آمریکا و انگلیس بدبختی وارد افغانستان می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۳    ۱۳۹۵/۳/۷ کد خبر: 116330 منبع: پرینت

با کشته شدن ملامنصور، گفته می شود که سیاست آمریکا در مقابل تروریست هایی که در داخل پاکستان هستند تغییر کرده است. در حالیکه آگاهان براین باور هستند که اینطور نیست و سیاست آمریکا هیچوقت تغییر نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، احمدشاه رمضان، عضو مجلس نمایندگان معتقد است که آمریکا فقط برای ایجاد بحران، فقر و بدبختی به کشور ما آمده و گفت: تمام مواد مخدری که در افغانستان تولید می شود و حدود سه میلیون از جوانان ما را معتاد کرده است و این مواد مخدر به کشورهای دیگر نیز قاچاق می شود همه و همه توسط همین آمریکا و انگلیس انجام می شود.

وی افزود: این کشورها فقط قصد دارند برای کشور ما بدبختی بیاورند و تا بحال هم فقط بدبختی آورده اند. دولت ما باید در مقابل این کشورها موضعی درست بگیرد. دولت افغانستان باید ابتکاری به خرج دهد و مردم افغانستان را بسیج کند تا با کمبود امکانات بسازند تا محتاج این کشورهای بیگانه نباشیم و این ابرقدرتهای خونخوار هرچه زودتر از کشور ما خارج شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شمااگر مغز داریدحکومتیکه ازطرف امریکا تعیین میشود قبول نکنید کسیکه درطول ببیسوپنجسال جنگ درافغانستان بوده انتخاب کنید ودرهیچ ارگان وتنظیم نبوده برایش رای بدهید وبداند هرزمانیکه درسیاست افغانستان امریکا مداخله کرد استعفا بدهد.

>>>   دالر امریکا ملا ها را از دین گشتانده است چه رسد به نفر های عا دی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است