لین برق بامیان فقط در صفحه کاغذ نماند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۹ کد خبر: 116414 منبع: پرینت

درست است که لین دوشی بامیان تبدیل به امر محکم و جدی شده است اما این تنها در صفحه کاغذ نماند و این چاره ساز نیست که در شعار و حرف گپ از انتقال 300 بزنیم ولی در عمل و از تدارکات عملی و اجرایی آن خبر نباشد.

هر امری اصول و بنیادهای محکم دارد که تقریبا تخریب آن تلاش مذبوحانه است. اما امور متشابه که سیال متغیر و فاقد بنیاد و اصول و به یک معنا، بی صورت است.

فیل مولانا امر متشابه است که هرکس بزعم خود فیل را تعریف می کرد زیرا که در تاریکی و ظلمت حقیقت فیل مکتوم شده بود. مثال دیگر بحث دیشب ما بود که گفتم نظام سیاسی در افغانستان از متشابه بی ریخت و بی صورت و آشوب بحران عبور کرده و تبدیل به امر محکم شده است و طالبان تلاشش برای سقوط آن مذبوحانه است و نمی تواند نظام سیاسی را چپه نماید بل بجای آن خودش چپه می شود و دیدیم که چگونه رهبران شان در خط و لین مرگ استاده اند.

از این امور که بگذریم خط توتاپ را مثال می زنیم این خط در زمان حکومت گذشته امر متشابه زیر زمینی و مافیایی بود اما با کشاندن امر متشابه و بیرون کردن اسناد آن از اداره تدارکات ملی، حالا صورتگذار از امر مشبوه به امر محکم دولتی مبدل شده است. رهبران بی ترموز مدعی جنبش، باید بدانند که انرژی گذاشتن روی تخریب لین دوشی بسوی بامیان مذبوحانه است و همچنین تیم سیاسی نیز این مساله از اجندای سیاسی خود بردارد و مردم را بی جهت سرگردان کار مافیایی و زیر زمینی حکومت گذشته شان نکند. اما نکته اساسی این است: درست است که، لین دوشی بامیان تبدیل به امر محکم و جدی شده است اما این تنها در صفحه کاغذ نماند و این چاره ساز نیست که در شعار و حرف گپ از انتقال 300 بزنیم ولی در عمل و از تدارکات عملی و اجرایی آن خبر نباشد. لین دوشی و بامیان مطابق وعده های حکومت رییس جمهور باید عملی شود.

ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید لین را از طریق غوربند بگذرانند تا اوغــــــــو هم شریک شود

>>>   کریم خللی در مقابل فیصله قبلی خودش امروز فریبکاران ومذبوحانه در تلاش است تا با این تظاهرات عوام فریبانه اش خود را مبرا ازین سند سازد و همچنان میخواهد در نظر دارد اشخاصیکه نسبت عدم توجه اشبجانب مردم در زمان قدرت معاونیت ریاست جمهوری اش از وی نا راض گردیده وراه خود را از ان جدا کرده است انها را با این نام برق توتاپ از مسیر بامیان دوباره انها را بطرف خود بکشاند واز نام مردم چنانی که تا امروز استفاده کرده بر علاوه قدرت چوکی ملیون ها دالر را بخود وبرادراش حاجی نبی ذخیره کرده ویکمقدار کمی به مبلغین ومداحان دور وبراش هم رسیده است اگر زندگی نامه گذشته انها با زندگی ودارایی امروزیشانمقایسه گردد به حیرت خواهید رفت که این دارایی ها از کجا واز کدام اسمان به خانه شان ریخته که بخانه مردم دیگر نریخته است .

>>>   برق تا برق است۰
هدف غنی و تیم قبیلوی او فقط رساندن برق بلند ولتاژ صنعتی به جنوبی است و اگر درین راستا تاجیک ها ویا هزاره ها ویا هرکسی دیگر محروم شود برای غنی بیتفاوت است و فقط برق ۵۰۰ میگا وات صنعتی باید با کمترین ضایع شدن شدت آن به جنوب و جنوب شرق برسد۰
این در حالیست که تولید چهار بند برق عمده کشور قبلن همه در خدمت جنوب و جنوب شرق قرار دارند و مناطق مرکزی روشنی هم ندارند۰

>>>   آقای نا طقی از وعده غنی زیاد وقت نما نده است من فکر میکنم این وعده دروغی بیش نیست زیرا حکومت بو دیجه برای آن ندارد واگر بودیجه هم دست وبای کند از شوری نمیگزرد و این را غنی میداند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است