معترض به رییس جمهور از دین خارج شده بود (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۵/۲/۲۵ کد خبر: 115796 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201605/201605140708494181.jpg

کد (22)

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنی هم از دین خارج شده مگر در کنست یهودان امریکا سوگند یاد نکرد در نیویورک با رولا یهودی الاصل حالا عیسوی با یهودی جرو بحث کرد تو چرا ناراحتی

>>>   اخلاق دیگران نسبت به داعش - سلفی ها و تمام گروه های تکفیری به شمول طالبان که به نام اسلام هزاران جنایت را ارتکاب کرده و می کنند انسانی است .
م.اسمعیل بهسود

>>>   چى فرق ميكند با خانواده اشرف غنى نزديك شوده بخلى نكن

>>>   اگر بی دینی جرم است این جرم اقای غنی نیز هست

>>>   دروغ محض است

>>>   انتقاد سالم لازم است اما توهین نباید کرد مسله برق از راه بامیان و یا سالنګ را سیاسی ساخته اند پول این برق را بانک بین لمللی میدهد و اګر قیمت و وقت ان طولانی شد شاید انرا لغو کنند این نوع مظاهرات بی منطق و عقدیی به نقص هزاره های افغان ماست خود فروش و وطن فروش نباشید و به خاک وطن و رهبرا ن ان توهین نکنید و لو اګر یهود و نصارا باشید
بصیر نظری

>>>   اشرف غنی رئیس جمهور خوبی است اما ملت ما همه انتظارات را از رئیس جمهور دارند , غنی هم یک انسان مثل ماست یعنی یک نفر است خوب نمی شود که یک شبه مملکت را تبدیل به مدینه فاضله کرد , افغانستان یک کشور فقیر است با اقتصاد محدود , فاسد هم که به گردان غنی نیست ما بجای ایراد از دیگران اول خودمان را اصلاح کنیم .
این معترضین به رئیس جمهور هم دنبال معروف شدن نام خود بودند که رسانه ای شدن و به قول خودشان حالا همه آنها می شناسند .

>>>   افرین به شما مردم هرکس اگر عقیقت را اهم گفت باز تاپه عسویت به بشانیش میزنین ... از او روز بترسین که اگر روزی در باری این فاشیست ها از دهن تان کدام گپ برایه شا را زنده به زیر خاک کنند .... ما اهمیشه خوش داریم مثل گلپی باشیم هر کس هر چیز گفت صرف چک بزنیم و خنده کنیم افسوس به حال ما ...

>>>   هردینی که باشه این آقا بهتر از دین طالبانی و داشی است

>>>   اشرف غنی نیز یهودی است،

>>>   این هم ریشه هزاره در انګلیس واسراییل!
این هم افتخار است ؟

>>>   چقدر دروغ ، یهودی ها هیچکس را به دین خود نمی پذیرند. مگر اینکه رشته خونی یهودی باشد.
دروغ گفتن هم آسان نیست که هر بیسواد دروغ بگوید ومردم باور کند.
لطفا دروغ منطقی بگویید!
از طرف دیگر دین اش بخودش مربوط است. ربطی به این مسله ندارد.

>>>   پس هردو یهودی هستند ومردم افغانستان بدانند که یهودی هاخیل بد هستند چون دو یهودی از یک کشور یک دیگر را تحمل نمی کنند.

>>>   شما هم که به یهودیت نپیوستید، برای افغانستان و اسلام کاری نکردید. بلکه افغانستان را به مرکز فساد و ترور و بی بندوباری و فقر و اختطاف تبدیل کردید.

>>>   اینا و امثال اینا اسلام و کشور براش مهم نیست فقط براش مهمه که در انگلیس باشد یک نفرش به اسم جامعه مدنی فاحشگی میکند تا به فرانسه برسد ایناهم برای چاپلوسی به انگلیس این کارها را کردن

>>>   یک سوال از برادران هزاره؟؟؟
چرا یک تعداد جوانان هزاره مسیحی شده اند؟
باسط

>>>   جواب سوال باسط
کی میګوید که تنها هزاره ها مسیحی شده است وامروز ازهمه اقوام که دراروبا وامریکا رفته اند تعداد افراد انګشت شما ر مسیحی شده اند . چرا ازدید تبعیض قوم ګرانه این تهمت ناروا رابه یک قوم می زنید. اګر آګاهی ندارید چرا تهمت می زنید واګر خبر دارید بارهم کتمان می کنید این دیګر بی وجدانی است . چرا از قوم شما داعشی وانتحاری وطالب میشود که عملکرد شان به هیچ باورومنطق انسانی نیست .

>>>   یک سؤال از برادران اوغان
چرا بردران اوغان با لباس زنانه خود را در میام مردم منتحر میکنند؟

>>>   هزاره ها مسیحی نشده، عبدالرحمان را بياد دارید که مسیحی شده بود، از کدام قوم بود؟

>>>   شکستن تابوی فاشیسم در لندن آعاز خوبی است برای بیداری...
شماری به پندار آن که " توهين به رييس جمهور، توهين به كشور و مردم افغانستان است" این پندار، خود توهین بزرگی به یک ملت است که نتواند خط قرمز بین رییس جمهور فاسد و دست نشانده ( puppet) و مردم بیگناه بکشد و با فرهنگ ارباب رعیتی روح یک ملت مظلوم را در قالب و چهرۀ ارباب ظالم نظاره کند و یقین را به گمان بفروشد .
گروهی نگاشته اند توهین به رییس جمهور درلندن " مرزهاي اخلاقي و شأن و جايگاه كشور شان را مد نظر نداشته اند" از این دوست گرامی باید پرسید از کدامین جایگاه سخن می رانید؟
در کشور ارباب پیش از سفر رییس جمهورجایگاه تان به عنوان کشور فاسد اعلام شده بود، رییس جمهور یک کشور فاسد، خود نقش اساسی در ترویج فساد داشته و پیشاپیش کدام نام، جایگاه و پشتوانه حیثیتی برای کشورباقی نمانده است. همین نشاندن وی به کرسی ریاست جمهوری از سوی جان کری و اربابان انگلیسش به ذات خود توهین بزرگی به رأی و شعور یک ملت است، افزون بر اندیشۀ تبارگرایانه، طالبانی و فاشیستی اشرف غنی. اگر از یک امریکایی و انگلیس بپرسید که افغانستان را می شناسند، بی درنک می گوید بلی کشور فاسدی که رهبرانش دزد و مافیای مواد مخدر و کشوری که فرهنکش همان انتحار و انفحار و سنکسار زن است، بلی همان کشوری که رییس جمهورش مدافع ملاعمر و بن لادن و طالبان است و جنایتکاران را برای کشتار بیگناهان از زندانها رها می کند،. بلی همان رییس جمهوری که شمله پشتونی برسر دارد اما مزدور انگلیس و امریکا است.
کرزی و اشرف غنی به سطح جهانی مردم افغانستان را توهین و اهانت کرده اند، باید به سطح جهانی توهین شوند تا اربابان شان سرنوشت دست نشاندگان خود را از واکنش، خشم و چشم مردم شان تماشا کنند. در کشور مان هر روز زنان سنگسار و گوش و بینی شان بریده و بر عزت شان تجاوز می شود، کدام دادگاه و قانون (مغز متفکر) از آنها و کودکان مورد تجاوز شان دفاع و حمایت کرد؟
چه کسی پاسخ گوی این توهین بزرگ به زنان و کودکان کشور است و توهین به خون هایی که ریخته اند و خون هایی که هر روز برادران طالبش می ریزند؟

>>>   نکته اساسی این است که ازخود بپرسید که چرا اشرف غنی یکباره این مسله را بالا کشید ویک حس بی اعتمادی را بوجود اورد درپشت مطرح کردن این پروژه چندین هدف نهفته است . برنامه زمینه سازی داعش و طالب اوردن حکمتیار ، تضعیف ساختن ایتلاف شما و زدن عطامحمد نور و جنگ میان هزاره و تاجک درپلخمری و سایرنقاط و....درحالیکه اززمان حکومت اش تا به هیچ درداین ملت رسیدگی نکرده چرا لوده مشکل دیگر را افرید این همه ترفند است اینها نوکرهای امریکاست که بدستور امریکا کار میکند

>>>   ما باید مدیون این جوانان باشیم، که برای اولین بار در یک حرکت مدنی و اعتراض آمیز ماهیت حکومتداری و راسیستی غنی احمدزی را نزد حامیان وی، که وی را از طریق تقلب بر مردم افغانستان تحمیل نمودند، افشاء نمودند. اگر جوانان ما چنین رویکردی را در 15 سال گذشته نسبت به حکومت کرزی فاسد در داخل و خارج در پیش می گرفتند، ما امروز حکومت سالم تر و عادلترمی داشتیم. یکی از بزرگترین عواملیکه مانع بسیج اجتماعی در برابر زورمندان و حکومات فاسد افغانستان تا حال شده است، پیروی کورکورانه از دلالان قومی تاجیک، هزاره، ازبیک... و حمایت از آنها بوده است. آنها مردم را مثل گوسفندان قربانی به فاشیزم در بدل چند تا چوکی بی ارزش و چند جریب زمین فروختند.
در فرجام باید گفت دو حادثه خبرساز لندن باید بهترین درس برای تمامیت خواهان ارگ کابل و دلالان قومی باشد، که همواره تلاش کرده اند صدای دادخواهانه مردم افغانستان را نزد جهانیان خفه کنند. امیدوارم تاجیکان ترسو، بی اتفاق و راه گم از نمایش قدرت مدنی، آگاهی سیاسی و بسیج اجتماعی برادران هزاره در داخل و خارج کشور چیزی آموخته باشند، بجای شعار های میان تهی آریایی و خراسانی و غرق در عشق لینین کبیر!! و یا جهادیزم و اخوانیزم به میدان بیایند و از حقوق مشروع و مدنی خویش دفاع کنند، در غیر آن محکوم تاریخ خواهند شد و هرگز لنینیزم و اخوانیزم نجات شان نخواهند داد.

>>>   امیدوارم تاجیکان ترسو، بی اتفاق و راه گم از نمایش قدرت مدنی، آگاهی سیاسی و بسیج اجتماعی برادران هزاره در داخل و خارج کشور چیزی آموخته باشند، بجای شعار های میان تهی آریایی و خراسانی و غرق در عشق لینین کبیر!! و یا جهادیزم و اخوانیزم به میدان بیایند و از حقوق مشروع و مدنی خویش دفاع کنند، در غیر آن محکوم تاریخ خواهند شد و هرگز لنینیزم و اخوانیزم نجات شان نخواهند داد.

>>>   این حرف ها برای چه . مرد مومين آن سه نفر از وضعیت نابسامانی کشور ما واز فامیل و خانواده اش و مردم افغانستان با بدبختی زندگی می کنند و خودش آواره ودر غربت زندگی می کند و خصوصا از انتقاد کشور های خارجی در رابطه به فساد غیر انسانی رنج می برد درآن سخنرانی رئیس جمهور کنترول اش را از دست داده میخواسته دلش را درهمان جا خالی کند این شخص بنمایندگی از مردم که ریس جمهور به قول هایش وفا نکرده به این کار دست زده آفرین به این ها

>>>   به جواب باسط
به همان دليل كه هم تباران تو انسان كش شدند!
به همان دليل كه هم كيشان تو خون مردم مظلوم را به شيشه كردند!
به همان دليل كه اربابت ...، زنش يهودي، فرزندانش بدتر از اربابت شدند!
از زمان عبدرحمن ... از همين دينكه ساخته خودتان است استفاده كرديد!
براي سركوب مردم آزادي خواه
شما از دين اسلام بو نبرده ايد!!!!
والله اگر نه اينقدر جنگلي نبوديد، اسلام دين برادري و برابريست. نه ترور ، برادر كشي
ظلم و ستم.
لياقت محسني

>>>   بازهم یک سوژه داغ .اصل مطلب مانده حالا بپیچین به اینکه این یکی به این دین ویا آن یکی به دین دیگر است در آخرت همه نظر به اعمال ثبت شده اش در اعمال نامه اش جزا ویا سزا میبیند هیچکس جواب گناه کسی دیگری را نمی پردازد این به اساس نص قرآنی است ولی اینرا توهم میدانی هم میهنم که قصه در جای دیگر است معترضان از قوم هزاره است قومیکه فقط حق خودرا میخواهد پول پروژه را خارجی هد میدهد وقبلا هم به اساس اسناد کمپنی فیشنر آلمانی قرار بود که از راه بامیان بگذرد حالا بخاطر تبعیض وحق تلفی برای یک قوم ساکن این خاک قرار شده که تغییر مسیر داده شود که میشود مگر پرسش اینجاست که تا به حال درس خواندن در روشنی شمع ویا چراغ موشک ویا زیر چراغ های خیابانی باعث پسمانی جوانان این قوم در بدست آوردن مقام های اول کانکور ها ویا داشتن اکثریت در کانکور های سرتاسری ویا خصوصی شده است نخیر ! نشده شما دیگر با ترفند جدیدی نمیتوانید سد راه پیشرفت وترقی این جوانان شوید پس شما ای قوم هزاره غمگین وپریشان نشوید وما همه مردم اعم از اوزبیک تاجیک ایم%:.7-D9� پشتون ترکمن وسیکها با شما هستیم
دوست شما کاکه کابلی

>>>   برادران محترم! این تبلیغات شوم ارگ نیشنان است. بنده خودم مربوط اهل تسنن میباشم و لی در سایت رسمی آقای عطایی خود نوشته که این عکس دروغ و تهمت است، دوم اینکه این عکس هیچ شباهت به عکس او نمی ماند، آقای عطایی حرف حق را به گوش خاینین رسانده است، مگر اشرف غنی خاین، متعصب و فاسد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   دروغ کاملا تهمت ناحق اسب

>>>   زن غنی خودش یک یهود است و اولاد های غنی بیدین هستند، خود غنی هم یک دروغگو، متقلب، و منافق آشکار است۰

>>>   ریشه غنی کلمرغ تقلبکار در کجا است؟ اسرائیل، لبنان آمریکائی، قبائل پاکستان، انگلیس، ویا سیاه امریکا؟

>>>   دروغ محض است. آخر در دین یهود غسل تعمید دارد؟
حکمتی

>>>   در جواب آقای باسط،اگر جوانان هزاره مسیجی شده باشد از اسلام که که شما دم میزنید وهزاران جنایت از قبیل بچه بازی،غصب مال مردم،نژاد پرستی وآدم کشی که فرهنگ تان شده بیزار شده وبه تنگ آمده ودامن مسیحیت افتاده که تا شما وامثال شما باشد به یهود ومسیحیت خدمات زیادی میکنید،
نادر

>>>   غنى در مورد عدالت اجتماعى و رعايت تعادل در بين اقوام به ويژه در پست هاى دولتى دروغ مى گويد. زمانيكه او كسى را از قوم خود تعين مى كنيد شما شاهد بوده ايد كه 95٪ كاركنان ان اداره را ان شخص تعين شده با اجنداى قومى تعين ميكند حالا عمق فاجعه را ببين!
به ويژه كه سواد اين جنابان در حد على زى باشد!
نمونه ان وزارت هاى ماليه، قبايل، تعليم و تربيه، اداره امور، سفارت ها، راديو و تلويزيون ملى ...

>>>   شعار ها بايد فراتر از پروژه توتاپ باشد. تنها تسليمى حاكمان به اراده ملت، اصلاح نظام انتخاباتى، محاكمه فاسدان، ازادى شناسنامه ها از قيد گروگان گيران قومى ميتواند ما را به عدالت نزديك كند!

>>>   من فکرنمیکنم که این تصویرازآقای جعفرعطایی باشد اگرباشدهم دین اوبادین اشرف غنی یک چیزاست آقای غنی هم یهودی است که حتی امام حسین ع سلام را بجای نواسه پیامبرنواسه خدامیداند.
ع

>>>   همان قسمی که اشرف غنی عقل خودرا از دست داده دروغ بافان هم عقل خود را از دست داده از قانون هیچ دین اگاهی ندارد، مثل اشرف غنی دروغ میبا فه.
درحال که بهودی ها هیچ کسي را دردینش نمیپزرد، مگردرصورت که ارتباط خونی داشته باشد.

>>>   من به عنوان یک هزاره از رییس جمهور معذرت می خواهم
کار هم تباران ما اشتباه بود

>>>   چقدر بیچاره هستیم.
اینجا اصلا بحث دین نبود.
او هرکسی که بوده باشد، یک اسان بود.
حامد لکنوال

>>>   چرا رییس جمهور تان مسیحی شده و زنش هم مسیحی است؟

>>>   یهود ها هیج وقت دیگران را به دین خود دعوت نمیکند. آنها ادعا دارند که این دین فقط به قوم بنی اسرائیل فرستاده شده و به همین خاطر اکثر پیامبران بعد از حضرت موسی را یا نفی یا در تلاش از بین بردن آن بوده اند به شمول حضرت عیسی.

>>>   افراد وابسته به کرزی نباید قادر باشند تا جوانان آگاه را بفریبند

>>>   اول خو این عکس تبلیغ بیش نیست .
دوم اینکه اشرف غنی خود عیسوی است که برحال بالای گرده های مردم حکم روایی میکند .

>>>   غسل تعمید در دین یهودیت وجود ندارد کسانی که از دیگر دین ها از طرف فریب میسیونران مسیحی دین مسیحیت مسخ شده را قبول کنند آنها بعد از یک غسل تعمید که آنرا "وافتیز" نیز گویند به مسیحیت داخل میشوند . فعلا در اروپا بر سر کسانی که از کشور های اسلامی پناهنده میشوند میسیونران خارجی دین مسیحیت را تبلیغ مینمایند . در اینجا (در اروپا) بعضی چینل های تلویزیون، رادیوها و صفحات اجتماعی 24 ساعت میسونری یعنی تبلیغ مسیحت میکنند بالای مسلمانان پناهنده که . حتی درهر زبان پروگرام دارند . نظر بگفتۀ هموطن ما باسط نام از افغانا از قوم هزاره نظر به اقوام دیگر بیشتر مسیحی شده اند . خداوند مارا و جمله مسلمانان را از شر کلیسا و کافران دور نگهدارد . برادران عزیز مسیحیت را قبول نکنید. فعلا در کشور ما جنگ است . یک روز وطم ما آرام شود ما به وطن خود باز خواهیم گشت . ما بر اروپاییان مدیون نیستیم . آنها آمدند کشور مارا اشغال کردند و راحتی مارا از ما گرفتند . وقتی جنگ اول جهانی در اروپا دوام داشت بیشتر از ده ملیون اروپایی که همه مسیحی بودند به کشور های مصر، فاس، لیبیا و دیگر کشورهای شمال افریقا پناه برده بودند . فعلا هم در بهترین جاهای آن کشور ها مسیحیون زندگی دارند و سرمایه هم در دست آنها ست. مسئله شخصی نیست این هم جزئی از جنگ صلیبی اعلان ناشده بر ملت مسلمین میباشد . والسلام .
افغانی الاصل نستوه قادری از بن

>>>   معترض اگرامروز ازدين خارج شده آن هم معلوم نيست كه حقيقت دارد ياخير ولي اين روشن وآشكاراست كه اشرف غني چهل سال پيش دين،عزت،... خود را فرخته است نمونه روشن آن مريم غني احمدزي دختر اشرف غني يهودي است همين فعلآ دركجا است چه ميكند شب وروز همراي باي فرند هاي امريكاي چكرميزند مثال دوم خانم اشرف غني بنام رولا غني دركنفرانس به تمام دنيامعلوم است كه به چه وضعيت بود سرش برهنه ازخدابترسيد همسريك رهبريكه مدعي مسلماني دارد همين است هركس كه ازاين بي حيثيت دفاع كند مطمين باشد كه در روزقيامت همراي همين ب... ميشود انشاالله ودرپائين ترين طبقه جهنم جاي خود را آماده نموده است.
حق شناس

>>>   گل گفتی بچیم جان
نسیم از کابل

>>>   برادران عزیز هزاره ام!
اگر با مطرح کردن سوالم کسی را توهین کرده ام، خیلی معذرت میخواهم. منظورم روشنی مطلب بود و بس.
افغانهای که ستلایت دارند، حتماْ برنامه عیسویان افغانی را تماشا کرده اند که مجری این برنامه یک هزاره است. بدون شک که تعدای از هموطنان ما که از وطن طی این سه چهار دهه از وطن دور شده اند، از دین فاصله ګرفته اند، که البته این دسته افراد در همه اقوام دیده می شوند، اما تعدادی کسانیکه از دین خارج شده اند، انګشت شمار می باشد. در آخر باید خدمت هموطنانم عرض کنم که در بین افغانهای مهاجر در غرب برادران و خواهران هزاره به عقاید دینی و فرهنګ افغانی بالخصوص خواهران هزاره متعهدتر اند. امید وارم که بنده را با بزرګواری تان ببخشید!
با عرض احترام
باسط

>>>   چه عیسی چه موسی چه محمد هرسه پیامبران خداوند اند. پس چه فرقی میکند که این جوان به ریشه برگشته است؟ مهم این است که او به خدا عقیده دارد و ملهد نیست.
گلداد کابلی

>>>   مسیحت غسل دارد نه یهودیت

>>>   هر وقت بخواهی حقت را پرسان کنی باز برایت میگو یند که تو فتنه بر پا میکنی و از دین خارج شده این موضوع به دین ربط ندارد و حق مطبوعات هر کس است که در کنفرانس ها ار حق خود دفاع کند اگر عالی جناب دلیلی می داشت باز میاورد نه انیکه محافظین است خلاف موازن اخلاقی و مقررات مطبوعات به لت و کوب آن افغان می پرداخت

>>>   زیاد مارک نزنید دین شخصی است به خود شخص تعلوق دارد هر که به هر دینی است یا شده فردای قیامت شما به بهشت یا جهنم بجای دیگران نه مروید فرض مثال اگر من مسحی استم نباید فریاد حق بزنم حقم را نخواهم شما ها که در داخل زندهگی میکنید اخبار و روزنامه های خاریجی را نمیبینیند که چطور سکرتر غنی را وغنی را زیر سوال بردن میگویند این ها در اینجا آزادی بیان را خفه میکنند معلوم نیست در افغانستان چه ظلم های میکنند در و اونهای که عکس جوان دیگری را به جای اقای جفر عطایینشان دادند ...

>>>   گلداد کابلی برادرمحترم خيراست كه امروزهمه مردم ازطفل پيروجوان دنبال مضامين هاي ساينسي مخصوصآ انگليسي كمر رابسته اند ولي متاسفانه از دين هيچ بهره ندارند به نظرم اين ظلم است اين جنايت است به شخصيكه نامش مسلمان ولي ازمسلماني نداند حال براي توميگويم كه بابعثت رسول الله (ص) تمام اديان گذشته حكمش منسوخ گرديد. بنابراين نميتوانيم كه بگويم هركه به هردين است فرق ندارد اين طورنيست.
حق شناس

>>>   خطاب به تمام برادران تاجك،پشتون،هزاره،ازبيك وسايرمليت هاي عزيزم اسلام عليكم ورحمت الله وبركات:
فائيزدارين باشيد:- بعدآ يك سوال ازتمام بزرگواران دارم جوابش را عندالله عندالرسول ميخواهم نه با ديد سياسي، مليت گرائي وغيره سوالم اين است كه امروزمارك عيسويت رابالاي معترض حك ميكنند آيا عادلانه است؟ درصورتيكه به تمام كسانيكه حق را مي بينند، ميشنوند ومگويند اين معلوم وهويدا است كه القاعده،طالب وحشي ،وطن فروش ، غددار، وده ها القاب منفي غيرازمردم پشتون ديگركه است يك شخص رابرايم نشان دهيد اگر غيرازپشتون ازسايرمليت ها يك نفرانتحاري،طالب ،القاعده وغيره را كسي پيدا كرد من حاضرم كه درچهار راهي فواره آب اعدام شوم باالعكس در رهبري حكومت اينها هستند وهم تمام جنايت هاي غيرانساني، غيراسلامي كه حيوانات وحشي حتي ازآن نفرت دارد همين مردم بي منطق مي آفرينند البته بايد متذكرشد كه صرف هدفم بالا كساني است كه دراين جنايت ها مستقيم وياغيرمستقيم دست دارند نه تمام برادران پشتون.
حق شناس

>>>   بازهم حق شناس هستم يك شعرمولانا جلال الدين محمد بلخي فراموشم شده وحال ميخواهم آنرا كه بانظريات غيرواقع بينانه راجع به برادرمحترم جعفرعطائي گفتنداظهارنمايم.
مولانا مي فر:
موي بشكافي به عيب ديگران چون به عيب خود رسي كوري ازآن
پس قضاوت كنيد تمام مليت هاي محترم كه هزاران جنايت ازطرف يك قوم (پشتون) انجام ميشود هيچ مشكلي ندارد مگر كوچك ترين لغزش سايرمليت ها غوغا برپاميكند اين عدل وانصاف است چرا حرفهاي من ازشكم خودم نيست همه آن با اصول دين استواراست خواهش ميكنم نظريات بي طرفانه ومنصفانه ارايه بداريد.
حق شناس

>>>   این موضوع منطقی نیست! زیرا غیر آن بدین معنا است که اگر این آقا هنوز مسلمان میبود اینکار را نمیکرد اما چون از دین اسلام خارج شده به رییس جمهور انتقاد کرده. لطفن هر موضوع را به دین ارتباط ندهید.

>>>   برادران عزیز اگر به هردین و مذهب که باشد یک افغان بود وآیا ما غیر اسلام دیگر دین ها را دارا نمیباشیم افغانستان یک دولت اسلامی بوده و دیگر ادیان هم در این خاک زندگی میکند وتابعیت این خاک را دارا میباشد این یک تبلیغات بیمعنی بوده وبا این حرف ها نمیتوان مردم را فریب داد
محمد از سرپل

>>>   اول خو این جعفر عطائی نیست، دوم دلش بایسکلش، سوم در یهودیت غسل وجود ندارد

>>>   اولا یهودیها منشأ یهودیت را خونی میدانند، پس کسی که از نژاد خودشان نباشد یهودی نمی شود
دوما یهودیت اصلا غسل لازم ندارد بلکه مسیحیت است که غسل دارد

>>>   به نظر بنده شماری از مردم افغانستان لیاقت ریاست جمهوری اشرف غنی را ندارند. امان الله خان، داود خان و اشرف غنی کارآمدترین، وطن دوست ترین انسانهای تاریخ پنجهزار ساله افغانستان هستند. اما افسوس که شماری از مردم افغانستان به قدر او نمی فهمند. افسوس به حال این مردم و این وطن. آینده ما چه خواهد شد. مردم نمی فهمند که عقب کی بروند و خوب را از بد تشخیص داده نمی توانند.
همیشه عقب آدم کشها و دزدان میروند. و انسان درست چون اشرف غنی را درک کرده نمیتوانند.
وطن دوست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است