سال 2013 افغانستان میزبان تیم ملی پاکستان در کابل بود. این مسابقه، نخستین دیدار بعد از ۳۵ سال میان تیم های ملی پاکستان و افغانستان در کابل بود که در نتیجه تیم ملی فوتبال افغانستان توانست در نخستین دیدار دوستانۀ خود با تیم ملی فوتبال پاکستان، در خانۀ خودش به پیروزی ۳-۰ نایل آید.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد همکاری وهمیاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است