داعش در ننگرهار کودکان را سربرید و زنان را برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۳۹۵/۴/۵ کد خبر: 117492 منبع: پرینت

بامداد روز جمعه جنگجویان داعش که گفته می شود تعدادشان به ده ها نفر می رسید، بر ولسوالی کوت ولایت ننگرهار حمله کردند و علاوه بر نظامیان، مردم بی دفاع را نیز به خاک و خون کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در این حمله پس از شکست نظامیان دولتی و تخریب پاسگاه بولیس منطقه، نیروهای داعش بر مردم ملکی یورش بردند، چندین خانه را به آتش کشیدند، تعدادی از کودکان را با چاقو سربریدند و چندین زن را با خود بردند.

شاهدان محلی اذعان می دارند که پس از رفتن داعشی ها، اجساد تعدادی از آنان باقیمانده و مردم محلی زخمی ها را به شفاخانه در شهر جلال آباد انتقال دادند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ایهم از برکت وزیر دفاع جدید وریس امنیت جدید است شروع شد

>>>   نخست با ید والی زنچو سلیم کندوزی بر طررف و به څا رنوالي معرفی ګردد و یک والی بسیار فعا ل و دلیر در ننګرهار تو ظیف شود بس است هفت لک دالر که ما فیا ی ننګرهار برای تقرر سلیم کندوزی به جیلانی پو پل رشوت داده بودند ده برابر حا صل کرده اند و سلیم کندوزی نیز میلیاردر شده است

شیر

>>>   خبر تکان دهنده ی بود بله متاسفانه گروهک تروریستی داعش در ولایت ننگرهار فعالیت های دارد . در گذشته .... ضربه سنگینی به داعشی در ولایت ننگرهار وارد کرده بودند یا بیشترشان کشته و یا فرار کردن و داعشی های که اسیر شدند و یا کسانی که با داعشی ها ارتباط داشتند و همینطور خانواده هایش زیره نظره استخبارات اطلاعاتی مجاهدین امارت اسلامی قرار داشتند . در گذشته افراد گروهک تروریستی داعش که ضد انسانیت و اسلامیت است در ولایت ننگرهار وحشت و ظلم را علیه مردم ملکی مرتکب می شدند و بر اساس تصمیم ... قرار شد که ...با گروهک تروریستی داعش بر خورد نظامی شدیدی بکند . ما انان را از منطقه فراری دادیم و یا انان را به هلاکت رساندیم و اسیر کردیم . واقعا چنین خبرهای قلب من را به درد می اورد . ما باید در برابر وحشیگری داعش چاره ای بی اندیشیم .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   اگر این راپور درست باشد وچنین وحشت وبربریت درحق مردم روا داشته شده باشد باید علت اساسی را جستجو کرد ودواعی واسباب این کردار زشت ونادرست راجویاگردید این نوع کردار زشت در هیچ دین ومذهب نیست وتا اندازه ای روش انها به صهیونیست های متعصب وبیداد گر میمانداما هدف عاملین این جنایات چه است وازان چه سود وبهره خواهند برد ؟اگر به منظور هراس افگنی وترسانیدن مردم کردار زشت وشنیع را انجام میدهند این نوع سیاست گاهی نتیجه مطلوب برای هیچ کسی نداشته بلکه نتیجه ای معکوس دارد ولی گفته میشود که خارجی ها روس وامریکا هنگام خروج روسها باهم به تفاهم رسیدند که جهاد گران وازادیخواهان افغان را نگذارند تا صاحب حکومت مستقل شده وسنت بدی را در جهان قایم نمایند واین کار را از طریق ای اس ای وحکمتیار انجام دادند در مرحله ای دوم از همین جا وسر ازهمین تاریخ عناصر وگروه های را ایجاد نمایند که مسلمانها را بدنام واسلام را در انظار عامه منفور بسازند واین پروژه را از طالب شروع وبه داعش اکمال نموده وخدامیداند که دیگر چه برنامه های روی دست دارند که بجز طراحان اصلی دسایس شوم وشیطانی کسی دیگری ان را نمیداند البته انها تشویش داشتند که مبادا اتباع خودشان به اسلام روی اورده در اندک مدت تعداد مسلمانها دران کشور هابه مقدار چشم گیر افزایش یابد ازین رو انها مسلمانهای موجود درغرب را نیز از طریقه های مختلف که تعدادشان به ده ها هزار نفرمیرسید به دام داعش انداخته ودر یک جا جمع کرده انها را ازبین می برند ولی امید از خداوند بزرگ برنامه ها وپلانها انها راخداوند ناکام وخود انها را نامرادبگرداند{یریدون ان یطفیوا نورالله والله متم نوره ولو کره الکافرون}میخواهند چراغ هدایت خدای را خاموش نماینداما پروردگار به هرصورت این چراغ را روشن نگاه میدارد ولو معاندین ازین امر متنفر باشند
خدیجه

>>>   این هم از هم کاری جهلستان شیاطین کمک بر شیطان
جهل نا طالبان وداعیش...صهیو نیستی مرتد

>>>   قابل تأسف است، بهتر اين است كه تمام قوات نام نهاد نظامي را منحل نمايند و مردم خود را مسلح نمايند، و خودشان از خود دفاع نمايند، چون حكومت فاسد قصد كشتار مردم و عسكر بي روحيه را دارد، و اين عجيب است كه چطور ده ها طالب و يا داعش حمله مينمايند و تعداد زيادتر از خود ، قواي نظامي و امنيتي و مردم محل را بقتل رسانده، و مراكز شانرا تاراج مينمايند، آيا مخالفين أسلحه اتمي دارند يا عقيده اتمي؟ شوراي پول خور كجا است كه از مسؤلين باز خواست نمايند كه چه در جريان است، حاجي ظاهر كه گلو پاره ميكرد كه خودش در مقابل داعش عمل خواهد كرد، چرا آرام شده، يا اينكه امريكا هدايت داده كه با داعش كار نداشته باش. بايد از والي و قومندان هاي قواي نظامي و امنيتي گرفته تا مسولين ولسوالي همه شان بر طرف و تحقيق شوند، چرا در وقت گل آغا شير زي مخالفين اينقدر جرّأت نداشتند.

>>>   واقعا وحشی هستند

>>>   گفته اند که مال فدای سر وسر فدای ناموس
حال دیده شود که ظا هر قدیر که 5000 هزار نفر را برای دفاع سرحد اماده می نمود برای واپس اوردن ناموس مردم چند نفر را مسلح می نما ید مردم ننگر هار با ید همه بپا خیزند و از ناموس شان دفاع نما یند .
ک.م از کابل

>>>   جای حسرت و مایوسی است وسوال اینجا ست که این داعشیا ن از کجا هستند؟ و به همکاری کدام مردم به ننگرهار آمده اند؟، به باور من اگر مردم همرای شان همکاری نکند بصورت قطع به هیچ جای آمده نمیتوانند.

>>>   آقای یوسفزی مگر شما ها قلب هم دارید که به درد آید ؟؟
شما خود جنایات بسیار شدید تر در پرونده دارید که انسان از آن حیران میشود مگر از احساس و عاطفه و ترحم در خون طالبها هم وجود دارد؟؟؟
اینجا ضرب المسل میگوید دیگ به دیگچی مبگوید رویت سیاه باد!!!!

>>>   یوسفزی برایم بگو آیا طالب ها هم قلب دارند و انسانیت و ترحم و عاطفه میفهمند چیست آنها که خود در پرونده خوو جنایات شدید تری وقیحانه دارند

>>>   جناب آقای حبیب الله یوسفزی , طالبان هم دست کمی از داعش ندارد شما افغانها را آواره کشورهای دیگر کردید و هزاران مشکل ساختید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است