پنج واقعیت در قالب پنج شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۵/۲/۲۹ کد خبر: 115976 منبع: پرینت

1
چهره شورای صلح بیشتر آفتابی می شود !
ملاطوفان فرمانده یک گروه مسلح تروریستی در بادغیس، که با حمایت از ملارسول، علیه اخترمنصور اعلام جهاد کرده بود، عضو شورای صلح است و ماهانه از این شورا معاش و امتیازات مالی برای گروهش دریافت می‌کند.
مختار وفایی


2
خانم سیماسمر رییس اداره حقوق بشر در افغانستان از حاجی رمضان حسین زاده خواسته تا در مورد پروژه سرک شهید مزاری که قرار بود 80 مترمربع ساخته شود اما بدیلیل بلند منزل ها و سوپر مارکیت های حاجی رمضان این پروژه تکمیل و به بهره برداری قرار نگرفت زیرا حاجی رمضان حسین زاده مکررا مخالف این پروژه بود از حاجی رمضان خواهان توضیحات است.


3
يكى از پسران آقاى عمر داوودزى همان شخصى كه بديلى درحال انتظار دارد؛ پس از شش ماه كار در وزارت امور خارجه، به حيث دپلمات افغانستان در تركيه مقرر شده است.
گفته مي شود اين پسر آقاى داوودزى، ٦٠ میليون دالر سرمايه دارد.


4
استاد سیاف از دیدار با سفیران صلح حکمتیار معذرت خواسته و همچنان به اعضای شورای حراست به ویژه بزرگان مقاومت گفته است با این گروه ملاقات نکنند.


5
حشمت غنی احمدزی برادر رئیس جمهور غنی والی ننگرهار را متهم کرده است که شناسنامه پاکستانی دارد.
وی همچنان گفته است، والی لغمان که توسط پیر سید احمد گیلانی معرفی شده، دست کم ده سال یکی از کارمندان وفادار به آی.اس.آی پاکستان بوده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من بارها ازعمرداوودزی فسادشرا برملا ساخته ام ودرین نشریه محبوب بنشر رسیده است واین پول.. مشت ازخرواراست ....
سلیم سمنگانی

>>>   کسانی که در حال تفرقه انداختن در گروه طالبان افغانستان است یک موشت اجیر بیگانه هستند که می خواهند مقاومت مردم افغانستان را با چالش روبه رو کنند . امارت اسلامی افغانستان هیچ مشکلی با دیگر مجاهدین ندارد و تنها این شایعات از سوی دشمن است که بتواند از این طریق به سربازان شکست خورده خود انرژی بدهد . ما هرگز نخواهیم گذاشت که افغانستان عزیز توسط چند سران رهبری که در گذشته و در تازگی خود را به خاطر چند دلار به امریکا فروخته است به دست شیاطین اشغالگر بیوفتد . ما ادامه خواهیم داد رای شهداء را و هرگز به خون شهداء و فداییان خیانت نخواهیم کرد . من با خون خود از مرزهای سرزمینم پاسداری خواهم کرد و به اشغالگران ثابت خواهم کرد که هنوز انسان های با شرافتی در این سرزمین وجود دارند که در برابر هر نوع قدرت شیطانی سینه های خود را سپر می کنند. ننگ بر کسانی باد که در رکاب اشغالگران هم وطنان مظلوم خود را بطوره وحشیانه به شهادت رساندن . و زنده یاد کسانی که مردانه از مرز های کشور پاسداری کردن و به شهادت رسیدن . حبیب الله یوسفزی

>>>   ... برتمام خایینین درکشور.

>>>   خبر ششم را من میگویم :
خبر شدم که وزیر امور خارجه یک شخص مریض به اسم امان سادات که فعلا ریس امور قونسلی است موصوف نه به زبان انگلیسی ونه به زبان هندی ویا یکی از زبان های خارجی تسلط ندارد به عنوان جنرال قونسل افغانستان درممبی مقرر کرده است که این کار خلاف موازین دیپلوماتیک است در کشوریکه 90 فیصد مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند یک انسان بدون زبان را مقرر کردن چه معنی میدهد به جز رسوا نمودن کشور عزیزم افغانستان در میان سایر قونسلان که در دعوت ها بیایند واین جناب همراه شان صحبت کرده نتواند خیلی جای شرم وتاسف است به وزرات امور خارجه افغانستان خصوصا جناب معین سیاسی کرزی صاحب که از تافل وایلس در مقرری ها صحبت می کرد حالا چرا یک شخصی که فاقد زبان است در یک قونسلی بیسار مهم مقرر می نمایئد هنوز هم سروقت است جلو انرا بگیرید ویک شخص با استعداد که به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد به ان نمایندگی ارسال بدارید تا کسی بالای مان خنده نکند.
با احترام حقگو کابل

>>>   زنده باد استاد سیاف واقعا که مسلمان است وبا منافق سازگاری ندارد . استاد سیاف همیشه درحرف وعملش مانند کوه استوار است
ر

>>>   استاد سیاف مسلمان و مجاهد است با دزدان و قاتلین هیچ وقت معامله نمیکند . زنده باد استاد سیاف !

>>>   حشمت غنی احمدزی ادم راسکار است واز واقعیت ها حرف میزند پنهانکاری را خوش ندارد .

>>>   خبر ششم
وزارت خارجه منبع فساد برای سرمایه داران که از راه دزدی سرمایه هنگفت جمع اوری نموده اند در انحصار شان درامده است همه برادر زاده های وزرای محترم و خیشاوندان ریس جمهور و از معین ها و وکلای پارلمان خارج از کشور مقرر میگردند در وزارت خارجه هیچ کدری مقرر نمی شود و هیچ شخص بی واسطه مقرر نمی گردد ما فکر میکردیم که شخص وزیر خارجه از بین مردم و ادم وطن پرست و با اح0ساس است اما با تاسف باید گفت که این شخص تمام کار به جناب سیار و ریس منابع بشری سپرده و هرکسی بنام واسطه برایش فرمایش میدهد فورا شخص مورد نظر مقرر میگردد باقی مامورین کار کشته در وزارت را کسی بنام امتحان از طرف مقام های ذیسلاح به انتظار میگذارند این شد کار وزارت خارجه از همه مهمتر رییس حقوق بشر خانمی بنام خجسته فنا که یکی از نزدیکان ریس جمهور است بنام کمک های بشردوستانه از تمام کشور دعوت شده اما از خانم ها این وزارت خبری نیست که حتا در این جلسه اشتارک کنند حتی چی رسد که خانم ها نظر بدهند که این پول از کدام مرجع به کدام جای ها باید مصرف شود .. وزارت به حالت خیلی دشوار قرار دارد این است حالت وزارت مافیایی و رشوت خوار که بدست چند مفسد افتیده

>>>   سلام به تمام مردم افغانستان عزیز!
ازتمام مردم باعزت خودخواهش می کنم که وحدت وهبستگی خویش رابه خاطرمنافع ملی خودحفظ کنندوبه تمام اقوام باهم برادروبرابرخویش احترام بگزارند.
کامیابی مادروحدت مااست بااحترام

>>>   بيشك حبيب الله يوسفزى! حق كفتى!! زنده باد مردان راستين افغانستان!! اين دزدان روزى كم خواهد شدند!!! به اميد جنين روزى!!!

>>>   سیاف چی بهتری از حکمتیار دارد و شورای حراست از خرابی های افغانستان

>>>   جنایت ملیشه های جنرال دوستم معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان

>>>   قبلاً طی پست در فیسبوک از جدا شدن میرشاکر سادات از حلقه به گفته خود شان حلقه سیاسی عمر داود زی برای تان خبر داده بودم اینک یک مهره ای دیگر از این حلقه خطا خورده و عنقریب این حلقه پاشان خواهد شد.
این آدمک میثم احسانی نام دارد و از نزدیک ترین افراد دور و بر عمر داود زی است.

>>>   جمعيت عنوانى حكومت نامه نوشته و عليه فعاليت هاى ضد مردمى جنبش با استفاده از إمكانات دولتى هشدار داده است!
جنابان محترم!
تمام اين فعاليت ها بخشى از برنامه يى دراز مدت دولت است ، شكايت تان را به بازو هاى خود ببريد تا كارى كند نه ارگ!
ارگ شما ها را مصروف نسازد پس چى كند؟
جنرال بيسواد در داشتن چند مليشه و موتر خوش است كه بدست اورده و از نو جوانى با همين مسايل بزرگ شده و از ان لذت مى برد!
شما هم نبايد ارام باشيد چون ارام بوديد در سياست مداخله كرديد و نزديك بود حكومت قبيله يى دو صد ساله ريشه كن شود وأرامش به كشور برگردد ، پس با طالب و دوستم مصروف باشيد تا ارگ برنامه هاى خويش را پيش ببرد!

>>>   بیشک حبیب الله یوسفزی حرف حق را میزند درود خدا برتو باد اقای یوسفزی حاجی میر از براجان

>>>   از زیاد شدن طرفداران حکمتیار چه خبر؟
خدا خیر کند که باز کدام جنجال ایجاد نکنند.
شاید مرگ بلند منزل ها رسیده باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است