این نماینده خانم موتر وزارت مهاجرین را نمی دهد(عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۵    ۱۳۹۵/۴/۶ کد خبر: 117536 منبع: پرینت

این خانم حمیده احمدزی نام دارد. نماینده قوم شریف کوچی در مجلس نمایندگان افغانستان، مسوولان در وزارت مهاجرین از بانو احمدزی شاکی اند؛ جماهيرانوري وزیر پیشین مهاجرین و عودت کنندگان از بهر خوش خدمتی و بدست آوردن دل این بزرگوار، یک عراده لندكروزر زرهي کمک سفارت بريتانيا به وزارت امور مهاجرين را خلاف همه اصول و قوانين كشور برای ایشان بطور امانت تحفه کرده است و از چهار سال بدین سو با باپليت دولتي ملکیت وزارت در اختيار دارد و سوء استفاده می کند.

وزارت مهاجرین با توجه به رفع مسوولیت قانونی و نیازمندی جدی اش برای واسطه مذکور تاکنون چندین نامه رسمی عنوانی بانو احمدزی فرستاده است اما متاسفانه ایشان در کنار اینکه هیچ اعتنایی به درخواست های مکرر وزارت نکرده اند این واسطه را ملکیت شخصی خویش می داند.

امیدورام نهاد های مسوول در قسمت حل این مساله وزارت مهاجرین را کمک نموده و جلوی ارباب پروری و سوء استفاده نمایندگان مجلس را بگیرند.

این در حالی است که هفته قبل شیرعلی احمدزی از نمایندگان کوچی ها در مجلس نیز، از سوی همکاران اش متهم به سرقت موترهای زرهی گردیده است.

فهیم فطرت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606261046452133.jpg

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید برای این خانم محترم یک راس خر میدانند البته آن هم حیف است.

>>>   خدارا شكر كه كوچي هم از شتر به موتر رسيده

>>>   خداوند مرض طاعون را نصيب اين شورا نمايد، همه شان دزد و كيسه بر مسلكي اند، و اكثر جرائم حكومت از طرف همين مغز خالي ها مورد برائت و قانوني قرار ميگرد.
مظلوم

>>>   در کشوریکه رییس مجلس نمایندگان بخاطر چراندن رمه های گوسفند خود تانک دولتی را ملکیت شخصی خود بداند، نماینده کوچیها در مجلس حق دارد لندکروزر زرهی را برای "چراندن" خود مال خود بداند. باز تو این جماهیر انوری را سیل کو که از بسیار عاجزی دل ادم میشد یک صدی را برای او خیرات بدهد در حالیکه این "عاجزترین" به یک زن کوچی لندکروزر بخشش میکند!!!!!!!!!!

>>>   مـــــــــــــوتر بهتر از شتــــــرهای کوچی هاست اما دربعضی جاها شتر بهتر است

>>>   فهیم جان فطرت مگر نشنیده اید - از عمر مردم ما میگفتند که خدا و ند و رسولش (ص) از دیوار شکسته و زن شلیطه هدر کرده ---
حقگوی

>>>   چرا این بانو در وسط دالان نشسته ؟ااااااا

>>>   اين خانم يكي از فاسدترين وكيل هاي اين دوره است

>>>   تما می احمد زیی ها کو چی و غیر مهذب و غیر متمدن میبا شند از سرو مال و عزت و ابرو تیر استند برای امتیاز ات و غیره
آدم

>>>   شما از این کوچی های گوسفند بوی چیزی بیشتری توقع نداشته باشید۰ پای ترقیده صاحب موزه شده و بیفرهنگ روز نادیده گی خود را دیده۰

>>>   باید به همچون دولت و وزارت هایش افتخار نمود که زورش بیک زن هم نمیرسد

>>>   این نماینده قندول خیلی ارزش نسبت به یک عراده موتر زرهی رادارد واقعاً که این وکیل ازنظرقیافه خداوندبزرگ ج برایش عنایت فرموده بایدچندین واسطه برایش داده شود زیراخداوندج نیزخوب رویان را دوست دارد.
صوفی

>>>   من وقتی چهره بانو دیدم موتر چه که اگر الکوپتر در اختیار میداشتم صرفه نمیکردم چرا خانم یکه از سن 7 سالگی مار بند شتر بدست و انتظار یک بار سوار شدن اشتر را داشت حالا که باین مقام رسیده حق دارد نه تنها با مودل جدیدها باشد بلکه سر شانه های باید باشد .
ص ر چاراهی قمبر

>>>   اول ازجناب وزیرصاحب که به خانم ها ودختران مقبول احترام دارد سوال شود که جناب به قول معروف خرچ اگر ازکیسه مهمان بود یا خرچ اگر ازکیسه ملت بیچاره بود ــ حاتم طایی شدن آسان بود حالا جالب اینجاست هرکسی که احمد زی باشذ باید سلطان این مملکت باشد درحالیکه این احمد زی ها به نان سوخته ارزش هم ندارند اصلا کدام تاریخی ندارند که به آن ببالند به قول معروف حالا پای ترقیده راخدا موزه داده آنهم موزه امریکایی

>>>   اقوام شریف کوچی ازین نماینده خبر ندارند و نه هم کدام کوچی برایش رای داده از طریق کدام شبکه استخباراتی به مجلس راه یافته نه پدرش کوچی بود و نه هم پدر کلانش .

>>>   هنوز هم کم داده
ب ش از مزار شریف

>>>   جان این بانو حق دارد داشته باشد موتر چی که حتی طیاره با چنین ناز وتمکین اش

>>>   حقش است این ملت چه کند موتر زرهی را که نام شب خو د محتاج است مگر به او میزیبد که زور است.
به مردم خدمت میکند. اف اف اف
ن

>>>   اگر موتر را پس نمی دهد چیزی دیگرا را خو اهد داد .زیرا وی در ان مسلک خیلی ماهر است .
وکیل پارلمان

>>>   من هم اگروبجای آقای جماهیرانوری میبودم عوض یک تاموترزره (15)دانه را برای این دخترک قندول میدادم.
ع

>>>   جماهیر انوری هم آدم بدذوقی نبود!!!

>>>   ده چی خوب جایی عکس یادگاری گرفته است. نام خدا خوب ده سرچوکی نشسته و اکت کرده است.

>>>   شاید رای داده باشد او بیادر، رای همیطور یک خانم سیاست مدار بیست لند کروزر میارزه او که یک تاست

>>>   به این شکل وشمایل کوچی هایافغانستان نبودند که این خانم دپ کرده وچوکی پارالمان را تصرف و با راه یافتن به پارالمان همین کوچی ها خانم حمیده احمدزی کوچی وشیر علی احمدزی کوچی و ملا جان احمدزی کوچی وملا نعیم کوچی ده ها خیانت وجنایت و غصب ملکیت های عامه ومردم را مرتکب گردیده اند واکنون که جناب ریسجمهور اشرف غنی از قوم خودشان قدرت اول مملکت را در دست گرفته اکنون این چنین مردم تیز بودند وتیز تر شده اند وغاصب بودند وغاصب تر گشته اند وزور گو بودند وزور گو تر شده اند این یک حرف واقعیت است که میگ.یند مربی داری مربا خورده میتوانی قبلا در حکومت کرزی به پشتوانه جنابارف غنی احمدزی واکنون به حمایت بیدریغ مستقیم شان اقوام احمدزی بخصوص کسانی که خود را کوچی هم ملقبکرده اند چور وچپاول وغصب ملکیت های عامه ودربعضی موارد ملکیت های مردم را بزور تصاحب میکنند وخود شانرا صاحب سرمایه های بزرگ و صاحب قصر های شدادی ساخته اند هنوز هم بنام کوچی ها امتیازات غیر قانونی را در تمام بخش ها به سادگی بدست میاورند وهنوز هم میگویند کوچی ها خاوری خوری درحالیکه هم را نیم وکوچی ها را شصت ودونیم را قرت میکند .

>>>   اما نه نوشته اید که آبا درین چند سال دریور موتر ازجمله دریوران وزارت جماهیر خان سابق است یا چطور؟ اګر نباشد برایش دریور هم طور خدمتی فرستاده شودږحسن غمکش.

>>>   خیانت کار شاخ و دم که ندارد به همین قسم نفرا می گویند.ازبیت المال از جیب مظلوم زندگی می کنند.
ناهید

>>>   ميفامد كه ملك چور است چور ميكند وا به حال اين وطن بيچاره.

>>>   از کیسه خلیفه میبخشند

>>>   شـــــــــــــو هـرش را دوهفته از او دور نکهدارید ودر نظارت خانه باشد ببینید که چگونه خودش موتر را واپس می آورد

>>>   هر چه که است سر شما خو کوچی پادشاهی میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است