از جانب حکومت ماموریت گرفته اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۵/۳/۳۰ کد خبر: 117275 منبع: پرینت

افراد ریز و درشت زیادی از جانب حکومت مأموریت گرفته اند تا "جنبش روشنایی" را خاموش کنند. این افراد عمدتا از اردوگاه هزاره‌ها، استخدام شده اند. شرم آور ترین کار ممکن.
تلاش برای خواباندن قامت سبز و استوار درخت، به کمک شاخه آن.

این مأموران اکنون مذبوحانه تلاش می‌کنند. دست و پا زدن شان بیشتر شده است. گویی در حال احتضار اند. این دست و پا زدن‌ها، تنها یک حقیقت را ثابت می کند؛ علاقه شدید اجیر شدگان به "زر و زور" دنیا و سختی و تلخی جان کندن سیاسی، زیر فشار عذاب وجدان.

در این اواخر شاهد بودیم که اجیران حامل تاریکی، شایعات زیادی پراکندند؛ اما اکنون می‌بینیم که بی اعتنایی هوداران جنبش روشنایی و بی اثر بودن این شایعات، آنان را تا مرز جنون پیش برده است. در دومین شب روشنایی، چند نفر از اجیران تاریک اندیش، با هدف مختل کردن تریبون آزادِ "شب روشنایی"، لین برق مصلای رهبر شهید را قطع و برای دقایق کوتاهی، تاریکی را بر مردم تحمیل کردند.

انتظامات مجلس "شبهای روشنایی"، این عمله حامل تاریکی را شناسایی کردند؛ اما با دخالت شورای عالی مردمی، از رسوا کردن شان منصرف شدند.

توصیه ما به اجیران حامل تاریکی این است که بیهوده تلاش نکنند. شعله‌های "جنبش روشنایی"، با پوف کردن چند تن اجیر و ابله، نه‌تنها خاموش نخواهد شد؛ بلکه سرکش‌تر و روشن‌تر خواهد گردید و در نتیجه "ریش" و "ریشه" "پوف کننده" را یکجا خاکستر خواهد کرد.

اسدالله سعادتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است کسانی که ریش ندارند صدمه نمی بینند

>>>   اقای سعادتی ایا تو همان کسی نیستی که بخاطر موفقیت تیم تحول وتداوم همراه با کریم خلیلی تقلبات کسترده را سازماندهی کرده بودید وجناب شما در رسانه های تصویر با دروغ پراگنی ها وپوف وپنداندن تیم دلخواه تان با چه بی شرمی در دفاع قرار گرفته بودید واکنون بخاطر هدف شوم تان در تقابل با همان کسیکه انرا نجات دهنده افغانستان از نا ملایمات زندگی مردم افغانستان و پیشرفت وترقی وتامین عدالت اجتماعی و محو تعصب در برابر شهروندان کشور سر سختانه در دفاع بودید وانرا مصلح خیر خواه وغیره وغیره میدانستید اما همینکه حسب الخواهش تان رفتار نکرد و مقام های دلخواه تان برایتان داده نشد اکنون بر خلاف گذشته تان چیز های نادرست را بوی چسپ میزنید و تظاهرات خیابانی را تحریک امیز براه می اندازید و میخواهید تفرقه قومی وزبانی و منطقوی را دامن زنید شرم است بخدا شرم است کهیکروز چنین وروز دیگر چنان هستید وبخاطر هدف خاص تان به چیزی دست میزنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است