پیامی به طالبان افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۵/۳/۴ کد خبر: 116222 منبع: پرینت

پیامی به طالبان افغانستان نه به طالبان خود فروخته پاکستان
این نوشته عنوانی طالبانی نوشته شده است که به فکر زندگی غیر نظامی بوده، می خواهند زندگی جدیدی را با خانواده آغاز نمایند.

بدون شک طالبان هم گاهی به این فکر افتاده اند که چرا و تا کی به کشتار هموطنان خود ادامه بدهند، برای چه زندگی خود برای همیشه برباد دهند و زندگی مخفی و درحالت ترس که روزی زن شان بیوه و فرزندان شان بی پدر شوند، زندگی پرخطری داشته و خود را به کشتن بدهند؟ بالاخره طالبان و فامیل شان می خواهند روزی بدون ترس در جای امنی زندگی کنند و همیشه در فرار نباشند.

خطاب به طالبان افغانستان: بالاخره شما هم می خواهد روزی دختران و پسران تان ازدواج کنند، ایام عید را در کنارخانواده با صمیمیت و بدون تفنگ سپری نماید و زندگی تان در خدمت اهداف بیگانگان نباشد. آیا واقعا هنوز فکر می کنید، دوری از فرزندان و دست محبت بر صورت شان کشیدن و برای کشتن مردم مظلوم و طنداران خود و تخریب مکاتب و سر بریدن معلمان و مسموم کردن دختران و پسران که هنوز شیرنی نوجوانی را ندیده اند برای اسلام آدم می کشید؟

هرگز چنین نیست نه برای اینکه این بنده عاجز چنین می گویم. شما هم بالاخره (به اصطلاح جهاد می کنید. باید میسر جهادتان را بررسی نموده اطراف آنرا بسنجید و ببینید که سران تان چگونه در اسلام آید و یا اروپا زندگی می کنند. فامیل شان راحت زندگی نموده، فرزندان شان از تحصیلات عالی برخوردار اند و شما از اصل حقیقت دور مانده اید. فقط به فکر پاک کردن تفنگ تان و کشتن مردم تان می باشد. آیا می دانید که کشتن مردم، کودکان و زنان بیگناه خدا را ناراحت و ازرده می سازد؟ مگر نمی دانید وظیفه اول شما حفاظت از فامیل و محبت به فرزندان تان می باشد که باید در یک محیط سالم و دور از خطر جانی زندگی کنند و درس بخوانند و هر روز صورت فرزندان تان را ببوسید و به آنها محبت نمایید. آیا چنین کاری برای پدران و مادران لذت بخش نیست؟

بیاید برای لحظه ای به فکر زن و فرزندان تان باشید و خود را از این حلقه مرگ نجات داده راه زندگی و خوشی را پیش گرفته و به زندگی عادی دور از جنگ و خون رو بیاورید و به مناطق خود برگردید و صورت دوستان و اقوام تان را ببوسید. بدون شک خداوند به شما پاداش خواهد داد. هنوز دیر نشده است. درچنین حالی که ملا اختر محمد منصور کشته شده و زمینه صلح در افغانستان فراهم گردیده دست از جنگ بردارید. تا بالاخره روزی کشور و یا شهرهای زیبا و دوستان و اقوام تان را ببینید و خوار و زار از دنیا نروید. در آن وقت پشیمانی سودی نخواهد داشت. همین حالا که پروسه صلح و آشتی در حال اجرا می باشد، به آغوش مادر، وطن روی آورید.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار عالی نوشتید آقای منجم زاده اگر هنوز هم طالبان افغانی بیدار نمیشوند پس خود را واقعاً در آتش بدبختی ابدی میسوزانند.

>>>   بخدا قسم هرگز صلح نخواهیم کرد تا که اشغالگران امریکایی را بیرون کنیم و خاینین ملی را مجازات کنیم . پدرانمان به ما چنین گفتند فرزندم کشورت افغانستان توسط یهودی ها و کافران در اشغال است و باید تو که فرزند همین خاک هستی باید این اشغالگران را با خواری و زلت بیرون کنیم همسران و فرزندانمان را فدا خواهیم کرد و هرگز دیدن یک لحظه اسارت افغانستان به دست کفار را نداریم بخدا قسم اگر میلیونها بار بمیرم در رای وطنم و خداوند باز مرا زنده کند بازم جانم را فدای وطنم خواهم کرد و بیگانگان اشغالگر را بیرون خواهم کرد مگر در کدام کتاب و یا حقوق بشری نوشته شده است که پاسداری کردن از مرزها در برابر بیگانگان کار غیر انسانی است . ننگ بر کسانی باد که اشغال کردن یک کشور را میخواهد قانونی نشان بدهد . و ننگ بر کسانی باد که ملت افغانستان را با کمک امریکایی ها قتل عام کردن . می جنگیم تا پیروزی .
حبیب الله یوسفزی

>>>   این را باید قبول کنید که کفار وطن ما را اشغال نموده وبه هر فرد مسلمان واجب است که مقابل این دشمنان دین جهاد فردی نماید البته عرض من صرف به مسلمانان حقیقی و یکتا پرست است

>>>   خطاب به حبیب الله یوسفزی
ما ملت افغانستان شما طالبان را که همانا نوکر و...آمریکا هستید نمیخواهیم
افغانستان مال ما افغانهاست و ما خود بر سرنوشت خود تصمیم میگیریم
ای طالبان کافر شما مسلمان نیستید بلکه ... غلاده به گردن امریکا هستید.
ای طالبان مردم را فریب ندهید شما همگی برای منافع امریکا در افغانستان ملت مظلوم را میکشید .
من به عنوان یه مسلمان و یک افغان خودم دشمن طالبان هستم تا شما را نابود کنم.
زنده باد پشتو تاجیک هزاره و ازبک
زنده باد اردوی ملی افغانستان
جانم فدای افغانستانم
مرگ بر طالبان

>>>   طالبان ودیگر مجاهین راه حق حامی استقلال عزت و عفت افغانستان اند هر جا و در هر محلی که زندکی میکنند با وقار و با عفت از بردکی و اسارت عار دارند و با مردم ازادمنش و دشمنان بردگی و مزدوری افغانسان دوش په دوش تا استقلال کامل وطن عزیز به مباره و مجادله دوام خوهند داد. اگر تو ای هموطن افغانستان را دوست داری ازادش کو و سنت اجدادت را به جا بیاز من باز به تو افرین میگویم تحت سلطه ات به افتخار زندگی میگنم

>>>   اقای یوسفزی بگویید جنگ به نفع کیست.امریکا وپاکستان، ؟مردم وکشور .؟اقای یوسفزی شما بشین خوب فکر کن .جهاد یعنی قتل عام مردم بیگناه؟

>>>   یوسفزی به خدای کعبه قسم تو و برادران طالبانت مسلمنن نیستید شما دشمن اسلام ودشمن استقلال افغانستان هستید .شما نوکر امریکا واسرائیل وپاکستان هستید ...ت خدا بر شما قاتلان اطفال وزنان ومردان بیگناه...بر شما وطن فروشان که باعث شدید خا رجیها کشور را اشغال کنند تابه کی بخاطر شما ننگ اشغال را به دوش بکشیم.

>>>   انشاالله پیروزی برای جبهه اسلام نزدیک است.درود بر سربازان وطن .دلیرانه بر دشمنان وطن و نوکران پاکستان و امریکا حمله کنید وانان را پیش ملا عمر وملمنصور مزدوران اسرائیل وامریکا بفرستید وبرایشان جنمی سوزان ارزو نمایید .مردانه بجنگید که اگر زنده ماندید افتخار وطن مردم خود هستید واگر شهید شدید که انشاالله با رسول الله مهشور میشوید..ل...پاکستان وامریکا طالبان.

>>>   یوسفزی جهاد یعنی:قتل عام مردم بیگنا وکشتن زن ومرد وطفل بیگناه.

>>>   از شما که خود را جهادگر می دانید و می گویید ما با کفار مبارزه می کنیم، چند سوال دارم:
آیا تخریب شهر، انفجار ماشن ها، سوزاندن مدارس، کشتن مردمان بی گناه که از هموطنان خود تان هستند، جهاد با کفار است؟
آیا جهاد به معنای کشتن مردمان بی دفاع، زنان و کودکان است؟
شما با این جنایاتی که مرتکب می شوید، روی کفار را هم سفید کردید. حتی حیوانات درنده هم به اندازه شما بی شعور و بی عاطفه نیستند.
شما که خود را مسلمانان حقیقی می نامید، دروغ می گویید، شما همان فرزندان نامشروع آمریکا، انگلیس، عربستان و پاکستان هستید.

>>>   بوسفزی طالب ها خودشان دستسان به خون بسیاری مردم آلوده شده چطور با کدام رو ادعای دفاع از مردم دارید

>>>   با سیه روز چه سود گفتن وعظ نرود آهنین در سنگ
آهنی را که موریانه بخورد نتوان برد از او به صیقل زنگ
سعدی

>>>   در اظهار نظریات اکثریت سوال کردند که آیا سوختاندن مکاتب، انفجارات و بمبگذاری در موترها، ویران کردن شهرها، کشتار معلمین و متعلمین حتی چپراسی ها و شهید ساختن مردم ملکی و مسلمان و از همین قبیل جنایات جهاد است؟؟
ما خو از چهل سال باینطرف متاسفانه چیزی غیر از این ندیدیم!!!

>>>   یوسفزی(انتحارزی): تو یک .... افغانستان الحمداُلله کشور مستقل وآزاد واز استقلال کامل برخوردار وعضو سازمان ملل متحد است. با 10000 نیروی خارجی یک کشور را نمیتوان مُستعمره واشغالشده دانست.این نیروهای خارجی تحت حاکمیت واراده افغانستان ووزارت دفاع افغانستان کار میکُنند.او انسان بیمغز وبیشعور نیروهای امریکائی در قالب نیروهائی کُمکی در خاک عربستان سعودی، کویت، عمارات، اردن، تُرکیه و یکتعداد کشورهای عربی وخلیچی وحتی نقاط دیگر جهان پایگاه ها دارند.حتی همی پاکستان لعنتی که تو از همانجا پیام میفرستی معاهده استراژیک از 30 سال دارد. نمیفهمم که تو کاه سفید میخوری و یا کُنجاره؟ به راستی سعدی میفرماید که جهالت و..ر گری را به افقان داده است. تمام مردم کشور صُلح و امنیت میخواهند. تو میگی جنگ جنگ تا آزادی!
کدام آزادی؟ شما وافراد وحشی دیگرتان(طالبان،داعش) که با تعداد زیاد ترورستان جهانی از پاکستان، عرب، چیچن، ازبک و آیغور..... و کشورت را به دستور بیگانه گان بیران ومردم ات را به خاک وخون میکشی ومانع صُلح وپیشرفت کشور میشوی. سر عقل بیا.وبه خاطر داشته باشی که 1000 سال هم جنگ ومبارزه کُنی.چون راه ات غلط ومخالف اراده مردم وخداوند"ج" است،ناکام هستی.اگرتو خود را مثلمان میگوئی برو در سرزمین فلستین علیه اسرائیل بجنگ.ما از الله توانا وبینیاز استدعا میکُنیم که خداوند تو را به راه راست ومُستقیم هدایت کُند واگر نه به سرنوشت مُلا منصور گرفتار شوی.
م.ن کابل.

>>>   یوسفزئ: این قدر لاف وپتاق نزن. به همان راه جهالت ات ادامه بده. ما را از خود وامثال نادان و جاهلان ات نترسان. در این 14 سال بجز از کُشتن وقتل وقتال مردم بیگناه ات چی به دست آوردی،که بعد از آن کُنی. تو از مردم وخلق ات رانده شدی.از در بار خدا هم رانده شدی.ما از این اخطار هایت نمیترسیم.ما میدانیم که این پیام هارا از کشور شیطانی دالخور وچپاتی خور ها ارسال میکنی. چُرت نزن به سرنوشت منصور،ملا عُمر گرفتار میشوی.
انشاالله.

>>>   برادرهای محترم و خواهران افغانستان دشمن شما آمریکانیست اروپا نیستند نه شرق ونه غرب دشمن اصلی ما افغانها اول بیسوادی و دین وسنت است بعد کشور های همسایه مان که از این دین و مذهب سنت از ما استفاده میگند کشور ما یک کشور فقر نیست مردم ما فقر فرهنگی دارند بدترین فقر فقر فرهنگی است .
خادمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است