ستون پنجم در غزنی !
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۷    ۱۳۹۵/۴/۹ کد خبر: 117631 منبع: پرینت

از فسادی که در کشور انجام می شود چقدر در حمایت از ناامنی ها و خون ریزی ها اثر مثبت دارد؟
ما هدف قرار داده بودیم ع وغ را نا آگاه از اینکه بچه های شیطان های انسی که جنسیت شان هم تا حال مشخص نبود از داخل نظام اجتماعی و سیاسی پی تخریب ملت و وطن شان بوده اند، ما پی درمان ملت رفته بودیم مارهایی را که روزی زخم شانرا مداوا کرده بودیم از عقب خود مانرا گزید، شاید خرسند باشند که ملت را گزیده ما جوانان بخاطر جمع شدن گلیم فساد، بی عدالتی ها، تعصب، تعرض به حق دیگران ونفاق افگنی مبارزه کردیم خون مان ریخت چندین شهید دادیم اما امروز این همه به فروش رسید.

مثال کوچک اش یک مشت مامورین حرامی وحرام زاده ها در نهاد های حکومتی که چند نفر آن در ریاست شهرداری غزنی هستند که در اصل پدر و مادر شان تاحال هم مشخص نشده اما عزت، آبرو وهمه چیز شان را فروختند.
مشخص تر بگویم موجودیت بنده در این اداره طی سه سالی که گذشت برای شان خیلی دشواری های داشت. در وجود من کمتر می توانستند به فساد دست بزنند اما طی این مدت با تمام توان حتی با همکاری باداران شان نهایت تلاش کردند که امیری را از سر راه شان بردارند اما بیخبر از اینکه حال در غزنی یک امیری نه بلکه صدها امیری وجود دارد تا بداد شان برسد.

در آخرت خو اینها ... هستند که ما سوار شان خواهیم شد. بنده خیلی خرسندم که یک حکومت با تمام توانش با یک جوان عادی مبارزه کردند تا او را از راه شان بردارند. خیلی برایم جای افتخار است که من مردم شدم و یک حکومت به مردم توطئه ساختند و ساختند در اصل هرگز موفق نمی شدند اما افسوس که تبر دسته اش از خودم بود و در خانه خودم خودم بزرگ اش ساختم مار آستین ملت بود. از جمع 12 نفر معامله گر و ستون پنجم یکی اش کاملاً مشخص شد منافق که ظاهراً دوست باشد و در باطن منافق، دروغگو، شراندار و توطئه ساز باشد برایش چی خطاب می کنید؟
هر کس شناخت اش به ملت معرفی اش کند.

همایون امیری غزنوی‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب امیری صاحب بنده حقیرشمارادوست دارم اگرکدام گی جدی است برایم پیام بده که فقط خودم محاکمه شان کنم اون هم محاکمه صحرایی.
جاغوری صیب

>>>   هرکس از ستون پینجم در نظام گپ میزنند اما نام نمیگیرند که فلان ویا فلان کس حد اقل یکی دوتا را خو نام ببرند تا مردم بدانند که این شخص که از ستون پینجم در داخل نظام حرف میزند شناسایی کرده وبی حراس از ان نام میبرد در غیر ان این گپ مفت هیچ فایده ی ندارد .

>>>   هرکه را دردی رسد ناچار گوید وای وای
تا دیروز که در ساختار ساخت و باخت بودی هیچ ستونی در کار نبود حالا که لقمه از دهنت افتاده هر روز به ستون سازی سرت را گرم می گنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است