کاسه صبر مردم سمنگان لبریز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۳    ۱۳۹۵/۳/۸ کد خبر: 116377 منبع: پرینت

بنابر دلایل نامعلوم قرار بیانات کارت دعوت ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سمنگان جامعه مدنی اتحادیه تصمیم گرفته محمد هاشم زارع والی ولایت سمنگان را با اعطای مدال طلایی مفتخر سازد.

از اینکه بیکارگی والی و مشکلات فروان این ولایت مانند نبود آب، سرک های خامه داخل شهر، تطبیق نشدن حتی یک پروژه عام المنفعه، بیکاری جوانان، عدم رسیدگی به سیلاب زدگان، به آتش کشیده شدن موترهای حامل ذغال در دره صوف، ناامنی های روزافزون، فساد اداری موجود در ولایت، فروش امضای والی و صدها مشکل دیگر همچو آفتاب پیش روری همه قرار دارد.

خبر تفویض مدال مردم سمنگان و جوانان آگاه این ولایت را به خشم آورده است که چرا و به کدام دلیل این مدال به جناب زارع که یک شخص بی کاره، بی احساس، بی مسوولیت و کسی است که به نسبت کبر سن حافظه درست هم ندارد اعطا می شود؟

سمنگانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   والـــــــــــــــــی برای کارکردن نیست ! والی برای این است که باید دیگران به او خدمت کنند احـتــــــــرامش کنند مهمانی بدهند ، چای بخورد تشریفات داشته باشد برای او چپن بپوشند ، اگر برای کارکردن باشد هیچ کس والی نمیشود
ر

>>>   شاید پشتیبان های قوی و یا فامیل کار آمد داشته باشد گرداننده محافی عیش و نوش باشد

>>>   هو الله : دوستان و برادران محترم مردم و ملت شریف سمنگان اسلام علیکم ورحمت الله وبرکاتو ،
من به این باور هستم که بدون شک دست های پنهان جهت فرو پاشی مردم وملت افغانستان در هر نقطه دست به کار هستند. تا مردم را به نام های این وآن به جان هم مواجه نمایند. در حال که همه و همه می دانند که فعلا تمام دونر های وکشورهای کومک کننده از سال 2014 به اینسو افغانستان را ترک کرده وهمه مردم وملت ما در حال فرار به کشورهای اروپایی هستند. که از طریق مطبوعات همه وهمه می بیبینم و میشنویم . بنآ از نظر ما والی یک شخص نهایت توانا مدبر ، دانشمند، کارفهم و ملی کشور بوده فریب یک تعداد اشخاص مغرض را نخورد و با والی محترم تان دست راستی داده از نور صلح ، برادر ی ، اخوت ، اخلاص وبرادری دست به دست هم داده فزای مناسب را برای آینده اطفال معصوم تان فراهم نماید . واگر نه تا جای که من براداشت دارم واز ولایت سمنگان نیستم اگر کس پیدا شود که یک چهاراهی را آباد وا عمار نماید گروپ وتیم دیگر آن را مارک زده ویرانش خواهم کرد . پس از نظر من پیش از اینکه شما می خواهید ولایت تان جور نماید. در قدم اول مشکلات ، مخاصمات ، و ثایر فریکسیون بازی های حزبی ، تنظیمی ، گروپی ، را برداشته آینده اطفال معصوم تان را در نظر بگیرید . تا مردم جامعه به نبوغ وبخته گی کامل نرسد. رشد و تکامل اقتصادی هر جامعه نا ممکن خواهد بود . یک کلیمه از لحظ شرعی علما وارث انبا است و یک زمام دار اولول امر هرنوع تبلیغ در برابر شان نا جایز است .
وسلام

>>>   به نویسنده دومی
منظور مردم را متوجه نشدی . منظور مردم این است که اگر والی از خود ی مردم باشد .دلش به شهرش میسوزد بشتر رسیدگی می کند مثلا آن طوریکه حکومت مرکزی یک بودجه را به این ولایت اختصاص بدهد وجود ندارد.مردم می خواهند شهرشان رقمی شهر های دیگری کشور پیشرفت داشته باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است