پارادوکس کفر و دین در دانشگاه کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۷    ۱۳۹۵/۴/۹ کد خبر: 117630 منبع: پرینت

زمانیکه در دانشگاه کابل تروریست و قاتل انسان ها مسلمان مجاهد و رحمت الله علیه تدریس شود!
مردم بیگناه، اردو، امنیت و پولیس ملی که از طرف این سازمان 6ای تروریستی به قتل رسیدند، چی خطاب شود؟ حتما مردار خطاب می کنند مثل همیش!

یک پارادوکس جالب در دانشگاه های شخصی و دولتی، آقا سیاف در دانشگاه دعوت درس می دهد و در یکی از بیانات خود گفت "کسانی که اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی را می کشند مباح الدم و کافر بالله هستند" حال یا آقای سیاف کفر می گوید و یا این استاد!

حال کوریکولم شرعیات و مدارس باید دیده شود که چه چیز ها در کجا حلال گفته شده و در کجا حرام! آیا بدون قتل و ترور و... دین معرفی نمی شود؟

چی فکر می کنید با همچو حالت، دانشگاه کابل بخش شرعیات بهترین پرورشگاه علمی و آکادمیک داعش و طالب محسوب نمی شود؟
از این مهمتر همچو اشخاص که در تضاد با دین و قرآن حرف می زنند همچو ملای مزاری که از نوشیدن بول رسول کریم (ص) و ندای رب که بنده خود را گاو خطاب کرده بود، به دین، به پیامبر، به خدا عملا توهین می کنند خاموشی اختیار شده!

هرگاه یک عالم و دانشمند حرف علمی و آکادمیک و آیات قرآن را به ترجمه بگیرد تکفیر و آنقدر فشار بالایش میآرند که مجبور به ترک وطن و یا نهایتا با دسیسه ای از بین می برند این قاتلان.

امیدوار هستم مسوولین امنیتی کشور در موارد ملی و امنیت عامه که وظیفه و وجیبه شان است بی تفاوت نباشند!

ایمل معانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جان برادر توکه اینمطالب را نوشتی نه دشمن سیاف ستی نه طالب ونه داعش تو فقط در پی بدنامی دین بوده و هستی و این مبارزه ضد دینی تو 45 سال است که ادامه دارد از زمان تاسیس حزبی شیطانی بنام شعله جاوید و بعدا نابودی این حزب و فعلا تنظیم تمام بی دینان در حزبی سیکولار بنام حزب همبستگی افغانستان با سخنگویی سیلی غفار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است