رمضان ماه رحمت
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۳    ۱۳۹۵/۴/۸ کد خبر: 117626 منبع: پرینت

فرا رسيدن شب و روزهای پر بركت و با معنویت ماه مبارك رمضان را برای همهٔ مسلمانان جهان تبريك عرض می نمایم.
امسال در حالی مردم عزيز افغانستان و جهان اسلام پا به روی هواهای نفسانی خويشتن می گذارند كه ؛ گروه های قدرت طلب تروریستی و آدم كشان بين الملي از سر بريدن اطفال ، زنان پيرمردان و جوانان ، در كشورهای اسلامی دريغ نمی كنند.

متأسفانه اين گروه های مسلمان نما، ومزدور، و بیگانه از دين و دوستان شيطان نفس و مزدوران اجانب ممكن است در حاليكه خود روزه مي گيريند و نماز نيز می خوانند ، اما از كشتن انسان های مظلوم و دست و پا بسته ، هيچ باكی به خود راه نمی دهند.

تعجب می كنم از علما و زمامداران جهان اسلام كه ؛ چرا با اعلان برائت از اين مسلمانانی كه تحت تأثير جهالت و توهم دين داری خويش قرار گرفته اند و عامل دست مشركين و صهيونيزنم جهانی هستند واقدام به چنين اعمالی می كنند ! انها را محكوم نمي كنند؟
و چرا آنها اين رفتار ننگين را از انها ديده سكوت مي نمايند ! و از اينكه ممكن است عمل زشت و غير انسانی آنها بنفع قدرت سياسی و مذهبی برخي آنان تمام گردد ، از كشتن انسان ها كه بالا ترين ظلم و گناه بشری برای انسانيت شمرده می شود، چشم پوشی می كنند.

يا اقلاً برای قطع خون ريزی دراين ماه معنوی كه دل های همهٔ مسلمانان متوجه خالق هستی می باشد برای توقف جنگ ها آتش بس اعلان نمی كنند؟ اينك من از نفوس پاك ، قلب های زلال روزه داران ، يتيمان ، بيوه زنان ، مردان پير ، جوانان وطن ، جهان بشری و همهٔ بندگان خدای مهربان در اين ماه آمرزش گناهان آرزو می كنم كه ؛ برای آرامی و قطع جنگ های وحشيانه كه به سبب آن خون انسان های مظلوم برزمين می ريزد اقدام به دعا نمايند و به آدم كشان و تروريستان گوشزد می كنيم كه ؛ با كشتن هيچ انسانی نه تنها دری ازبهشت به روی كسی گشوده نمی شود بلكه كشتن انسانها موجب می گردد تا قاتلان آنها برای ابد در دنيا و آخرت معذب و گرفتارعواقب عمل ننگين خويش باشند.

مصباح هراتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کسانی که مردم مسلمان کشور ما را از راه سفر شان با اعمال قطاع الطریقی می ربایند وانها را بقتل میرسانند نه تنها که بروزه ونماز ارزش قایل نیستند وانرا بالایشان عملی نمیکنند حتی از سوختن قران داخل مسجد که عبادتگاهی مسلمین هم ترساز خدا ندارند وقتیکه از قران سوزی و بشهادت نماز گذاران داخل عبادتگاه شان ترس از خدا در دل شان ندارند از نه خواندن نماز ونگرفتن روزه این دو فریضه الهی طبعا ترس از خدا ندارند وادای فریضه را انجام نمیدهند .

>>>   شما چطور به این آدم کشان و حمایت گران شان مسلمان خطاب می کنید هزار حیف صد هزار افسوس
ناظم ابتکاری هرات

>>>   بایدحرمت ماه مبارک رمضان نگهداری شود امامتاسفانه مردم مادرشهرگردیزدرماه مبارک رمضان چنان به بی رحمی قمت فروشی میکنندکه هیچ نپرس وهمچنان هر روز جنگ درمیان مردم جریان دارد.
گردیزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است