بجای پیراهن عیدی، کفن اش دادند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۵/۴/۱ کد خبر: 117359 منبع: پرینت

ده ها تن از شهروندان روزه دار کشورم صبح دیروز در ولسوالی کشم ولایت بدخشان زمانی هدف مواد جاسازی شده در یک عراده موتر سایکل قرار گرفتند و به شهادت رسیدند که به هدف خریداری لباس عیدی برای کودکان و اعضای خانواده های شان به بازار این ولسوالی آمده بودند.

در میان کشته شده های این رویداد، کودکان نیز شامل اند که دست پدران خود را گرفته به بازار آمده بودند تا صاحب پیراهن شوند اما دشمنان انسانیت به جای پیراهن، کفن دادند.

آنگاه که یاران مرا از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب افغانستان اینگونه به رگبار می بندند، تکه تکه شان می کنند و پارچه های گوشت شان را به خانواده های شان می فرستند، چگونه روان آرام داشته باشم در کشور که یک ثانیه اش روی آرامی را نمی بیند.

قاریزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرکسی که این کار راکرده خداوند (ج) خودش وتمام فامیلش را در یک ماین جاسازی شده در یک عراده موتر انفجار نماید وباتمام فامیلش تکه ....شان را به خانواده های شان بسپارد
باامید

>>>   این جنایات هر روز تکرار میشود و همه اش سکوت میشود بعد از مدتی دوباره کشتار عادی میشود چرا کسی فریاد نمیزند ؟؟ امروز برادر ما کشته میشود پس فردا خود ما امنیت جانی و روانی کجا ست؟؟
گناه این مردم چیست که باید به جهل و حماقت یک عده بی مغز وحشی کشته شوند...؟

>>>   من فکر میکنم امروز تاجیک ها بیش از هر قومی در برابر ظلم به خود بی تفاوت و ساکت هستند هر چقدر کشته شوند هیچ مظاهره نمیکنند اگر این جنایات عادی شد پی فردا از کجا معلوم نوبت کشتار شما نباشد ؟؟؟!!
حق را باید بستانی ور نه کسی آن را تقدیم تو نمیکند...

>>>   من فکر میکنم امروز تاجیک ها بیش از هر قومی در برابر ظلم به خود بی تفاوت و ساکت هستند هر چقدر کشته شوند هیچ مظاهره نمیکنند اگر این جنایات عادی شد پی فردا از کجا معلوم نوبت کشتار شما نباشد ؟؟؟!!
حق را باید بستانی ور نه کسی آن را تقدیم تو نمیکند...

>>>   وقتیکه ارگ ریاست جمهوری طالب را قوماندان امینه کابل بگمارد وبا تمام خیانت ونا توانایی اش که باعث قتل وکشتار انسان های بیگناه وخرابی بی حد کشور انهم در پایتخت گردیده وبا حمایت قوی از داخل ارگ به تبدیلی ان اقدام صورت نمیگیرد پس مظاهره چه درد را دوا کرده میتواند یگانه راه جلوگیری ازین قتل وکشتار مردم باید که مردم با هم متحد ومتفق در برابر ترورستان و باداران شان در پاکستان و همکاران شان در افغانستان شوند ودر مقابل انها بایستند ومقاومت کنند چنانی که در گذشته در مقابل اشغال طالبان در این کشور مقاومت کردند ورزمیدند واین گروه ترورستی طالبان وشبکه حقانی وسایر گروه های ترورستی را از کشور پاکسازی کردند اینبار هم لازم است جنین کاری بخاطر نابودی ترورستان صورت گیرد زیرا طرفداران طالبان ترورست شناخته شده طالبان که در زمان اشغال طلبان ریس مذهبی طالبان و وزیران وریسان انزمان بودند واکنون در داخل ارگ بنام مشاور به انها جا داده شده وخود را پنهان کرده اند هر گز قاطعانه در برابر طالبان عمل نمیکنند وهمین باعث گردیده تا مردم ما بشتر از طرف ترورستان طالبان بشهادت برسند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است