اولین بار در تاریخ هزاره ها جدی گرفته می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۴    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115891 منبع: پرینت

واقعا حق طلبی برادران هزاره ستودنی است.

اولین بار در تاریخ هزاره ها جدی گرفته می شوند پس باید ببالید و بدانید که راه تان حق است اما دوستان خوبم هوشیار باشید و مدبارانه توام با سلحشوری عمل نمایید. این راهی که در پیش دارید راه تعیین سرنوشت تان خواهد بود و در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

چشم تاریخ دنبال تان است. اگر فردا و یا روزهای بعد از آن سر حرف ها و حق طلبی های تان ایستادید و حتی یک بلیست هم تا رسیدن به حق و حقوق تان کوتاه نیامدید پس بدانید به حق تان خواهی رسید و ملیت شریف هزاره تبدیل به سمبول عدالت و مقاومت علیه زور و زورگو خواهد شد و دیگر هرگز کسی جرات تعرض و توهین به هزاره ها را نخواهد کرد، چی برسد به اینکه حق شان را بخورند٬ ولی اگر از حق تان کوتاه آمدید و یا دل، پا یا دست تان لرزید پس باید منتظر روزهای بدتر و غم انگیزتر از امروز باشید و چراغ هزاره برای همیشه شکسته و خاموش خواهد ماند و حتی یک طفل خوردسال هم شما را جدی نخواهد گرفت و جرات تلف کردن حق تان را به خود خواهد داد.

رامین ابراهیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زیباترین اشاره وستودنی ترین مقاله از زبان آقای ابراهمی
"شفق"

>>>   آقای ابراهیمی کله شخی هزاره ها آنانرا با سایر اقوام مواجه خواهد ساخت.

>>>   مردم هزاره و اهل تشییع پیرو مذهبی اند که امتیاز آنان نه بخاطر نژاد بلکه بخاطر همین مذهب خوب است. و تا خیلی مجبور نشوند دست به ذلت و خشونت نمی زنند.

>>>   دوستان هزاره . من دوست ندارم کسی به شما اسیب برساند . لطفا دست از نا امنی و بیرون امدن و شعار های تو خالی بردارید . اوضاع مملکت روز به روز بد تر می شود . و ممکن است هر لحظه از سوی دشمن مورد حمله قرار بگیرید .
حبیب الله یوسفزی

>>>   جناب پاکستانزی بنظر شما بهترین راه اعتراض چیست؟ انتحار یا ادم کشی؟

>>>   یوسف زی پاکستانزی انتحاری هارا روان نکردی.؟ دیدی که بابای تان دیوار ها وحصار های آهنین آباد کرد وخودرا محصور دژ بلند نمود واز مردم فاصله گرفت. انتی چتلستان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است