ايوب زاده: امسال انتخابات برگزار نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۷    ۱۳۹۵/۲/۱۶ کد خبر: 115500 منبع: پرینت

به سبب نبود امکانات تخنيکى، امنيتى، لوژستيکى و بودجوى، برگزارى انتخابات مجلس و شوراهاى ولسوالى ها امکان ندارد؛ اگر حکومت و يا مردم به اين نظر اند که امسال انتخابات يادشده برگزار شود، عوام فريبى مى نمايند، صادق نيستند و دروغ مى گويند.

این سخنان را محمد نعيم ايوب زاده رييس نهاد انتخابات شفاف (تيفا) بیان داشته افزود: همه نهادهاى مربوط به انتخابات،جامعۀ جهانى، حکومت افغانستان و برخى اعضاى پارلمان در عرصۀ برگزارى انتخابات محافظه کارانه برخورد مى نمايند، بگونۀ غيرمستقيم تلاش مى ورزند تا فعاليت ها مربوط به دايرکردن انتخابات را به موانع دچار سازند.

وی اضافه کرد: سياسيون افغانستان از وضعيت جارى نفع مى برند، مخالفت ها در داخل نظام ادامه دارد، آنها به خاطرى از دست دادن موقف ها و منافع شان نمى خواهند تا انتخابات برگزار شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقایان چرا خود را به زحمت میدهید و ملت بیچاره را به عذاب و مسخره میکنید معلوم است دیگه نصف صندلی های پارلمان مربوط شور واخوران ع و نصف صندلی های پارلمان از شور واخوران غ میباشد دیگه پس چرا مبلغ زیادی پول را حیف میکنید تقسیمات کنید تر و خشک بندازید مشت و چپات بیاورید خود انتخاب کنید همانطور که شما را ارباب شما انتخاب کرد ... باد به دولت فاسد ع و غ بس است ملت بیچاره و هردم شهید را مسخره نکنید و دست بر دارید از انتخابات نمایشی و دراماتیک خود دیگه ما هیچ نهادی را نمی خواهیم چی کردن این همه نهاد های مضخرف و مسخره بنام ها و نیرنگ های گوناگون با اساسات پاک ملت بازی کردن و دولت به خود امتیاز های فراوان گرفتن دیگه نمی خواهیم نمی دانم فیفا میفا چی تا لیتا ........ بس است همه گپ مفت هیچ یک کدام نه مفید بودن و نه در عمل کاری کرده توانستن و کسی هم به حرف شان گوش نکرد برن به سلامت نطف کلم ختم کلام اتخابات نمی خواهیم .
احمد کاکر

>>>   ریس جمهور اشرف غنی با صداقت وخلوص نیت با مردم رفتار نمیکند همه گفتار وکردار اش مانند وعده های نا انجام و نا تمام اش است تا زمانیکه مطمین نگردد که طرفدارانش در شورا های ولسوالی ها و ولایات وهمچنان پارالمان کشور موفق بدر شده میتوانند تا انزمان همین وعده های دروغین را سخنگویانش بمردم میدهند نا کامی در کار کرد ریس جمهور همین عدم صداقت اش و وعده های بی عمل اش بمردم است .

>>>   "انتخابات" در میان دزدان هیچ معنی ندارد. با برآمدن ناتو قصه دزدان فیفا و میفا هم مفت شد فهمیدی ایوب زاده خان؟؟؟!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است