استانکزی برای رای آوری همه چیز گفت الا...
شب گذشته در یکی از شبکه های اجتماعی صفحه ای با نام هواداران استانکزی دیدم که در آن به نام هوادارای حرمت ها زیر پا گذاشته شده و جنگ و جدل های قومی به راه افتاده بود که این عین تله دشمن برای اختلاف افکنی میان مردم افغانستان است 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۵/۳/۳۱ کد خبر: 117318 منبع: پرینت

آزادی حقیقی در آزادی اقتصادی است و تا زمانیکه ما در اقتصاد وابسته باشیم بطور حتم امنیتی هم برقرار نمی شود لذا باید یاد بگیریم که به اندازه جیب خود مصرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، معصوم استانکزی نامزد ریاست عمومی امنیت ملی امروز سی و یکم جوزای 1395 در صحن علنی پارلمان اظهار کرد: در چند سال اخیر تمام تلاش های دولت، تامین صلح و ثبات بوده و این تلاش ها در حالی بوده که از سویی نیروهای امنیتی و فرماندهان کلان مصروف مبارزه علیه دشمنان بوده و از سویی نهادهای نوپای امنیتی نیز باید آموزش داده شود و برخی نیز نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود: پنج عنصر درک حقیقی از جنگ، شناسایی راه و روش های دشمن یا همان دشمن شناسی، تعریف توان و ظرفیت نیروهای امنیتی، حمایت رهبری و سیاستمداران از نیروهای امنیتی، درک عمیق از دشمن و جلوگیری از نفوذ عناصر آنها و رسیدگی به خانواده های شهدا و معلولان از مواردی است که توجه به آنها ما را به سمت یک ثبات و امنیت پایدار سوق می دهد.

نامزد ریاست عمومی امنیت ملی با بیان اینکه امروز نیاز داریم تا برای صلح و ثبات کشور بیشتر دست در دست هم قرار دهیم، ادامه داد: امروز افغانستان سخت ترین ضربه ها را از یک جنگ تحمیلی و استخباراتی خورده است و راه جلوگیری آن بسیار مشکل بوده چرا که چندین گروه تروریستی در پوشش و عناوین مختلف مردم ملکی را سپر خود کرده و آنها را زیر خاک خون کشیده اند.

استانکزی با تاکید بر اینکه به عقیده من صلح و آزادی حقیقی میان مردم با اقتصاد رابطه مستقیم دارد، یادآور شد: آزادی حقیقی در آزادی اقتصادی است و تا زمانیکه ما در اقتصاد وابسته باشیم بطور حتم امنیتی هم برقرار نمی شود لذا باید یاد بگیریم که به اندازه جیب خود مصرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با عناصر نفوذی دشمن و عناصر خودفروخته از اولویت های مهم من در ریاست عمومی امنیت ملی بوده و بعد از آن مبارزه با تروریسم و گروه های هراس افکن، من فکر می کنم که شناسایی نفوذی های دشمن از مخالفان مسلحی که دشمنی آنها مشخص بوده مهم تر است.

نامزد ریاست عمومی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ما به ارتقا اطلاعاتی قوای امنیتی نیاز داریم، عنوان کرد: امروز تکنولوژی حجم انبوهی از اطلاعات را در کمترین زمان انتقال و جابجا می کند و و دشمن این موضوع را درک کرده و می خواهد از این بعد ما را تضعیف کند اما ما نیز نباید غافل شویم و کاکرد ارگان های امنیتی باید تقویت شود.

استانکزی تاکید کرد: البته نباید از این موضوع غافل شویم که گاهی شبکه های اجتماعی و همین تکنولوژی تله ای برای دشمنان است که نباید در دام آن افتاد، برای مثال شب گذشته در یکی از شبکه های اجتماعی صفحه ای با نام هواداران استانکزی دیدم که در آن به نام هوادارای حرمت ها زیر پا گذاشته شده و جنگ و جدل های قومی به راه افتاده بود که این عین تله دشمن برای اختلاف افکنی میان مردم افغانستان است.

وی عنوان کرد: افغانستان امروز نیازمند همدلی پُر کردن شکاف های میان ملت و دولت است و تلاش های همه در صلح و ثبات افغانستان باید در این مسیر باشد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ببینیم شمشیر زن میبرای یا ............زن

>>>   تا وقتی که حمله انتحاری دیگر و یا حمله بالای نیرو های دولتی و یا حمله بالای کدام منطقه از افغانستان توسط طالبان صورت میگیرد،من چپ میباشم و هیچ چیز برعلیه استانکزی نمیگویم که دشمنان از آن سؤ استفاده نکنند.
اما به مجردی که حمله صورت گرفت میفهمم که چپ بودن من هیچ فایده ندارد و استانکزی دروغ میگوید.
بعداً هر چیزی که دلم خواست،استانکزی را میگویم،استانکزی دیگر حق گله را ندارد.

>>>   این خلاف قانون است کـــه ریاست یک کمپنی خصوصی را هم باید پارلمان رای دهد و منظور کند ، این کمپنی مربوط پنجشیر وردک است وبه اساس بازار آزاد تشکیل شده پارلمان صرف وقتی میتواند درین کار مداخله کند که این اداره رسمی حکومت باشد هفتاد فیصد پرسونل آن از یک ودو ولایت نباشد مدت 14 سال ریاست هایش در اختیار یک تنظیم وقوم نباشد
در مدت چهارده سال این اداره بجز اینکه برای مردم دسیسه بسازد اختطاف کند درسرقت های مسلحانه دست داشته باشد تبعیض قومی داشته باشد پول های حکومت را در مسایل خصوصی مصرف کند صد ها مرتبه فریب پاکستانی هارا خورده باشد ده ها مرتبه پاکستانی ها واشرار زیر ریش شان موتر های مملو از مواد انفجاریه را جابجا کردند هیچ دست آوردی ندارند ، وقتی دریک درس خانه شصت جوان همه از یک ودو ولایت است آیا این قومی نیست ؟ کدام مامور بلند رتبه اش از بادغیس یا جوزجان یا نورستان یاغور وزابل است؟؟
همه آنها از یک فامیل هستند ، همیشه اخبار دروغ همیشه فریب کاری همیشه دسیسه بازی وانتقام گیری ومصروفیت در دزدی وامتیاز خواهی ده ها مثال وسند موثق درین زمینه موجود است تا زمانیکه این اداره ناکام حیثیت یک ارگان قابل اعتماد مانند اردوی ملی وپولیس ملی رابخود نگیرد کامیاب نیست ، پرسونل این اداره بیشتر از اردو و پولیس ملی امتیاز میگیرند اما دست آوردی شان برابر یک صدم پولیس قهرمان نیست ،
ر

>>>   با نشست ات آواز سه انفجار بلند شد تا اخیر کابینه ات چه هارا خواهد دیدیم و شنیدیم.

>>>   نمايندگان مجلس امروز فاتحه كشور را خواندند...!
محمد معصوم ستانکزی، که برای پست ریاست عمومی امنیت ملی و عبدالله حبیبی نامزد وزارت دفاع ملی امروز توانستند رای اعتماد مجلس را کسب کنند.

>>>   خدا خير اين ملت را نصيب كند همه طرفداران پاكستان درقدرت رسيدند ، ب... ترين افراد امروز سر اين ملت حكومت مي كنند

>>>   این وطن که به سوی بحران هرلحظ میرود کل این کارازوکلای پارلمان است تادیروزراهی اعتماد به کاندید وزراءنمی دادند یکی کاندید وزراء طالب بود ودیگراش isiبود امروزکه دالرامریکائی به جیب خود کردن هیچ گپی نشد بالاترین رائی اعتماد ازپارلمان گرفتند پس فساد ازپارلمان است خداوند شما....
n

>>>   متاسفانه بیشتر افغان ها کشور خودشان را دوست ندارند و برای آبادی آن تلاش نمی کنند و به فکر فرار از افغانستان به کشورهای دیگر هستند. این یعنی وطن فروشی که در ذات بیشتر افاغنه وجود دارد چرا که اگر وطن خود را دوست می داشتند نباید آن را رها کنند و باید بمانند و در آبادانی آن کوشا باشند.

>>>   استانکزی خودش نفوذی است و انگهی از نفوذی ها سخن می گوید. اول باید خودت را دستگیر و مجازات کنی! مگر اینکه مراد استانکزی از نفوذی مردم شریف کشور ما باشد که در بدنه دولت وجوددارند.

>>>   در پارالمان هم بعضی اشخاص حقیقت گو وراسگو وجود دارد مانند اقای کیل پیمان یکبار به اظهار نظر ان در میز گرد تلویزیون طلوع که در همین چند روز گذشته بوده سر بزنید تام حقایق را از زمان حکومت مجاهدین تا امروز واضح و مستند بیان کرده است یکبار سر بزنید .

>>>   شرم وحیا نیست کسانیکه خودشان باطالب وداعش وبرای دیکران کار میکند شعار ازصلح ومبارزه میدهد البته مردم ما فهم شان بالا ترازاین حرف هااست ولی دست شان خالی است.....
یاران ابوذر

>>>   کشور ما نیاز به انقلاب واقعی دارد. هرج و مرجهای که منجر به سرنگونی دولتهای پیشین شد، انقلاب نبود . مردم تزه کم کم می فهمند که انقلاب چیست. شرایط کشور دارد به سوی انقلاب واقعی از سوی فرزندان واقعی کشور سوق داده می شود. ان شاالله مردم با اتحاد و انسجام می توانند این مفت خوران و ... را از کشور بیرون کرده و خود مقدرات شان را به دست گیرند. عده ای که سالهاعیاشی کرده و در خدمت دیگران بوده درد مردم ما را نمی توانند احساس کنند. بعد از آمدن این مفت خوران و مفت گویان کشور به لبه پرتگاه قوم پرستی، زبان پرستی، مافیا پروری، خائن پروری و دزد پروری رسیده و عنقریب است که کشور را به باد فنا بدهد. آیا وقت آن نرسیده که جل و پوستک اینها را بیرون بریزیم؟

>>>   اگر همین امریکا در پهلویش باشد فکر میکنم این آدم را از کتابت شورای عالی صلح به ریاست جمهوری خواهد رساند زیرا خدماتی زیادی به امریکا انجام داده است تا مردم افغانستان.
قلنر شاه از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است