مردم شمال به این طنز بد توجه کنید
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۴    ۱۳۹۵/۲/۱۶ کد خبر: 115497 منبع: پرینت

دوحرکت عالی که مبتکر یکی ستون های ارگ و دیگرش شورای صلح

در حرکت اول پاکستان به کمک بلاعوض حکومت افغانستان برای جابجایی لشکر تاریک طالبان زیر نام چوپان های گوسفندان بجواب پروژه برق توتاپ هزاران چوپان را با گوسفندان یکجا نموده و به شمال تحفه نمود که متاسفانه بتعداد ۲۳۰ تن انها در مسیر راه کاپیساه پروان و مزار (در قسمت های پل گلبهار ۴۰ تن شان همرا با گوسفندان یکجا دستگیر شده و تعداد ۷۰ نفر در پروان و تعداد ۱۲۰ نفر در سالنگ) بدست نیروهای امنیتی افتاد.

اینهم پبروزی تاریکی بر روشنی
در حرکت بعدی که شورای صلح با جناب حکمتیار داشته اند آقای حکمتیار قبول نموده که در جنگ های دهه ۷۰ خورشدی ۷۰ هزار کابلی توسط راکت هایش از بین رفته و باید انرا جبران نماید که ایشان فرموده اند که من در قسط اول ۵۰ هزار نفر را به کابل پس می دهم و بقیه ۲۰ هزار دیگر را در اقساط دوم وسوم.

این ابتکار شورای صلح هم قابل قدر است کابلیان دوباره زنده می شوند. یکی از خواست های دیگر حکمتیار دادن سرپناه انهم در کابل به ۵۰ هزار نفر از اعضای حزب اسلامی که نمی دانم این حزب که ۹۷ درصد اش در داخل نظام زیر نام حزب اسلامی، شورا های حزب اسلامی، رفقای حزب اسلامی، برادران بزرگ حزب اسلامی معاش خور نظام اند این ۵۰ هزار دیگر چرا بر فرق مردم کابل کوبیده شود.

دواقدام به ادامه تولد منار مهمند و پیروزی مجدد فاشیزم در انتخابات میان دوره ای افغان ملت.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کور هم میداند که دلده شور است اما کاری ازدستش درمقابل این جنایات نمیآید مگر آنکه با هم متحد شوند بازهم ازسرزمین کشورخود دفاع نمایند .
پناه کابل

>>>   در جنگ های کابل شما ها که از متحدین اول اقای حکمتیار بودین حالا چی شده که پیش از امدنش طنبان تر میکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است