میانجی‌گری بزرگان قومی، حقیار را آزاد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۵/۳/۸ کد خبر: 116364 منبع: پرینت

حسن حقیار با تعهد و میانجی گری های برخی از بزرگان قومی، آزاد شد.

حسن ‫‏حقیار‬ معین وزارت اقوام و قبایل در حکومت و سخنگوی غیر رسمی طالبان در کابل، پس از آنکه ملا اختر منصور، رهبر پیشین طالبان را در یک برنامه تحلیلی تلویزین یک، "شهید" خطاب کرد، از سوی امنیت ملی بازداشت شد اما روز گذشته آزاد گردید.

اداره‌ی عمومی امنیت ملی با تایید این خبر گفت: حقیار که دو روز پیش بدلیل شهید خطاب کردن اختر محمد منصور بازداشت شده بود، آزاد شده است.

در همین حال یک منبع به تلویزیون یک گفته است که حقیار در بدل سپردن بعضی تعهدها و میانجی‌گری برخی بزرگان قومی آزاد شده است.


کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ناحق این منافق را رها کردند . این لوده معاش از دولت و پول امریکاه میگیرد و تبلیغات به نفع طالبان میکند . کوت کوت اش اینجا درکابل و تخم را درپشاور کویته میاندازد اول خان شلگری از سانفرانسیکو

>>>   یک اقدام نادرست ومیلیت گرانه حکومت ع وغ. بعد از این فعالیت های مخفی وزیر زمینی را علیه مردمش انجام میدهد.

>>>   حقیار صا حب همیشه واقعیت ها را بر ملا می سا زد

>>>   همان بزرگانیکه دوست ترورستان را آزاد میکند خودشان اشرارهستند !اگر حقیار نا حق فکر میکند که اشرار برحق هستند برود با آنها یکجاشود معیت ومعاش دالری را هم قبول دارد مزدوری آی اس آی راهم قبول دارد

>>>   یعنی این بزرگان قومی نیز از جمع بزرگان طالبانی اند؟؟؟ یعنی از بزرگان هم منصور را شهید میدانند؟
پس طالب هم خود ما و ملت هم خود ما، از هیچکس شکایت نکنید نی از پاکستان و نی از ایران، این خود ما هستیم که فروخته شده هستیم.
رحیم الله

>>>   حـــــــــقیـــــــار باید توسط سنـــــــــــــگ پنـــــــــــــــج کیلـــــــــــــوئی زده شود

>>>   انهایکه بنام بزرگان قومی در رهایی این جاسوس واضح وروشن پاکستان وسخنگوی گروه مزدور وطنفروش طالبان اقدام به رهایی این غلام بچه پاکستانی کرده اند انها بزرگان قومی نه بلکه دشمنان مردم کشور ما و همکاران طالبان است همین بزرگان به اصطلاح قومی با پا در میانی خود شان منطقه دهنه غوری (دند غوری)را توسط یک سند رسمی توسط گلاب منگل وزیر اقوام وقبایل به طالبان بنام منطقه امن تسلیم دادند که تا امروز نسبت جا بجایی طالبان در انجا چه مشکلات واز دست دادن مال وجان نیست که بخاطر امن سازی ان از جانب مردم ودولت داده نشده باشد مردم که میگویند وزارت اقوام وقبایل غیر ضروری وجای یک قوم خاص از وزیر گرفته تا پایین ان و ازجمله طرفداران طالبان جاسوسان پاکستان است گپ غلط نگفته اند ان خیانت وزیر واین خیانت معین وزارت اقوام وقبایل خود نشانگر این حقیقت است که چنین وزارت با یک مصرف کلان بدون کدام دستاورد به نفع ملت وکشور بلکه بضرر صدمه رسانی مالی وجاسوسی به پاکستان وهمسویی با دشمنان ملت دیگر هیچ کاری را انجام نداده اند بخصوص از رویکار امدن دولت جدید واکنون که وزیر ومعین ان خیانت بر ملا را انجام داده اند گمان ها را به حقیقت مبدل کرده است باید این وزارت لانه جاسوسی پاکستان از بین برده شود این خواست اکثریت مردم است نه تنها از من .

>>>   اگر نظام ديموكراسي است، در حاليكه چند بازاري، مثل بلقيس، هيلي، فكور، خَيْبَر در همين شبكه ها همه مجاهدين را فحش داده، و ع و غ و غيره را نوكر، خَر و. ... خطاب مينمايند، و مورد پرسش قرار نميگرند، پس چرا يك شخص ديگر كه عقيده و نظر مختلف در مقابل طالب، اسلام، ... ، دارد، مورد پيگرد و پرسش قرار ميگرند، اصل حقيقت اين است كه ديموكراسي وجود ندارد، در جهان غرب و ديموكرات اكثراً غير مسلمانان به دفاع از آنها سخن ميگويند، حتي حكومات خود را در عمل كرد هاي ضد القاعدة و .... ، به باد انتقاد قرار ميدهند مگر كس حق گرفتاري و اذيت انها را ندارد، فائده مطبوعات ازاد اين است كه مردم درد دل خود را إبراز نموده و زمينه نگهداري أنرا در دل، كه بعد با عث خشونت هاي بزرگ شود، بوجود نمياورند. اگر دولت كمونستي مطبوعات آزاد ميداشت، هيچ زمينه جهاد عليه شان پيدا نميشد، ما مردم گوسفندي هستيم، بند كردن زبان مردم زمينه هاي مخفي كاري و پيوند با مخالفين را تقويت مينمايد.

>>>   بامیان جگری غنی یهود بازهم یک ترورست آزاد شد

>>>   حـــــــــقیـــــــار باید توسط فامیل های شهدایکه از اثر انتهاری برادران حقیار وطن فروش جان شرین خود را از دست داده است و توسط فامیل های شهدا سنگ سار میشد که در تاریخ ثبت وبه وطن فروشان دیگر که در مقام های بلند دولتی قرار دارند پند می شد.
وطن دوست

>>>   حقیار نه بلکه تروریار باید باشد. هر آنکه از این وحشی ها حمایت مینماید باید در همان کتگوری با وی برخورد شود. یعنی مانند گروه های تروریستی طالب و داعش.
راه مردم باید از راه وحشی ها جدا شود.

>>>   واه به حال ملت بیچاره که همه روزه در آتش میسوزند، دیده میشود که در حکومت افرادی بلند پایه تری هم از حقیار وجود دارند و حقیار سخنگوی آنهاست زیرا او به اتکای آنها چنین حرف ها را میزند، لعنت خدا برحقیار تضمین کننده گانش که به خون ملت بیچاره بازی میکنند.
ن ن

>>>   بزرگان قوم خودشان خاین هستند که از خاین دفاع میکنند .م ی

>>>   "بزرگان قومی" ? منظور از ديدگاه ترمينولوژى مولى ريش سفيد پشتون است!
"بزرگان قومی" با خاينين ملى با فالبينان مولى, استخاره گران براى حاکمان افغان اند پيروان طالبان و غلامان دولتان از اوساما تا به اوباما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است