پدر و مادر داعش و طالب را بشناسید
در جهان آوازی بلند است که می گویند، پدر داعش آمریکایی و مادرش ترک است. پدر پروژه طالبان هم انگلیس و مادرش پاکستان است. داعش و طالب پروژه انگلیسی ها و آمریکایی ها است که با همکاری پاکستان صورت می گیرد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116266 منبع: پرینت

بار دیگر در خاک پاکستان و توسط آمریکا، یکی از رهبران تروریست کشته می شود. اینبار ملا منصور رهبر طالبان، در پاکستان توسط طیاره های بی پیلوت آمریکایی کشته شد. با مرگ ملامنصور، آیا تغییری در اوضاع صلح و جنگ افغانستان خواهد آمد؟ آیا سیاست آمریکا با کشتن ملا منصور تغییر کرده است؟

احمدشاه رمضان، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «تحول» گفت: این بار اول نیست که پاکستانی ها به افغانستان خیانت می کنند. این خیانت هم پروژه انگلیسی ها و آمریکایی ها است که با همکاری پاکستان صورت می گیرد. برای همگان ثابت شده است که آمریکا هرآنچه که بخواهد در این منطقه انجام می دهد. همانطور که قبلا دیدیم زمانیکه طالبان نودو پنج درصد افغانستان را گرفته بودند، آمریکایی ها در مدت پنج روز همه آنها را از بین برد و یا فراری داد و افغانستان را از طالبان پاکسازی کرد.

وی ادامه داد: این پروژه ملا اختر منصور و یا ملا عمر و یا کشتن اینگونه رهبران همه فریبی برای مردم عام است. مشخص است که تروریست ها از داخل خاک پاکستان تمویل و تجهیز می شوند، آیا انگلیس و آمریکا و اتحادیه اروپا از این موضوع بی خبر هستند که در این مورد هیچ اقدامی نمی کنند و همچنان کمک های مالی خود را به پاکستان ادامه می دهند؟

رمضان،در خصوص منابع تمویل تروریست در کشورهای اسلامی بیان داشت: در جهان آوازی بلند است که می گویند، پدر داعش آمریکایی و مادرش ترک است. پدر پروژه طالبان هم انگلیس و مادرش پاکستان است. همه کشورها حالا به این نتیجه رسیده اند که جنگ هایی که در کشورهای اسلامی است پروژه هایی از سوی آمریکا و انگلیس است وگرنه چرا در کشورهای دیگری این جنگ ها انجام نمی شود.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه آمریکا هیچ برنامه برای از بین بردن تروریست ندارد، افزود: می دانیم که مرگ بن لادن، ملا عمر و ملا منصور در خاک پاکستان اتفاق افتاد. آیا آمریکایی ها، انگلیسی ها و اتحادیه اروپا این مسایل را نمی دانند؟ که فریاد از دموکراسی و ضد تروریزم می زنند و پاکستان را همچنان تمویل می کنند؟

رمضان، معتقد است که آمریکا فقط برای ایجاد بحران، فقر و بدبختی به کشور ما آمده و گفت: تمام مواد مخدری که در افغانستان تولید می شود و حدود سه میلیون از جوانان ما را معتاد کرده است و این مواد مخدر به کشورهای دیگر نیز قاچاق می شود همه و همه توسط همین آمریکا و انگلیس انجام می شود. این کشورها فقط قصد دارند برای کشور ما بدبختی بیاورند و تا بحال هم فقط بدبختی آورده اند. دولت ما باید در مقابل این کشورها موضعی درست بگیرد. دولت افغانستان باید ابتکاری به خرج دهد و مردم افغانستان را بسیج کند تا با کمبود امکانات بسازند تا محتاج این کشورهای بیگانه نباشیم و این ابرقدرتهای خونخوار هرچه زودتر از کشور ما خارج شوند.

وی، ادامه داد: با کشته شدن ملامنصور، گفته می شود که سیاست آمریکا در مقابل تروریست هایی که در داخل پاکستان هستند تغییر کرده است، در حالیکه اینطور نیست و سیاست آمریکا هیچوقت تغییر نمی کند. این کشور طالبان را همچنان تمویل می کند و به خاک افغانستان می فرستد تا بتواند رقابت های خود را با روسیه ادامه دهد. آمریکا از شکستی که در اوکراین و روسیه خورده است سخت خشمگین است و قصد دارد برای این انتقام گیری آهسته آهسته به سرحدات روسیه برسد.

رمضان در پایان گفت: کشتن این رهبران طالبان، توسط آمریکا بخاطر این است که به جهانیان و مردم کشورشان بگویند که ما به دنبال از بین بردن تروریست هستیم. در حالیکه کشته شدن یک رهبر هیچ تغییری در کارکرد طالبان نمی آورد. این رهبر کشته شد، رهبری دیگر را جایگزین آن می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وکیل صا حب ما این مو ضع را بیست سا ل قبل شنا خته بو دیم

>>>   نظریات آقارمضان بسیارمعقول ومنطقی ومطابق باواقعیت است . اماصدحیف که دولت ما ازخودپلان درست برای اداره کشورندارد. وملت هم دچاراختلاف وپراکنده است . وقتی مردم مناطق مرکزی فریاد عدالت سرمیدهند وازدولت به صورت بسیار مسالمت آمیز میخواهند، برقی راکه درابدا تصویب شده ازبامیان عبور نماید وافرادحقیقی وحقوقی تمویل کننده هم مسیربامیان را پیشنهاد کرده است ؛ ازمردم مرکزی دریغ نکند . باکمال تعجب مردم سایر مناطق آن طور که باید حمایت نمیکنند . حتی بعضی ها شعار مخالف سرمی دهند !

>>>   نظریات آقارمضان بسیارمعقول ومنطقی ومطابق باواقعیت است . اماصدحیف که دولت ما ازخودپلان درست برای اداره کشورندارد. وملت هم دچاراختلاف وپراکنده است . وقتی مردم مناطق مرکزی فریاد عدالت سرمیدهند وازدولت به صورت بسیار مسالمت آمیز میخواهند، برقی راکه درابدا تصویب شده ازبامیان عبور نماید وافرادحقیقی وحقوقی تمویل کننده هم مسیربامیان را پیشنهاد کرده است ؛ ازمردم مرکزی دریغ نکند . باکمال تعجب مردم سایر مناطق آن طور که باید حمایت نمیکنند . حتی بعضی ها شعار مخالف سرمی دهند !

>>>   رهبرداخلی طالبان قاضی محمد حسن حقیار ازجانب ریاست امنیت ملی گرفتار شد - اودرزمان حکومت طالبان سرپرست ورارت معادن وپترولیم بود

>>>   زنده باد رمضان که منحیث یک افغان دلیر حقایق را می گویند م بغلانی

>>>   رمضان یک گانه فرزند رشید و برومند این کشور است که حقایق را بدون ترس وهراس می گوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است