نگران نا امنی در مرزهای ایران و پاکستان هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۲    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116267 منبع: پرینت

تا زمانیکه مرزهای ما با ایران و پاکستان باز باشد، نگران ناامنی در سرحدهای جنوبی هستیم.

مشکل امنیت در نیمروز این است که پولیس ملی، پولیس سرحدی و اردوی ملی با سیستم 40 سال پیش مدیریت می شود و همچنین شمار نیروها کافی نیست درحالیکه طی روزهای آینده با آغاز پروژه چابهار، نیاز داریم هرچه سریعتر قوای امنیتی این ولایات تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فریده حمیدی عضو مجلس نمایندگان امروز ]چهارشنبه 5 جوزای 1395 در صحن علنی مجلس در رابطه با مسمومیت دختران محصل که در ولایت نیمروز اتفاق افتاد، گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از افراد مجرم در این زمینه از سوی امنیت ملی و با همکاری قوماندانی دستگیر شده اند اما تا زمانی که مرزها و سرحدهای ما با کشورهای ایران و پاکستان باز است همیشه تشویش و نگرانی وجود دارد.

وی افزود: مشکل امنیت در نیمروز این است که پولیس ملی، پولیس سرحدی و اردوی ملی با سیستم 40 سال پیش مدیریت می شود و همچنین شمار نیروها کافی نیست درحالیکه طی روزهای آینده با آغاز پروژه چابهار، نیاز داریم هرچه سریعتر قوای امنیتی این ولایت تقویت شود.

وکیل مردم نیمروز در مجلس نمایندگان تصریح کرد: چرا ناظران و وکلای پارلمان دیواری کوتاهتر از نیمروز نمی یابند؟ اخیرا 5 گروه از کمیسیون های مجلس برای نظارت و بررسی از گمرک و بخش های مالی نیمروز دیدن کرده اند، اگر وظیفه شان رسیدگی به امور ملت است چرا از دختران مسموم و مشکلات مردم و شرایط امنیتی دیدن نمی کنند؟

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است