هدف کلی اصلاحات انتخابات از بین رفته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۵/۳/۲۶ کد خبر: 117120 منبع: پرینت

بنیاد انتخابات شفاف و عادلانه افغانستان هشدار داد حالا که شورای ملی، فرمان تقنینی اصلاحات انتخاباتی را رد نمود این شورا مشروعیت و هویتش را از دست داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، شاه محمود مل، عضو هیات رهبری دیدبان انتخابات افغانستان گفت: متاسفانه ما اکنون فرصت را برای برگزاری انتخابات عادلانه و شفاف از دست داده ایم. حتی اگر فرمان تقنینی رد نمی شد و تصویب می گردید دیگر زمانی برای برگزاری انتخاباتی با اصلاحات اساسی و بنیادی نداشتیم.

وی افزود: دولت مجبور است به هر ترتیبی شده انتخابات را برگزار کند. قرار بود این انتخابات بر اساس اصلاحات به وجود آید اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است و در این مدت هدف کلی اصلاحات انتخاباتی هم از بین رفته است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه انتخابات یعنی:
همین یک پارلمان فاسد و همین حکومت های فاسد پانزده ساله . متاسفانه در نتیجه یک فرهنگ بسیار عقب مانده قرون وسطی اکثریت نفوس این مملکت هنوز از دست اورد های تکنالوزی خبر ندارند و در گمراهی زندگی میکنند .شما تصور کنید هرگاه در یک قریه یی بطور مثال ولایت غزنی یک لسانسه یا ماستر حقوق که پول و شهرت نداشته باشد در مقابل یک ملای بی سواد خود را کاندید کند کدام شان رای زیادتر خواهد برد ؟ جواب بدون شک که ملا صاحب پس این انتخابات در چنین جوامع منطقی است ؟بنا انتخابات نام نهاد درین گونه کشور ها تحت نظر خارجی ها و به پول خارجی یک حکومت غلام و فاسد را بالای ملت تحمیل خواهد کرد . چنا نچه ملت ما درین 14 سال انرا تجربه کرد . بخدا باور کنید اگر همین مقدار پول های باد اورده که رقم انرا بیشتر از 90 ملیارد دالر ذکر میکنند به حکومت طالبان بی خبر از ساینس و تکنالوزی مدرن میدادند حال افغانستان را صد برابر از حال اباد میکردند . در حالیکه این اقایون خود را دموکرات می نامند همه پول ها را به جیب ها زدند .
پس بیایید این وسیله به قدرت رسیدن زور مندان قاچاقبران و
مافیای را وداع گفته به اجماع ملی رجوع کنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است